Bruintjes zijn ook leuk!Heveadorp is een heel klein dorpje.. En het ligt bij Arnhem in de buurt, dat ken je wel denk ik?
Haha ja dat ken ik wel. Haha ik ken het, woon ook echt in zo'n gehucht met niet eens een fatsoenlijk café
Ohja coco's klinkt trouwens leuk!!Haha niet eens een supermarkt? Mensen ik ga er nu ook weer vandoor.. Maar Amsterdam idee houden we erin!!
Ik heb een volwaardig winkelcentrum (meerdere zelfs), restaurants, cafés, speeltuinen en ga zo maar door
Jij pakt het altijd maar weer groots aan. Dorp hiernaast heeft trouwens wel winkels (geen kledingwinkels, maar supermarkt, kruidvat, lidl, bloemenwinkel, kapper, bibliotheek) en dat is echt maar 5 minuten fietsen. Dus ik mis niks! Ik vind het Amsterdam-idee ook een goed idee!
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan het openbaar vervoer dus Amsterdam ben ik ook heeeeel erg blij mee Maar ik ga nu rustigjesaan mijn oogjes sluiten Morgen wordt een drukke dag.Welterusten lieverds
Hooooooooooooi. Ik heb vandaag niet zo veel gepost, 3,5 uur eco bijles gehad en net voetbal gekeken in de kroeg Hoe gaat het hier?