joyce2 schreef:Adverteren in tijdschriften, hoe denken jullie daar over? Ik heb vandaag contact gehad met een tijdschrift en stiekem had ik gehoopt dat ze misschien mijn producten zouden willen gebruiken voor in een rubriek. Dat willen ze wel, maar tegen betaling, dat kost 95 euro per keer (en dat dan 6x per jaar). Je levert een foto van een product aan, met een stukje tekst erbij en dat word dan in zo'n "musthave" rubriek geplaatst. Hartstikke leuk natuurlijk voor de naamsbekendheid, dat mensen jou naam en dat van het tijdschrift aan elkaar gaan koppelen (en voor een "advertentie" is het nog netjes geprijsd), maar toch is het een hoop geld. Ik moet er toch nog maar eens goed over na gaan denken... Wellicht leuk als ik straks wat klanten heb gehad en het financieel wat breder heb!
Je zou ook in de katten/honden verenigingsbladen kunnen adverteren, misschien een gunstiger tarief en gelijk de juiste doelgroep! Heb je er wel eens over gedacht om op een kattenshow te gaan staan met je producten?
Holly, dank u, ben al zenuwachtig, ik ga zo....