Goede morgen Ik ga nu tot 16:30 lekker chillen xD Hahah Hoef gewoon niets meer aan school te doen hoé chill! Pas over 3 weken weer. Hebben deze periode in 7 weken afgesloten ipv 10 weken.
Denk dat k ff met mn konijntjes ga spelen vanmiddag xD (en weer foto's maken)
wat fijn dat je niks hoeft te doen voor school! echt heerlijk wou ik ook wel xD moet echt aan de slag, maar ben weer niet echt lekker helaas.. vandaag staat toch een begin maken aan een verslag op het programma! verder lkkr wandelen met paardlief en vanavond weer eens met mams naar een theatershow
Ik eb net de was erin gegooid, nu ontbijt aan het maken en ik heb mezelf de deadline gesteld dat als ik mijn was eb opgeangen dat ik dan weg moet xD Dus dan gedoucht en gegeten hebben. En dan ga ik dus lekker zitten beunen in de UB woeoeoeo
Jaah nja k had wel eens topics geopend met een vraag over bijv. vakantie of iets anders ofzow, en dat was altijd wel heel handig En dat weet hij dus ook, hij vindt bokt best 'leuk' Ook omdat je er alles kwijt kunt en kunt vragen. Veel ouders hebben zo iets van: 'zit je nou wéér op bokt?' Maar mijn ouders niet gelukkig (ze hebben nog net geen eigen account hahaha)
hahah soms vraagt mn broertje zelfs : 'vraag eens op bokt of.....' Zo moest ik een keer topic openen over de AH, dat ie daar niet uitbetaald kreeg voor overuren enzo xD
Magrathea
Geplaatst: 14-01-12 13:14
1234 schreef:
hahah soms vraagt mn broertje zelfs : 'vraag eens op bokt of.....' Zo moest ik een keer topic openen over de AH, dat ie daar niet uitbetaald kreeg voor overuren enzo xD
Ik ook laatst, over zijn kitten Maar meer mannen op Bokt zou sowieso leuk zijn
Oja dat moet ik ook nog doen! oliebol hoop dat ze nog niet verlopen zijn Had er superveel vorige week.
Ga het nu gelijk maar doen, anders vergeet ik het alsnog
Never_Mind
Geplaatst: 14-01-12 13:34
1234 schreef:
hahah mijn broertje heeft niets meer paarden dus hij komt niet op bokt helaas xD Hij vindt paarden stinken.
Heel herkenbaar Ik heb 2 zussen en 1 broer en m'n beide zussen hebben ook allebei gereden (1 rijdt nu weer), maar m'n broer moet er echt niks van hebben... Hij ontwijkt de stallen ook echt, de enige keer dat hij in de stallen komt, is wanneer er telefoon is voor m'n vader ofzo en hij zoekt hem
Never_Mind
Geplaatst: 14-01-12 13:34
Magrathea schreef:
Oja dat moet ik ook nog doen! oliebol hoop dat ze nog niet verlopen zijn Had er superveel vorige week.
Ga het nu gelijk maar doen, anders vergeet ik het alsnog
Volgens mij kun je alle uitslagen terugzien en nog inleveren tot 31 januari!
Dat is balen, net 1 te weinig... M'n moeder had ook iets van 6 of 7 kaarten, maar had ook helemaal niks
arans
Geplaatst: 14-01-12 13:40
Mijn zusj heeft een aantal jaar gereden, en zou het wel leuk vinden als ik ene paard kocht. maar ze gaat bijna nooit mee naar mijn shetlandpony's. In de winter is het te koud voor haar, en in de zomer gaat ze misschien 1 keer mee( na veel zeuren)
Echt hoor, de knop van de lift in de kelder is nou al 4 weken kapot ofzo da's echt naar want de wasserij zit daar dus ook, moet je op de terugweg je hele wasmand de trap op sjouwen en het is een trap die één kant op loopt, dus daarna moet je ook nog een stuk teruglopen om bij de lift te komen. Als je begrijpt wat ik bedoel
Das balen! Maar een trap die 1 kant op loopt? Die snap k ff niet xD
Magrathea
Geplaatst: 14-01-12 13:57
Ja je hebt van die trappen waarbij je eerst een stukje bijv. naar links gaat, dan een plat stukje, en dan ga je weer terug. Dus dan sta je boven de plek waar je begon. En bij een trap die maar één kant op loopt heb je dat dus niet.
Edit: Dit bedoel ik met een trap die 1 kant op gaat..
En een trap die 2 kanten op gaat keert dus halverwege op als het ware.