Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:19

ach ja , zegt toch meer over het bedrijf dan over mij !

We zoeken vrolijk verder! Yeuuuuhhhh

Zo en nu ga ik maar eens naar mijn eigen Totilasje _/-\o_

Esther28

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet! 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:20

Ja, k had je er 1 teruggestuurd, niet ontvangen?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:22

Ik weet niet of hier iemand iemand kent die op de vrachtwagen rijdt?

Waar ik nu werk zoeken we charters. Die we dus inhuren om voor ons te rijden.
Dus mocht je iemand kennen? PB me :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:25

dus omdat een bedrijf niet weet wie of wat Totilas is vind jij dat dom? niet iedereen zit in de paarden :+

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:25

Nee sorry, ik kan al nauwelijks met mn kleine Seat Arosa overweg...laat staan met zo'n gevaarte :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:28

Esther28 schreef:
Ja, k had je er 1 teruggestuurd, niet ontvangen?

Yep. Vorige keer was het niet gelukt om iemand een PB te sturen, vandaar. Misschien heb je er iets aan!

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:29

Ariebombarie schreef:
dus omdat een bedrijf niet weet wie of wat Totilas is vind jij dat dom? niet iedereen zit in de paarden :+

Volgens mij heb ik nergens vermeld dat ik dat "dom" vindt....dat zijn jou woorden.

Als je al mijn posts gelezen had over mijn gesprek dan had je het woord "dom" nergens gevonden.

En ik ga hier al helemaal geen discussie over voeren, ik heb een indruk van dat bedrijf, gesprek liep niet lekker enz.

Maar kleine tip! Iets beter lezen!

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:30

Esther28 schreef:
Nee sorry, ik kan al nauwelijks met mn kleine Seat Arosa overweg...laat staan met zo'n gevaarte :D

Ik heb een C1, ben ook blij dat ik die ingeparkeerd krijg, zo'n vrachtwagen is wel heel stoer maar ook niks voor mij!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:33

De volgende stap is een brommer, als ik hier ook deuken in rij.... :+

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:33

Ik moest ook ff denken om de naam Totilas te plaatsen eerlijk gezegd. Maar dat is geen schande toch? En idd, als je niets met paarden hebt, wordt het nog moeilijker.....
Heerlijk autootje de Arosa. Ik had een fluorescerend gele die echt goed opviel!!!!! Tegenwoordig een automaat (noodzaak) Panda. Na inrijden ook een lekker scheurmonster }>.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:34

Esther28 schreef:
De volgende stap is een brommer, als ik hier ook deuken in rij.... :+

Ik denk dat ik dan de benenwagen toegewezen krijg, ik ben ook niet zo handig met die dingen!
En echt het is zowiezo nooit mijn schuld :+ :')

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:35

Nee, bij mij ook: schuld van de lantaarnpaal, de andere autos, de muur, de stoepranden enz enz

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:36

Meld me ook even weer. Het lijkt ook maar niet goed te willen gaan met die contracten grrrrrr. Zou per 1 juli eindelijk beginnen bij de bank joehoe. Inkomen.

Krijg ik net mn contract. Nu pas ja... Staat er 1 augustus. Gelijk gebeld. Ja had ik je morgen willen vertellen. Nah lekker of niet he... Zou daar morgen koffie drinken en kennismaken maar heb het afgezegd. Reden; de bank screent heel uitgebreid en ze hadden mij de gegevens te laat toegestuurd. En ik mag niet beginnen voordat t rond is. En bedankt PZ.

Van gif ga ik vrijdag toch maar ergens op soll.gesprek waarvoor ik uitgenodigd was. Kan altijd kijken wat dat is. Scheelt iig 2 uur reistijd per dag.

Tot overmaat van ramp weet ik sinds gisteren dat mn paard een peesblessure heeft :'-(... snifffffff.

Weer een maand zonder geld in dikke shi.
Laatst bijgewerkt door Qizz op 22-06-11 16:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:38

byjou1983 schreef:
Ariebombarie schreef:

Volgens mij heb ik nergens vermeld dat ik dat "dom" vindt....dat zijn jou woorden.

Als je al mijn posts gelezen had over mijn gesprek dan had je het woord "dom" nergens gevonden.

En ik ga hier al helemaal geen discussie over voeren, ik heb een indruk van dat bedrijf, gesprek liep niet lekker enz.

Maar kleine tip! Iets beter lezen!

byjou1983 schreef:
Solliciteren........pffff ik word er een beetje moedeloos van!

Vanmorgen een gesprek gehad.....3 vrouwen tegenover mij...
Allerlei domme vragen.......uiterlijk vrijdag hoor ik of ik bij de volgende ronde zit.

daarom maakte ik dat er op uit, niet heel dom hoor. en lezen kan ik wel :j

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:46

Ja, dat is heel vervelend die overstekende lantaarnpalen :=. Bij sommige automobilisten vraag ik me wel eens af of ze het roze papiertje bij een pakje boter hebben gekregen of zo (tegenwoordig geen papier meer). Dakpannen zijn ook zo vervelend :D. In de 21 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, gelukkig weinig ongelukken gehad. 1 was mijn schuld (de dakpannen), 1 bromfiets die gas gaf ipv te remmen, meer niet. Oké, de bonnen voor te hard rijden tellen we niet mee O:)

BALEN Qizz :(:). Wel goed dat ze screenen maar meld het dan ook even.....

