Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:28

Zeker lekker zo'n stokbroodje. Ik eet ze bijna nooit. Dus dan blijven ze ook lekker, haha! :)
Mja, kan er niks aan doen, 1234, buurman is n echte bosbouwhippie :)
Inclusief groene zaagtuinbroek, oranje helm en oranje veiligheidslaarzen, haha! Maar over t algemeen heeft ie wel normale kleding aan hoor, haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:29

whahaha :))

Stokbrood met kruidenboter is altijd lekker *D (van die stokbroodjes kruidenboter voor in de oven)
Jammer dat het vaak best veel is voor in je eentje :=
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-01-12 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:30

nog 1 minuut!! Dan is m'n broodje klaar :) <3

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:37

Haha wel leuk! K vertelde eerst toch dat mn vader kerstman speelde bij 't Kabouterhuis en dat die pony'tjes zown goed effect hadden op zown meisje?
Ze waren daar zo onder de indruk van dat effect van die pony'tjes, dat ze daar vaker wat mee willen doen, met pony'tjes *D
Nou vraagt mn vader of ik daar later in het jaar (voor de zomervakantie oid) een soort presentatie wil doen daarover, voor die medewerkers 8-) (over dat soort equitherapie)
Wel leuk! *D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:39

Oehw! Leuk! :) Fijn ook dat de paarden zo'n positief effect hebben! :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:41

Jaah :D dat meisje ging opeens hele verhalen vertellen tegen mn vader(kerstman) toen die pony'tjes er waren, terwijl ze nooit een woord zei,ook niet tegen de leidsters. :oo

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:42

Dat is leuk!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:51

Jaah indd <3

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:43

Zooo alles weer bijgelezen!
Veel mensen weer richting huis of werken werken werken dit weekend!

Ik heb vandaag een drukke stage dag achter de rug, was pas laat van de afdeling en was kapot! Geeft op zich niet, toen snel door naar kamer, spullen gepakt, bus gepakt, trein gepakt en toen was ik rond 18.30 uur thuisthuis! Thuisthuis kamer schoongemaakt, bed opgemaakt, spullen opgeruimd, wat dingetjes voor stage al gedaan, rooster uitgeprint, net the voice een stukje gekeken en nou ga ik zo slapen! Ben moe!!! Kan merken dat ik ziek geweest ben en daar baal ik eigenlijk wel flink van!

Morgen ga ik met zuslief naar de vakantiebeurs in utrecht! Daar heb ik super veel zin in! Maar dat is dus wel weer hele dag weg! Zondag is uitslaapdag en school/stage werk dag! Aan de slag met planning en opdrachten en wil zondag ook nog even paardrijden! paardjelief is vandaag naar de tandarts geweest dus word niet aangepakt dit weekend! Eventjes loswerken en dat is het waarschijnlijk! Maar dat zie ik op de dag zelf nog wel! En dan is het weekend alweer om!

Nou is het wel lekker dat ik maandagochtend terug kan omdat ik late dienst heb dan! Scheelt weer een treinkaartje en dan heb je net het idee dat je toch wat langer thuis bent, wat ook zo is!

Ik hoop dat volgende week het kastje voor de tv voor mij ook binnen is! Kan ik mooi tv kijken op mijn kamer!!! Jeeeuuuh!! En nu stop ik echt! Te lang verhaal dit!!!

Fijn weekend allemaal!!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:53

Tjonge wat heb jij een drukke en effectieve dag gehad zeg!
Mijn kamer thuisthuis kan ook wel een schoonmaakbeurtje gebruiken. Hij is altijd wel netjes, maar afstoffen, wastafel en zuigen/dweilen is wel weer een tijdje geleden :P
Komt op mijn lijstje voor na de tentamens

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:56

haha mijn kamer kan ook schoonmaakbeurt gebruiken xD komt ook na deze 3 weken weer :')
Hijs indd wel netjes.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:39

_AB_ schreef:
Heeft er trouwens iemand ervaring met dieren op je studentenkamer? Heb nu n hamstertje, en heb vissen gehad. Maar ik wil er nog iets bij. Zit te denken aan n konijn of eventueel n cavia. Of heeft iemand anders nog ervaringen of ideeën? :)

Ik heb zes gerbils :p Aangezien je toch al dieren hebt maakt het op zich niet uit. Maar ik zou wel (heb ik ook) bij de kringloop een kastje halen (waar je ook je kooi(en) netjes op kwijt kan) waar je dan al je spulletjes in kan doen, liefst ook je bodembedekking. Gaat prima. Je moet alleen wel er steeds voor naar huis. Hoewel je een hamster nog wel mee kan nemen denk ik, die kooien zijn niet zo groot.
Maar goed, gerbils werkt prima :) Ze zijn niet extreem aandachtsbehoevend dus ze kunnen ook makkelijk een dagje alleen blijven als ze genoeg eten hebben. Het enige is dat ze me 's avonds soms wakker houden..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:42

