Heb je m al aan en uit gezet? Dat helpt bij mijn telefoon soms als ie weer s kuren heeft... Ik ga bokt ff uitzetten denk k! Lynn is zo hier als t goed is... Zo, volgens mij word er hier naast opgeruimd... Staat keiharde muziek op, en er word met deuren geslagen enzo Achja, hoef k iig m'n eigen muziek niet meer op te zetten, haha!
Er is iemand hier in huis die blijkbaar wel het soort muziek luistert waar ik van houd. Stond muziek op in de keuken, klonk wel heel bekend was het Within Temptation en 's middags gisteren een of andere metal band (maar kon niet zien welke en kende het ook niet). Alleen zou niet weten wie het is.
Nienke, wij gaan goede gesprekken met elkaar voeren als ik eraan denk doe ik mijn the unforgiven ketting om naar de meeting Ik ben vegetariër! Heb ook lang gedacht dat vlees te lekker is om te laten staan, maar als je je verdiept in het dierenleed dat erachter schuilgaat heb je dat er al gauw voor over hoor.. swanheart kijk ff in het topic in mijn OS
Zit nu in de trein naar Delft! Maak zo wel even foto's. Jammer dat de kampfoto's foetsie zijn, daar sta ik nog wel eens leuk op
margreet4
Geplaatst: 16-02-12 13:40
hahhahaha zit je straks de hele dag in de keuken!!
Brrr ik weet niet wat ik heb vandaag hoor! Heb nergens zin in! Heb het koud!! Brrrr
Over een half uurtje alweer richting ziekenhuis... eerst lwp overleg en dan late dienst.... en daarna nog 1!!! Ik ben echt toe aan vrij zijn!
Hmmm ik ben het niet eens daarmee, maar ieder zijn mening! Het is echt niet allemaal dierenleed hoor!
Naskapower
Geplaatst: 16-02-12 13:53
Jij ook dan _ab_
patatkraam
Geplaatst: 16-02-12 13:56
zie iets over dierenleed? Ik ben een hypocriete vleeseter. Nee valt eigenlijk wel mee, eet niet zo vaak vlees Ik vind het prima om te weten hoe het geslacht wordt zolang ik het maar niet zie.
1234
Geplaatst: 16-02-12 15:51
Zo, weer thuis Was gezellig met _AB_ Hebben meteen t park in Velp verkend, was er nog nooit geweest Terwijl t super dichtbij is Enne het fietste ook meteen een stuk sneller met harde banden hahaha
yeah xD echt boerengebied k moet toch maar eens vaker de omgeving gaan verkennen, want tis hier best mooi in de omgeving Heerlijk om lekker te wandelen volgens mij! Soms vind ik t gewoon jammer dat we dat in Den Haag niet hebben. Daar heb je bijna geen echte weilanden, en echte boerderijen (geen kinderboerderijen) alleen aan de rand van Den Haag.
Wandelen is vet tof alleen vind ik het vaak nogal nutteloos... Kan je beter een hond hebben, dan is het nuttig Als je snapt wat ik bedoel
1234
Geplaatst: 16-02-12 15:58
hahah jaah indd dat idee heb ik ook vaak. Lijkt me heerlijk om met een hond door een park te wandelen ofzow! Kan zelf niet echt vaak de stap zetten om gewoon doelloos te gaan wandelen Maar nu hadden we zo iets van, dan kan ik dat ook eens zien
Iedere x nam ik me voor om te gaan wandelen in de duinen (in scheveningen), maar heb t nooit gedaan alleen met mn ouders ofzo.
ik vind wandelen best leuk af en toe. Met een hond helemaal. Ik nam altijd de hond mee als ik wilde wandelen, want het ziet er zo dom uit anders vond ik als puber
1234
Geplaatst: 16-02-12 16:04
ja ik heb geen hond kan wel mn kat meenemen, maar is ook weer zoiets die blijft dan plakken bij iedere hond of kat die hij tegenkomt xD (hij ging toen ik postbezorgde vaak mee een blokje om lopen ) Soms bleef ie plakken in een tuin, en dan kwam ie later weer achter me aangerend xD Soms een nadeel, als k naar school moet/naar de tram en hij is buiten.... dan gaat ie achter me aan Heb em 1 x terug moeten sturen.