Seven schreef:Hoe doen jullie dat met evt ziektes die je hebt geef je dit direct aan?
Ik heb het wel direct aangegeven maar dat komt omdat het van invloed is op de inrichting van mijn werkplek. Naar de nieuwe werkgever heb ik mijn eigen stoel, toetsenbord en muis meegenomen. Het is niet aan de buitenkant te zien maar de klachten zijn wel serieus genoeg. Op dit moment werk ik 2 ochtenden (di en do) en afgelopen dinsdag had ik echt een slechte dag. Bleek vanmorgen ook nog dat ik vreselijk heb zitten blunderen
. De baas vroeg bij het kennismakingsgesprek wel waar het aan te merken is dat ik een "off-day" heb. Tja, dat varieert nogal. Gelukkig zijn de uren flexibel in te delen dus ben ik dinsdag wat eerder naar huis gegaan en heb vandaag de verloren tijd ingehaald. Maar ik baal verschrikkelijk van het feit dat ik zo heb zitten klungelen dat we vandaag best een tijd kwijt zijn geweest om de boel weer een beetje op orde te krijgen. Het ging allemaal zo goed....... Hij tilt er niet zo zwaar aan als ik (kreeg ik de indruk) maar ik baal als een stekker