We zoeken vrolijk verder! Yeuuuuhhhh
Zo en nu ga ik maar eens naar mijn eigen Totilasje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:dus omdat een bedrijf niet weet wie of wat Totilas is vind jij dat dom? niet iedereen zit in de paarden
byjou1983 schreef:Ariebombarie schreef:dus omdat een bedrijf niet weet wie of wat Totilas is vind jij dat dom? niet iedereen zit in de paarden
Volgens mij heb ik nergens vermeld dat ik dat "dom" vindt....dat zijn jou woorden.
Als je al mijn posts gelezen had over mijn gesprek dan had je het woord "dom" nergens gevonden.
En ik ga hier al helemaal geen discussie over voeren, ik heb een indruk van dat bedrijf, gesprek liep niet lekker enz.
Maar kleine tip! Iets beter lezen!
byjou1983 schreef:Solliciteren........pffff ik word er een beetje moedeloos van!
Vanmorgen een gesprek gehad.....3 vrouwen tegenover mij...
Allerlei domme vragen.......uiterlijk vrijdag hoor ik of ik bij de volgende ronde zit.
Qizz schreef:Meld me ook even weer. Het lijkt ook maar niet goed te willen gaan met die contracten grrrrrr. Zou per 1 juli eindelijk beginnen bij de bank joehoe. Inkomen.
Krijg ik net mn contract. Nu pas ja... Staat er 1 augustus. Gelijk gebeld. Ja had ik je morgen willen vertellen. Nah lekker of niet he... Zou daar morgen koffie drinken en kennismaken maar heb het afgezegd. Reden; de bank screent heel uitgebreid en ze hadden mij de gegevens te laat toegestuurd. En ik mag niet beginnen voordat t rond is. En bedankt PZ.
Van gif ga ik vrijdag toch maar ergens op soll.gesprek waarvoor ik uitgenodigd was. Kan altijd kijken wat dat is. Scheelt iig 2 uur reistijd per dag.
Tot overmaat van ramp weet ik sinds gisteren dat mn paard een peesblessure heeft :'-(... snifffffff.
Weer een maand zonder geld in dikke shi.
DeSa schreef:Heb vandaag ook een afwijzing binnen. Werk nu 20 uurtjes maar met een auto,4ponys en een huis waar we morgen de sleutel van krijgen is het niet genoeg. Kreeg daar ook rare vragen, hoe oud mijn ouders waren, wat ze deden voor werk, hoevaak ik ziek ben geweest afgelopen jaar, of ik rook, en of ik gezond ben. (en geloof dat ze die laatste niet eens mogen stellen? )