Jemig, wat ik heb ik ondanks het ongeluk niet gelijk geslaagd te zijn toch nog best geluk gehad. In een opdracht van biologie zat blijkbaar een fout (ik weet niet welke opdracht of wat voor fout) die onze afdelingscoördinator voor het examen vergeten is voor te lezen. Daardoor heb ik recht op een 'gratis' herkansing. Ik herkans dus biologie 'gratis' en filosofie met m'n 'normale' herkansing. Dan MOET ik voor biologie een 5,3 halen voor een 6 en ik MOET filosofie een 5.9 halen voor een 7 (ik had op CSE een 5.8, weer zo'n 1 tiende) ), dan kan mijn 4 voor wiskunde blijven staan.
Als ik die 'gratis' herkansing dus niet had gehad, was ik gelijk gezakt want een 4 en een 5 met maar één 7 kan niet natuurlijk..
Bij ons 17 gezakt, waarvan 5 definitief... echt veel
Of (mits dit betaalbaar is) naar het Luzac... Daar ben ik dit jaar geweest... Goede begeleiding en veel les en ook alleen de vakken waarvoor je gezakt bent...
dat kan in eindhoven ook, maarja ik heb dus alleen maar 6en en een 4 en een 5. dus ik heb een compensatie dan moet ik voor de 4 vakken zoizo een voldoende.
ik heb al een probleem aangezien je voorataan voor engels en nl en wi een voldoende moet een daarvan is nu 4 ander 5 dusja
bij ons kan je het ook bij het roc doen, stercollege. maar ik denk alle vakken slimmer is. maby kan ik met school nog wat regelen dat neit alle se´s opnieuw hoeven . of po´s niet enzo
Bij ons zijn van de +/- 90 11 gezakt waarvan 6 definitief.
astriidj
Geplaatst: 18-06-10 12:39
Bij ons zijn er op het vwo, van de 42 leerlingen, 6 gezakt, waarvan 4 definitief. Op de havo (weet niet hoeveel dat er zijn) zijn er 9 gezakt, weet niet hoeveel definief..
Ik heb echt heel veel geluk gehad. Als ik 0,1 lager had voor biologie was ik gezakt