In het Engels

Dat was even keihard omschakelen haha. Maar ging goed!
Volgende week vrijdag hebben we een 'chat'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fargo schreef:Nou ik heb al weer een afwijzing binnen vandaaggezellig hoor! En als het goed is wordt ik vandaag ook door uzb voorgesteld bij een opdrachtgever, ben heel erg benieuwd.
Vandaag zat er in ieder geval niets bij de binnengekomen vacatures.
marionnnn schreef:Na talloze afwijzingen, heb ik net een belletje gehad.
In het Engels(Inmiddels weet ik dat ze ook vloeiend NL's spreekt)
Dat was even keihard omschakelen haha. Maar ging goed!
Volgende week vrijdag hebben we een 'chat'
xLaus_ schreef:Ik heb vd week een gesprek. krijg waarschijnlijk toch een (tijdelijk) vast contract met meer uren omdat het nog wel een poos gaat duren voordat de zieke terug gaat komen
Anneert schreef:Doubtless, dat was iemand anders die ging wachten op de oud werkgever, weet zo even niet meer wie. Ik heb wel een passende vacature gezien bij mijn oud werkgever, dus ga sowieso schrijven.. ben dan precies 3 maanden weg..
Vanmiddag ben ik bij het UWV geweest bij de Workshop Einde WW in zicht. Ging over de ParticipatieWet en tips om te solliciteren.. Dat ik niet in de bijstand kom, dat wist ik al wel, dus het eerste deel vond ik voor mezelf vrij nutteloos.. Daarnaast keek ik ervan op hoe sommige mensen te werk gaan.. kennen geen linkedin, geen computer, nemen niet de moeite om dan bij het werkplein achter de computer te gaan zitten.. ja zo kom ik ook niet aan een baan.. maar ook mensen die al in de schuldsanering zaten en nog geen hulp kregen, die lichamelijk er net niet ernstig genoeg aan toe zijn om zwaar werk te weigeren etc... dan heb ik het best wel goed als werkloos zijnde..
fargo schreef:Hele leuke vacature gezien waarbij ze iemand tussen de 40 en 50 of ouder zoeken - ik ben 47 - kijk dat zou nog eens wat kunnen zijn. Nu nog inspiratie opdoen voor krachtige leuke motivatie oid.
fargo schreef:Zonder opzegtermijn betekent dat je vast zit tot het einde van dat contract, niet dat je geen opzegtermijn hebt en direct weg mag. Het betekent dat je niet mag en kan opzeggen![]()
Hele leuke vacature gezien waarbij ze iemand tussen de 40 en 50 of ouder zoeken - ik ben 47 - kijk dat zou nog eens wat kunnen zijn. Nu nog inspiratie opdoen voor krachtige leuke motivatie oid.