Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus dan kan het wel
Ik scheel ook 2 jaar en 2 maanden met mijn broertje. 
Misschien ken je Angelo Kaijser ook
Zit ook in 6VWO nu

Calanddra schreef:Gisteren gala gehad, was echt gaaf!
De entree bij ons op school ging wel. Toen gingen we met de bus naar Utrechtzaten een aantal irritante vmbo'ers achter me....de hele tijd schreeuwen en schelden enz.
heel fijn...
Eenmaal bij de Storm was t echt super gaaf! Muziek was erg leuk (538 kwam draaien) en we hadden echt super veel lol. We stonden helemaal achterin zodat we iig de ruimte hadden om te dansen, de rest van de zaal was stervens druk. Heb ook bijna de hele avond zonder schoenen gedanstkon ik t tenminste volhouden tot 2 uur.
Vond t wel jammer dat heel veel leerlingen in korte dingen kwamen, geen echte galajurken.... maarja
SplashIsLief schreef:Calanddra schreef:Gisteren gala gehad, was echt gaaf!
De entree bij ons op school ging wel. Toen gingen we met de bus naar Utrechtzaten een aantal irritante vmbo'ers achter me....de hele tijd schreeuwen en schelden enz.
heel fijn...
Eenmaal bij de Storm was t echt super gaaf! Muziek was erg leuk (538 kwam draaien) en we hadden echt super veel lol. We stonden helemaal achterin zodat we iig de ruimte hadden om te dansen, de rest van de zaal was stervens druk. Heb ook bijna de hele avond zonder schoenen gedanstkon ik t tenminste volhouden tot 2 uur.
Vond t wel jammer dat heel veel leerlingen in korte dingen kwamen, geen echte galajurken.... maarja
Ik geloof dat ik het niet zo erg vind dat ik er niet was
volgens marlies ed was hun bus wel rustig
maar k was ze kwijt geraakt
capopjekop schreef:4 jan. 18.. scheelt dus maar 4,5 maandjes, dus zou moeten kunnenUhmmz hoe groot hij precies is weet ik niet maar ik ben ongeveer 170 en hij steekt ruim een kop boven me uit dus ik schat rond de 1.85 ofzo en hij wordt 18 op 4 jan. Genoeg info zo![]()
Maar 1.85... nee, dan toch maar niet
Ben al zo klein met m'n 1.55

. Ons echt helemaal doodgelachen. GEWELDIG
)

*

Als wij een grootse entree zouden hebben en geen gala met Kerstmis (want dan is het te donker
) was ik ook zekersteweten ooit op mijn pony gegaan. (iedereen op school weet toch al dat ik knettergek ben op m'n pony, dus dat kan er ook nog wel bij
) 
Narya schreef:Leuke gympen heb je aan onder je jurk

niet zo fijn!