Heel veel succes vanmiddag!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chubby schreef:Toke schreef:En ik weet niet hoe het in NL is, maar ambtenaar zijn in België is lekker stressloos en goed betaald en een mooi pensioen later!
Ik heb momenteel een sollicitatie lopen bij een overheidsinstantie. Maar weet niet of dat stressloos mij wel past, de sfeer is zó anders dan in een dynamische commerciele omgeving! Ik gedij beter bij chaos en werkdruk, vrees ik
Quellian schreef:Gister heb ik mijn cv op monsterboard en nationale vacaturebank gezet (duidelijk vermeld dat ik op zoek ben naar een baan in de detachering), krijg alleen reacties van werving- en selectiebureaus, heb ik echt wat aan
Ze kunnen maar proberen toch?
Je kunt gerust bovenop je CV zetten dat je enkel detachering zoekt en dat wervings- en selectiebureaus zich dus kunnen onthouden.
Quellian schreef:Editje; volgens mij heb jij in het verleden een zadel van me gekocht

Marcella schreef:Heb op het moment wel even tijdelijk werk. Breng de woensdag krant en doe 2 dagen in de week geadresseerd drukwerk rondbrengen voor reli groep.
Vacatures op werk.nl vallen ook tegen er staat gewoon niks interessants op.

Geen plek, pff.
. Wil toch elke keer weer net wat anders om te zorgen dat het ook goed bij het bedrijf past.