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:01

Heb er net ook weer een mailtje uitgedaan, erg benieuwd!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:30

Qizz schreef:
Meld me ook even weer. Het lijkt ook maar niet goed te willen gaan met die contracten grrrrrr. Zou per 1 juli eindelijk beginnen bij de bank joehoe. Inkomen.

Krijg ik net mn contract. Nu pas ja... Staat er 1 augustus. Gelijk gebeld. Ja had ik je morgen willen vertellen. Nah lekker of niet he... Zou daar morgen koffie drinken en kennismaken maar heb het afgezegd. Reden; de bank screent heel uitgebreid en ze hadden mij de gegevens te laat toegestuurd. En ik mag niet beginnen voordat t rond is. En bedankt PZ.

Van gif ga ik vrijdag toch maar ergens op soll.gesprek waarvoor ik uitgenodigd was. Kan altijd kijken wat dat is. Scheelt iig 2 uur reistijd per dag.

Tot overmaat van ramp weet ik sinds gisteren dat mn paard een peesblessure heeft :'-(... snifffffff.

Weer een maand zonder geld in dikke shi.

Jeetje Qizz, das niet zo handig van PZ...en dan ook nog je paard een blessure...Wet van Murphy he...
Wie weet is die andere baan net zo leuk en kan je daar eerder beginnen....
Succes iig

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 17:32

Keb maar besloten dat als ik geen andere baan heb straks, ik maar meer op fiets ga..bijv. naar stal...is gezond en scheelt toch weer zolang die gasprijzen zo idioot hoog zijn.....

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:03

Heb vandaag ook een afwijzing binnen. Werk nu 20 uurtjes maar met een auto,4ponys en een huis waar we morgen de sleutel van krijgen is het niet genoeg. Kreeg daar ook rare vragen, hoe oud mijn ouders waren, wat ze deden voor werk, hoevaak ik ziek ben geweest afgelopen jaar, of ik rook, en of ik gezond ben. (en geloof dat ze die laatste niet eens mogen stellen? )

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:21

DeSa schreef:
Heb vandaag ook een afwijzing binnen. Werk nu 20 uurtjes maar met een auto,4ponys en een huis waar we morgen de sleutel van krijgen is het niet genoeg. Kreeg daar ook rare vragen, hoe oud mijn ouders waren, wat ze deden voor werk, hoevaak ik ziek ben geweest afgelopen jaar, of ik rook, en of ik gezond ben. (en geloof dat ze die laatste niet eens mogen stellen? )

Je kunt nu wel gezond zijn, maar dat geeft geen garantie. Volgens mij is dat idd een vraag die je niet hoeft te beantwoorden mits het relevant is voor de functie. Ik heb bijv gesolliciteerd voor postsorteerder. Zou zittend werk zijn; alleen de brieven op postcode leggen. Wordt ik gebeld, blijkt dat er ook tilwerk aan vast zit (tas weegt 25 kilo geloof ik ongeveer) wat voor mij te zwaar is. Alleen stond dat dus niet in de functiebeschrijving :+ en ik moest ook post bezorgen. Uh, functie was voor sorteerwerk en niet bezorgen :?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:25

Huh dat is raar Patpen... Bij sorteerwerk ook post bezorgen.
Desa: inderdaad op zulke vragen hoef je niet eens antwoord te geven...

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:37

Ja, idioot gewoon. Ze zochten/zoeken zowel sorteerders als bezorgers. Online gesolliciteerd voor sorteerder en dan afwachten wanneer ze bellen. Dat was al de volgende dag maar kreeg toen ook te horen dat ik diezelfde post moest bezorgen. Heel raar. Het was niet de meest uitdagende functie maar wel lekker in de buurt.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:11

@patpen, werk is werk toch? Zou ik ook doen hoor!

@Qizz, wat rot voor je allemaal! Niet echt handig van PZ....
Jij zit er maar mooi mee!

Ik heb alweer een nieuwe sollicitatie de deur uitgedaan, wel iets verder weg maar dat moet dan maar!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:27

Ik heb een licht administratieve functie toegewezen gekregen op een sociale werkplek (postbedrijf).
Opnieuw bekroop mij het gevoel dat ik daar niet thuis hoorde. Het was een hele groep die daar geplaatst werd en als ik het zo inschatte was ik de hoogst opgeleidde.
Moet morgen al beginnen, 32 uur over 5 dagen, 4 was niet mogenlijk wat ik wel gehoopt had zodat ik nog 1 dag op stal kon blijven helpen.

Krijg eerst een sollicitatie training en daarna pas iemand die mij gaat begeleiden/bemiddelen. Ik heb wel even duidelijk gevraagd wanneer die training is want als ik daar weer 3 of 4 weken op moet gaan zitten wachten schiet het natuurlijk nog niet op.
Wil gewoon maandag training en darna aan de bak!! k wil hier weg en zo snel mogenlijk!!!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 19:58

Cowgirl, ben je dan wel gemotiveerd om daar aan de slag te gaan?
Tuurlijk alles voor de toekomst, maar kom op, als jij eigenijk met tegenzin ergens wordt geplaatst en ws de meest snuggere bent daar...........