Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en daarna was ik ook echt super moe haha.. Ik had ook best wel een zwaar rooster, met op maandag Engels (idioom + grammatica) + recht, dinsdag bedrijfskunde (sowieso een herkansing), woensdag rekenvaardigheid en donderdag marketing. Maar vrijdag alleen maar Nederlands, dus dat is wel chill..
En gefeliciteerd met je 7,5!
. Als ik deze voldoende heb, ga ik echt een dansje doen!
gelukkig zijn er sowieso een aantal daarvan goed. Had die nog ff opgezocht xD maar ja ik hoop echt dat ik em gehaald heb. Kan er echt geen inschatting van maken. CCCCC schreef:Tentamen van gisteravond durf ik niets over te zeggen. Wist 50 vd 90 vragen 100 % zeker, 30 bijna helemaal zeker en 10 heb ik er gewoon gegokt. Als ik deze voldoende heb, ga ik echt een dansje doen!
Rebecca, welke hoofdstukken marketing heb je? (1,3,5,7&8? uit de Essentie?) Die toets valt heel erg mee. Ik was na 20 min klaar en zo'n beetje mijn hele klas was er wel positief over. 20 % van de vragen komt letterlijk van MyLab.

Rebeccaa schreef:Herkenbaar, ik heb vrijdag Nederlands, daar kijk ik gewoon naar uit..![]()
Heb vorig jaar logopedie gedaan en mijn taaltoetsen daar gehaald met een 8 en een 9, dus ik denk dat Nederlands wel goed moet komen, zonder al teveel inspanningen..
Succes met je tentamen Cyella!
En een vak herkansen vind ik niet eens zo erg, maar wil het liever in een keer halen natuurlijk! 
Dominique_96 schreef:Bij ons kan er wel gecompenseerd worden, maar alleen in het eerste jaar omdat bij ons 3 opleiding in een zijn ''gegooid'' in het eerste jaar. Als een richting je dan niet ligt, kan het vak daarvan bijv gecompenseerd worden met een richting die je wel ligt. Maar dat vind ik ook meer dan terecht omdat 2 van de 3 jouw richting uiteindelijk niet is
Cyella schreef:Dominique_96 schreef:Bij ons kan er wel gecompenseerd worden, maar alleen in het eerste jaar omdat bij ons 3 opleiding in een zijn ''gegooid'' in het eerste jaar. Als een richting je dan niet ligt, kan het vak daarvan bijv gecompenseerd worden met een richting die je wel ligt. Maar dat vind ik ook meer dan terecht omdat 2 van de 3 jouw richting uiteindelijk niet is
Zit je trouwens toevallig bij Esmee in de klas? Jij ging toch BML doen? Zij is dit jaar namelijk ook gestart met die opleiding in Heerlen.
Vond het inderdaad niet meer dan logisch dat gecompenseerd mocht worden bij BML. Hoe gingen de eerste tentamens?
Waar ken je 'r van?
Jezus wat is dat veel stof zeg! Dominique_96 schreef:Haha ja ik zit bij haarWaar ken je 'r van?
![]()
Eerste tentamens gingen opzich wel prima! CBIN ging opzich wel prima, CHTE ging wonderbaarlijk goed omdat ik het proeftentamen op blaadje erbij mocht houden en heb dalijk TMICI dat ik helemaal ga verpestenJezus wat is dat veel stof zeg!

Schouten is wel zo suf idd 
Dominique_96 schreef:Ooh wat grappig! In de eerste keer dat ze de 4de deed? Het jaar daarna kwam ik bij haar namelijk![]()
Dan zal ik vooral maar naar de nabespreking gaanSchouten is wel zo suf idd
Cbin snap ik opzich best goed, snap alleen de hoeken tussen de verschillende molecuulvormen nog niet zo goed. Wanneer het precies 108 graden is, dan weer 120 graden e.d.
Practica zijn super leuk! Titreren is wel echt vreselijk
Cyella schreef:Dominique_96 schreef:Ooh wat grappig! In de eerste keer dat ze de 4de deed? Het jaar daarna kwam ik bij haar namelijk![]()
Dan zal ik vooral maar naar de nabespreking gaanSchouten is wel zo suf idd
Cbin snap ik opzich best goed, snap alleen de hoeken tussen de verschillende molecuulvormen nog niet zo goed. Wanneer het precies 108 graden is, dan weer 120 graden e.d.
Practica zijn super leuk! Titreren is wel echt vreselijk
Hahahah, ja precies! Jij hebt dus ook op het smc gezeten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GkbV_AeOdwQ
Misschien helpt dit? Zou het zelf ook niet meer weten hoor![]()
Schouten is echt een sufferd met zo'n dingen, snapte zijn uitleg ook nooit. Was echt dat uurtje op vrijdag ochtend uitzitten met de gedachte 'Ik lees die 30 pagina's nog wel eens'![]()
Pmic vond ik altijd enorm leuk! Daar zal je Molling wel voor hebben? Hij was vorig jaar mijn mentor namelijk, geweldige man! Chemie praktijk was echter altijd een hel, iedere.les.weer.opnieuw.titreren.

had een 7 voor praktijktoets
en pche, dat is tja..pipetteren idd
Dominique_96 schreef:Yep! Haha
Zal straks een de video bekijken. Maargoed als dat het enige is dat ik (nog) niet snap dan komt t wel goed denk ik.
Ik ben vaak ook gewoon niet naar de les van schouten gegaan. Hij vertelde toch over andere dingen en dan was ik liever eerder thuis dan dat nutteloze uurtje :p
Pmici is echt heel leuk idd! Heb idd Molling, hele leukr aardige manhad een 7 voor praktijktoets
)
Cyella schreef:Dominique_96 schreef:Yep! Haha
Zal straks een de video bekijken. Maargoed als dat het enige is dat ik (nog) niet snap dan komt t wel goed denk ik.
Ik ben vaak ook gewoon niet naar de les van schouten gegaan. Hij vertelde toch over andere dingen en dan was ik liever eerder thuis dan dat nutteloze uurtje :p
Pmici is echt heel leuk idd! Heb idd Molling, hele leukr aardige manhad een 7 voor praktijktoets
Oh, is er dan geen aanwezigheidsplicht meer? Bij ons was er 100% aanwezigheidsplicht bij iedere les. Ook bij die colleges die compleet nutteloos waren in die grote collegezaal. (Heb je overigens toegevoegd op FB als ik niet de verkeerde heb)
Wat doe jij in paarden verder trouwens?
heb je geloof ik wel een paar keer op smc gezien