Marieke1495 schreef:Kunnen jullie je studie nog goed combineren met je paard?
Nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke1495 schreef:Kunnen jullie je studie nog goed combineren met je paard?
xlisza schreef:JLLN_ schreef:Over zwangere gesproken..
Toen ik op het MBO zat was er een meisje van 16, die er op de dag dat ze moest bevallen pas achter kwam dat ze een kind kreegDat is pas bizar
Dat is wel echt heel apart!
Eef_Bam schreef:Hoewel ik erg blij ben met hoe het nu is kan het bij mij juist andersom gaan veranderen, als mijn ouders hun huis verkocht hebben willen ze een huis met stallen en nog een paard erbij, omdat er hier in de buurt niet veel (betaalbaars) is. Dat zal voor mij dan meer reistijd gaan betekenen, maar ook juist weer wat makkelijker een "vrije dag" omdat mijn moeder dan kan rijden/verzorgen
.
Eef_Bam schreef:Verhuisplannen zijn er zeker, maar zelfde verhaal, oude huis moet eerst verkocht, en die staat al een tijdje te koop..(2 jaar bijna)
Ik heb het niet bedacht trouwens, een huis met stallen, is echt hun eigen idee, maar ik vind het zeker leuk.
Eef_Bam schreef:En wat dat betreft ben ik ook blij dat het HUN idee en HUN stal is!
Natuurlijk zal ik ook wel meehelpen als ik er ben en tijd heb, zeker in vakanties, maar ik blijf toch hoofdzakelijk ruiter, zeker als er 2 paarden zijn om te trainen zal ik niet altijd tijd over houden om te helpen op stal. Maar goed eerst het huis maar eens verkopen.