een jaar high school.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Re: een jaar high school.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:23

Oh zeer nice! Wij hebben 2x 1 hour delay gehad omdat het te mistig was :P
Gelukkig heb ik over 1,5 week, 1,5 week kerstvakantie :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:46

Ik hoef alleen wss woensdag en donderdag naar school en vrijdag tot 10 uur en dan vakantie ((:

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 05:15

Hey iedereen!

Hoe gaat het met jullie? Nog 13 dagen tot Kerst, kijken jullie er ook zo naar uit? :D Ik ben net terug van 3 daagjes Chicago, suuuuper! Gaan jullie trips doen? Wie zat er ook weer in Illinois met YFU?

Ik heb morgen sneeuwvrij, hebben jullie ook zoveel sneeuw? het gaat nog tot morgenavond blijven sneeuwen, fioew!

Hoe hebben jullie Sinterklaas gevierd?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 05:38

Ik heb ook sneeuwvrij!
Gaat er nu best hard aantoe.. vind t gewoon eng om nu alleen hier te zitten want hoor allerlei geluiden _O-
Iedereen slaapt al lekker :+

Chicago, wat gaaf! Met de organisatie?

Enne! Ik ben gewoon naar NY geweest hoor vorig weekend :):)
Was ontzettend gaaf en heb super genoten met mn ouders!

Foto's kunnen jullie hier zien: http://s374.photobucket.com/albums/oo18 ... ew%20York/
En heb een nieuwe camera en lens gekocht daar :):)
Afbeelding

Naar broadway show geweest van the lion king. zooo ontzettend mooi! Want ja, mijn droom is ooit dat te bereiken natuurlijk :+:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 05:54

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 05:56

Gaaf Melanie!! :)

@Eowyn: Dat ben ik! Chicago is heerlijk he! Wauww ik ben echt gek op die stad haha. Ben toevallig ook gisteren terug gekomen van 3 dagen Chicago en me heel goed vermaakt op de Weihnachtsmarkt met een stel gekke Duitsers :P Was echt lekker veel sneeuw.... over 6 dagen ga ik naar Miami Beach dus dat is dan wel ineens een verandering van sneeuw naar zon, zee en strand whaha. Kijk er naar uit!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 06:34

Anthea schreef:
Man, je kan gewoon iemand neerslaan met je camera joh _O- _O-

http://i374.photobucket.com/albums/oo18 ... border.jpg

die wil ik wel in m'n achtertuin :=

Haha ik ook, lekker M&M's :9

@Unfaithful, gaaf zeg!

Ik hoor echt niks van de organisatie.. geen uitjes, geen bijeenkomsten, terwijl op de site toch staat dat je gaat reizen met de organisatie...
Naja. :+

(even spammen :)) [EJL-ITP] Tinker Bonny half jaartje itp! )

Nog 5,5 maandjes en dan ga ik weer naar huis (3 Juni), wat gaat de tijd toch giga snel!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 06:43

Oeee ja die M&M's haha :+: Die plek is heaven!

Echt? Hmmm dat is wel maf! Ik weet dat de high schoolers met YFU afgelopen week een trip hebben kunnen maken naar de East Coast of West Coast... misschien even informeren bij je organisatie? :D Dat is natuurlijk niet iets dat je wil missen haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 06:46

Achja, kijk later wel ff. :j

Net ff op ebay hele leuke portomonnee voor vriendin gekocht van Aeropostale :) en heb voor kerst een Blond Agenda (is engels en ik had er een van dit jaar en ze wou er ook heel graag een dus :P ) voor d'r gekocht :)

Hier is Aeropostale, Hollister, American Eagle nd Abercrombie&Fitch heel groot. :P
Alleen dat aeropostale pas ik dus echt niet in, ik bedoel, een L is gewoon een XS nederlandse maat joh... gaat niet gaan :+

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 07:53

@mel, aeropostale heeft idd rare maten american eagle valt juist weer groot vind ik. Hollistwr is mijn persoonlijk favoriet uit dat rijtje :)

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 12:42

Ik kom hier ook weer eens langs, ben zo druk bezig met alles, dat ik bijna niet meer op bokt reageer!

