Mja, kan er niks aan doen, 1234, buurman is n echte bosbouwhippie

Inclusief groene zaagtuinbroek, oranje helm en oranje veiligheidslaarzen, haha! Maar over t algemeen heeft ie wel normale kleding aan hoor, haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(over dat soort equitherapie)
Fijn ook dat de paarden zo'n positief effect hebben!

_AB_ schreef:Heeft er trouwens iemand ervaring met dieren op je studentenkamer? Heb nu n hamstertje, en heb vissen gehad. Maar ik wil er nog iets bij. Zit te denken aan n konijn of eventueel n cavia. Of heeft iemand anders nog ervaringen of ideeën?
Ze zijn niet extreem aandachtsbehoevend dus ze kunnen ook makkelijk een dagje alleen blijven als ze genoeg eten hebben. Het enige is dat ze me 's avonds soms wakker houden..
het moet net mogen, en ik heb de mazzel dat mijn kat buiten stom vind, want buiten is niet leuk 

Dan komt er sowieso een kat en/of konijnen 

mijne komt denk ik weer naast mn kussen slapen dalijk als ik naar bed ga
Gaat ie eerst voor het raam in de vensterbank naar buiten staren en dan bij me liggen.

Maar hopelijk kan vriendje haar in huis nemen als hij op zichzelf gaat. Hij heeft er zelf ook één, bij zijn moeder nu (daar woont ie nog) en zij heeft nog twee katten. Maar ik denk dat die twee nog erg veel van elkaar kunnen leren op sociaal gebied
Zijn allebei nogal unaware of hoe het voelt als ze die nageltjes van hen ergens in zetten.
Probeer ze altijd een beetje op tijd wakker te schoppen zodat ze ook niet al te lang herrie maken als ik straks een keer wil slapen..

hahaha