Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel me echt zo stom dat ik niet vroeg binnen welk termijn ik iets zou horen.
Maar dan denk ik weer: het is nog best kort dag, zo van donderdag tot nu. Misschien zoeken ze uit hoe en wat als ik als Nederlander in België ga werken qua kosten en regelingen voor hen.
Agossie schreef:Nou ja... Ik krijg gewoon een uitnodiging om mee te doen aan omscholing tot politievrijwilliger!!
Ik ga denk ik een berichtje schrijven of ik dit MOET doen of, als ik weiger, of dit invloed heeft op mijn uitkering. Als ik namelijk iet ècht niet wil en kan worden, is dat politievrijwilliger... Slaat toch nergens op... pfff...
je moet toch aan dezelfde eisen voldoen als een normale agent mbt tot psychologische test en conditie. Marcella schreef:vuurneon schreef:Ach, daar moet je eerst voor op keuring. Gewoon zorgen voor een bagger conditie en dan willen ze je niet meer hebbenje moet toch aan dezelfde eisen voldoen als een normale agent mbt tot psychologische test en conditie.
![]()

Ik denk dat ik dat maar meteen aan de e-coach schrijf.
Ik heb mijn account bij diverse sites weer op actief gezet en ik zoek daarnaast zelf ook natuurlijk.

Maar pluspunt: ze willen graag dat ik langskom voor een gesprek ergens anders. Ze hadden alleen een vraagje over de reisafstand (ik heb familie daar in de buurt
komt goed), dus daar krijg ik binnenkort een brief van.
Natuurlijk voel je je minder fijn, maar je toont wel inzet. stef schreef:Euh....
Ik heb maandag een sollicitatie gesprek.....
Whhhaaaaaaaaaaaaaaa
Kriel schreef:je weet nu al hoe je je vrijdag voelt?