Mijn laatste nachtje. Redelijk rustig. Wel iemand overleden maar was te verwachten. Op SEH liggen allemaal dronkelappen vooral polen, schotten e.d. Hoop niet dat ze er een naar boven overplaatsen. Hele huis ligt vol en ivm overlijden hebben wij als enige een plekje. Andere opnames worden doorgestuurd......
Mag nu dinsdag aantreden met late dienst.
Eliana
Geplaatst: 21-03-15 06:02
Ja dat mis ik wel dat wij alleen staan, in het weekend is het vrij rustig bij ons dus dan is het wel eens saai, ik ga nu maar braaf me cursus boekjes doorlezen heb woensdag 3 hertoetsingen ( handelingen verlopen bij ons na 3 jaar dus dan wordt je weer getoetst)
Zo we zijn alweer 2 uurtjes bezig, tis bij ons altijd een rustig nachtje in het weekend, 1 client die snachts meerdere malen zorg nodig heeft is naar huis, dus na 3:00 heb ik niet echt veel meer te doen
Lees stiekem wel eens mee als ik in de nacht zit maar nog niet gereageerd. Ik heb een erg rustig nachtje vannacht. Afgelopen nacht ging me beter af. mijn probleem is dat ik niet stil kan zitten en dus steeds wat wil verzinnen, maar ik ben even uitverzonnen maar even bokken dan. Hier in de weekenden meestal best rustig. En mijn lieve collega's hadden al wat klusjes voor me gedaan dus heb nog minder te doen nu.
Ik had niet moeten zeggen dat het rustig is haha, client is al vanaf 2 uur aan het spoken, hij wil niet meer naar bed.. Dus die zit nu in zijn huis tv te kijken. Bij andere client al het bed kunnen verschonen, verder zijn alle vaste taken gedaan nu. Wat voor werk doe jij Mellow?
Nog een uurtje en dan kan ik hopelijk iemand begroeten De was en keukens al gesopt, echt niks meer te doen. Probleem van mijzelf is dat ik alles aan het begin van de nacht doe en dan de laatste uren niks meer te doen heb. Op mijn vorige werk was dat namelijk wel nodig maar hier niet. Is er zo ingesleten hihi.
Ligt je bewoner weer rustig? Wel diverse bewoners heb je dus?
Ik verdeel het wel aardig over de nacht, ontbijtkarren staan klaar en zijn schoon gemaakt, zit nog 1 was in de wasmachine die doe ik zo de droger nog ff in. Ja bewoners zijn zeer divers, sommige hebben NAH, zitten ten gevolge van het Nah in een rolstoel, en hebben ook nog eens VG en een psychische beperking (is maar bij 1 client die dit echt alle 4 heeft) dat is behoorlijk pittig. Tot nu toe slaapt hij (hij heeft babyfoon op zijn kamer dus kan uitluisteren ivm zijn epilepsie is dat erg prettig.) Hoeveel bewoners hebben jullie Mellow?
Ik mag me ook weer melden, grieperig en heel verkouden dus lekker is anders. Gelukkig nog maar twee mensen wakker gezien, de rest slaapt lekker. Hierna nog maar een nachtje. En jij?
Ik heb er hierna ook nog maar 1, voel me wel goed eerlijk gezegd. Ik had vorige week migraine pff in de nacht voelt alles ellendiger. Beterschap! Hier is het lekker druk, nacht vliegt echt voorbij