jaaa, wij ook, maar das echt n uur met de fiets ofzo
Balou_k
Geplaatst: 09-09-11 22:09
dressagelady schreef:
Haha slim Balou! Hij komt wel aan denk ik
Wij zijn vandaag lekker naar de wok geweest met de familie
Jammer kon je mij niet mee nemen??! Niet heel slim nee..
Eshaa
Geplaatst: 09-09-11 22:09
Ik heb met telefoon dat ik na 6 jaar vollop ellende thuis en momenteel nu een depressie waarschijnlijk mijn vleugeltjes mag openslaan en op begeleid wonen mag! Dit rondom Tilburg.Mijn maatschappelijk werker zou even contact met hun moeten opnemen via telefoon en dan kreeg ikbegin volgende week een telefoon voor een intake gesprek. Wauw kbn echt gelukkig.Heeft iemand meschien tips voormij? Aangezien ik soms dichtklap in een nieuwe omgeving en t een beetje eng is voor mi allemaal.En hoe doeje dat verhuizen?
TOP! esha, voor vragen kun je altijd naar me toekomen, begeleid wonen is heel fijn en heel gezellig, ik ben zelf vertrokken met 1 weekeindtas en heb daar alles mee uitgebouwd..
ik vertrouw alleen mensen zeker in dat soort projecten niet meer, je kamer word leeggejat waar je bijstaat, dus ik raad je zeker aan om je kamer áltijd op slot te houden..
Écht,oh getverdemme nog aan toe,dan doe ik zeker mijn kamer maar opslot ,gelukkig heb ik ervaring met eengrijpgrage halfzus haha. Ik heb er wel écht zin in.Enn ik heb a eens op een leefgroep gezeten en toen moest ik ook beginnen met een weekendtas,alleen wil ik deze keerook echt in 1 keer weg kunnen zijn zegmaarxx
Mijn ouders weten het geen eens haha. Die zijn zo sneaky sat als ik weggelopen was omdat ze weer een veelste ver waren gegaan om dan te zeggen bij een gesprek die ik hun toch altijd gunde dat ik op mezelf mocht gaan, en later te doen alsof t niet zo was.Helaas heeftmijn maatschappelijk werker dus wel degelijk ook gehoord van hun dat ik het mocht, dus had ik lekker bewijs dat hun zo hun spelletjes speelde en mensen lieten denken dat ik loog en mezelf dingen beloofde.Dus nu eindelijk na al die ellende ga ik weg, maar tging zo snel.Ik heb er 6 jaar voor moeten vechten, en t lukte nooit.Nu ben ik op marktplaats gewoon op een advertentie gaan aanklikken en kreeg ik binnen een paar uur gelijk antwoord, werd er ook nog eens een paar uur later gebelt. Ik kan mijn geluk niet op.Al vind ik het wel eng.Maar ik denk dat ik het mijn maatschappelijk werker maar laat zeggen, want omdat ik dus psygologisch in de knoop zit zou ik zoiets ook nooit op een goede manier kunnen verwoorden.
patatkraam
Geplaatst: 10-09-11 08:35
Maartje1990 schreef:
Ik heb nog wel een fles mayo voor je hoor... misschien iets voor jou 'patatkraam'?
Woont er iemand hier toevallig in nijmegen? Nee toch? Want ik wil misschien daar heen verhuizen, maar ben vooral eerst eens benieuwd hoe het daar wonen is
Een vriendin van me woont daar sinds 3 maanden op kamers. Ik ga er vrijdag naar toe. Ben zelf nog nooit in Nijmegen geweest, maar ik geloof dat zij het er wel erg naar haar zin heeft
Een huisgenoot van mij kon in Nijmegen onmogelijk een kamer vinden xD Die zit nu dus in Arnhem en moet iedere ochtend om 6 uur de deur uit om in Nijmegen stage te lopen
__Carmen__
Geplaatst: 10-09-11 12:30
_AB_ schreef:
Woont er iemand hier toevallig in nijmegen? Nee toch? Want ik wil misschien daar heen verhuizen, maar ben vooral eerst eens benieuwd hoe het daar wonen is
Ik woon daar Het is een hele gezellige stad, heel gemoedelijk. Je kan hier heel leuk uitgaan, uit eten gaan, winkelen enz. En de stad is niet zo heel groot, dus je hoeft nooit overdreven ver te fietsen. Er zijn wel een paar wijken waar je niet heen moet gaan (probeer Dukenburg, Hatert en Neerbosch-Oost te mijden), daar loopt wat aparter volk rond en is het gewoon minder veilig.