Zag leuke foto's langskomen van Melanie en een mooie spiegelreflex!
Was het de Nikon D5000? Hij lijkt namelijk erg op mijne^^
En dat je naar Broadway bent geweest, hoe mooi!! Ooit wil ik daar werken :P

Voor de rest zag ik dat het bij Aster allemaal niet zo fijn gaat, dat is wel balen zeg!
Denk je dat je een leuk jaar tegemoet gaat en dat gaat alles zo slecht :(:)

Ik ben nog steeds bezig met alles regelen voor een half jaar Amerika, om daar te studeren. Het is al bijna zeker dat ik naar de University of Mississippi kan en anders wil ik naar de Purdue University Calumet (tegen Chicago aan). Ik kom in Mississippi dan in het gebouw van de Theatre Studies en mag voor punten alle theoretische vakken, als Stage management gaan doen. Daar omheen mag ik voor mezelf (niet voor de universiteit) ook de praktische vakken gaan volgen :D

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:33

Ik kan met mijn organisatie een trip naar New York&Washington DC, Florida, Hawaii of California (allemaal wel extra bijbetalen).
Ik ga waarschijnlijk naar California :) Verder doet mijn gastgezin niet aan tripjes, want mijn hostvader haat steden groten dan een man of 50.000, wel jammer.. maar ach je kan niet alles hebben :)

Van die winkels is de hollister ook mijn favoriet! :)

Ik weet wel dat een hoop mensen van mijn organisatie regelmatig dingen doen met hun regiobegeleider, maar mijn begeleider laat echt niks van zich horen en organiseert ook niks!

Toevallig heb ik hier vandaag voor de 2e keer sneeuw gehad! :D Helaas zijn het maar korte 'buitjes' en blijft er niks liggen.

Ik heb geen sinterklaas gevierd.. was wel van plan om pepernoten in hun schoenen te doen, maar de hond is altijd eerder op en die zou dan alles opvreten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Verder heb ik wel een pakketje van thuis gekregen (alhoewel, hij is nog onderweg, maar duurt langer omdat ze opeens extra streng zijn gaan controleren en het plaatselijke depot een week achterloopt...)

Zohee dat zijn nog eens lenzen :wow:

Leuk Ilse!! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:10

@Laura,'
Ja jij doet toch ook STS?
Ik wil ook super graag California doen! heb jij er iets over te horen gekregen wanneer dat is enz??

Wij hebben nu best veel sneeuw :oo lekker schoolvrij :)
@Ilse, wat gaaf zeg! :D
Ja is een Nikon D5000! Wou eerst een D90 nemen, en die is ook misschien net iets beter maar heb toch maar voor deze gekozen ook omdat je kan filmen en dan kan mn ma m ook gebruiken O:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 19:50

Sneeeuwwww
Afbeelding

My uggsss... gone lol.
Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:04

Net weer gebeld, morgen ook geen school :))

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:10

Maareh, moet je die dagen niet inhalen aan t einde van t jaar? Dat was geloof ik bij ons nog wel eens zo... maar weet niet meer zeker hoe dat precies zat... wie weet ben je dan ook al weer naar huis!
Super trouwens dat je toch naar NY bent geweest, gave stad he!! Balen dat je niks van je organisatie hoort, dat is wel heel jammer! Is juist leuk om uitjes te hebben :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:34

Ja als we meer dan 10 dagen missen ofzo. heb wel 2 testdagen woensdag en donderdag die we wss gaan missen dus die moeten we wel inhalen ja.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 00:55

Wow dat is inderdaad een hoop sneeuw!
Ik heb een Canon 500D, prima ding :)
Ik ben met TravelActive :) zij organiseren die reis met BeloUsa, STS misschien ook? (zou wel gaaf zijn :j)