Ik heb hier een kat! vind het echt supergezellig :j het moet net mogen, en ik heb de mazzel dat mijn kat buiten stom vind, want buiten is niet leuk :n

ze komt lekker bij je liggen enzo, ik vind t heel prettig :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:50

Mij zou het ook heel prettig lijken om een kat of konijnen bij me te hebben op mn kamer, maar helaas xD Later als ik echt op mezelf woon.... :D Dan komt er sowieso een kat en/of konijnen :j

Maar ach, nu kan ik weer 3 weken genieten van mn diertjes <3
Zowel 3 weken lang bij de paarden, als bij mn kat (die net weer regelmatig bij me langskwam voor aandacht xD) en mn konijntjes <3
Konijntjes hebben ook weer nieuw voer, waren net optijd :')
Bestellen altijd bij De Baroen, Garvo Alfabrok xD
Is een zak van 20 kilo. Maar omdat het eens in de maand besteld wordt door hun (alleen op bestelling, om het vers te houden, dus niet op voorraad), hadden we geluk dat we er net optijd bij waren O:)
Is wel super goedkoop daar :oo

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 23:57

Mijn kattielief ligt nu tegenover mij op de stoel naast de tv, lekker te slapen <3

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:14

ahw <3 mijne komt denk ik weer naast mn kussen slapen dalijk als ik naar bed ga O:)
Hij komt later altijd binnenwandelen :') Gaat ie eerst voor het raam in de vensterbank naar buiten staren en dan bij me liggen. :+:

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:20

Als ik een vaste kamer heb dan ga ik 2 ratjes kopen < 3. Heb ze vroeger ook gehad, maar m'n moeder vind het niet meer goed. Anders had ik ze nu denk ik ook.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:26

haha ik zou alleen konijntjes of een kat nemen als k op mezelf woon op een vaste kamer (nja wel grote ruimte, anders ist zielig) indd O:) Ook omdat ik allebei nu heb xD
Heb nog nooit een rat of hond gehad oid en zou ze ook niet nemen :)) Nja later heel misschien een hondje.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:31

Ohh ik wil eigenlijk toch wel mijn katje hier houden.. Bij mijn ouders komt ze wel buiten, maar niet echt veel, ze is meestal vrij snel weer binnen. Of nou ja, in de zomer zit ze wel veel buiten nu ik erover nadenk :)*

En er is hier ook geen open opgang, allemaal deuren al dan niet te openen met salto button, ik denk niet dat ik haar kan leren die en de lift te gebruiken :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:32

Hm, gerbils is ook wel een leuk idee, net als ratjes... Baileys, m'n hammie is ook weer wakker zo te horen :) Had eerst 2 hammies. Alleen lag Guinness een paar weken terug dood in dr huisje :(

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:37

Kat zou hier wel naar buiten kunnen (uit het raam op het schuurdakje) maar af en toe gaat ze even voor het raam staan, neemt ze een flinke teug verse lucht (jammie! ruik je dat ook baasie? buitenlucht!) om vervolgens op het bed terug te liggen.. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:46

Haha, nee dat gaat 'm hier niet worden :) Maar hopelijk kan vriendje haar in huis nemen als hij op zichzelf gaat. Hij heeft er zelf ook één, bij zijn moeder nu (daar woont ie nog) en zij heeft nog twee katten. Maar ik denk dat die twee nog erg veel van elkaar kunnen leren op sociaal gebied := Zijn allebei nogal unaware of hoe het voelt als ze die nageltjes van hen ergens in zetten.

De gerbils zijn ook weer wakker :P Probeer ze altijd een beetje op tijd wakker te schoppen zodat ze ook niet al te lang herrie maken als ik straks een keer wil slapen..

Mijn h werkt trouwens niet goed, dus daar kunnen spelfouten door komen O:)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:57

hahah xD

Ik ben ff de uitslag van TheVoice aan het volgen :') Nja niet via tv maar via het topic over The Voice :')
En dan lekker slapen :Z

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 00:58

Ik duik er zo ook in. Morgen werken van 12 tot (uiterlijk) 10. Slaap lekker allemaal. < 3

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:00

Slaaplekker!
Morgen gaan we vast voor pagina 100! :') hahaha