Sneeuwdagen hoeven seniors hier niet in te halen! :))

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 01:16

Ja dat hebben wij dus ook, diezelfde keuzes Laura! :j (New York&Washington DC, Florida, Colorado of California) (alleen geen hawaii maar colorado)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 01:19

Maarja, New York heb ik toch al gezien, het enige leuke aan NY gaan is dat we dan misschien een broadway show gaan bekijken O:)

Maarja, bij california gaan we naar LA en Hollywood. O:)
Florida ben ik vaker geweest dus boeit me niet zo, en naja, Colorado is ook wel leuk, weer lekker skieen :D

Dus voor mij is het dan wel Californie of Colorado.

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 07:32

He Melanie, wat een leuke foto's van je tinkie in het andere topic! Toen Lieneke naar Nieuw Zeeland ging hebben we met pijn in het hart haar spring pony Shiva verkocht (de andere, 2 tinkers en 2 Camargepaardjes hebben we nog).. niet omdat hij weg moest maar omdat de pony een echt wedstrijddier is en je hem geen plezier doet om hem een jaar stil te laten staan (en hij voor een vervanger erg moeilijk te rijden is...duurt maanden). Hij is wel aan een super leuk meisje verkocht, dressuren in de wedstrijd gaat fantastisch..met springen gaat hij nog steeds op de loop en springt hij het parcours ipv het meisje :D
Lieneke is aan het "werk", ze moet pas in febr. weer naar school (2,5 maand vakantie)..ze plukt aardbeien en dat levert best wat op....moet lachen om de sneeuw..bij haar is het super warm en over de 30 graden!
Vind het altijd leuk om mee te lezen hoe het jullie allemaal vergaat..... en heb natuurlijk een zwakje voor Mel (Tinker!)...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:22

Ja ik heb Pepsi daarom ook verkocht, hij moet gewoon lekker aan het werk blijven en hij presteert vooral in het dressuur erg leuk! :j En dat doet hij met zn nieuwe eigenaar nu ook :)
had m graag nog een halfjaartje langer gehouden maarja :P

Bonny is altijd vrij pittig als ik erop zit maar met anderen en mn moeder is ie altijd wel lief dus maak me niet zo'n zorgen... behalve dan dat ze m niet goed aan de teugel rijden dus mag weer lekker overnieuw beginnen -O- en springen doen ze bijna niet... maargoed, volgend jaar maar weer hard aan de slag dan :') Als ie iig 4 dagen word gereden is het wel ok. Heeft ie maar een luier jaar :+

Wow, 2,5 maand vakantie??!! Ik zou me echt dood vervelen... (doe ik nu al met 2 dagen sneeuwvrij).
Mooi dat ze wat bijverdient!

Heb al wat kerstinkopen gedaan enzo :P
Voor vriendin Blond agenda oa. want ze wou er een (en die was engels en ik heb er ook een en ze vond m helemaal leuk haha). :)

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:20

Ik had vandaag mijn interview! Het viel gelukkig mee, moest wel veel uitleg geven over mijn skills, enzo. Over twee weken krijg ik mijn uitslag! :D

Melanie, ik had je topic gezien op HPS! :p

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:10

Tja, wat doe je als je niks te doen hebt?
[EJL-ITP] Tinker Bonny, 9 jaren van mij!

heeft me ff 2,5 uur zo'n beetje geduurd, en nu ben ik toe aan slapen :+

@Desolate, mooi dat meeviel! Denk dat t wel goed zit hoor :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 03:37

Okeeee _O-
ik ben zojuist te date gevraagd via de sms ofzo _O-

Zegt ie: You wanna hang out with me or somethingduring the break?
Me: Are you asking me on a date? lol
He: yeah lol

_O- grappig. too bad maar daar heb ik niet zo'n zin in :')

En dan gaat ie vragen wat ik wil doen.. ehm, juist :+ paardrijden? }>