Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veseosunce schreef:Helemaal gelijk heb je Jenn! Ik was ook gelijk na het eten af anders word ik helemaal gek van de troep...
Ik vind het na een jaar echt nog steeds zo moeilijk om voor mezelf te koken.Heb altijd teveel en veel te weinig variatie. Jullie nog leuke ideeën?
) maar je kan bijv. ook voor een stukje kip gaan of ipv gebakken gekookt of rijst (kip met rijst bijv.) en ik had ook de tartaartjes nog een dag lang kunnen houden zodag ik ook bief en tartaar afgewisseld had oid. en je kunt invriezen natuurlijk. 
. Ik houd van vers eten, dus veel blikvoer staat er niet bij mij in de kast, alleen een potje mais en erwtjes voor door de couscous. Ik had helemaal een planning qua eten begin deze week, maar door veel samen eten is dat nogal veranderd en heb ik 3x pasta gegeten.
)
)
)
waarbij ik dus geen vlees eet (dat scheelt énorm veel calorieen)

. 

shetjessweet schreef:De Groente-kaas burgers en Mediterrane balletjes van Soto zijn ook echte aanraders Myrthe_Yolto. Echt, die kan ik elke dag wel eten. En dan ben ik nog niet eens vegetariër, hoewel ik niet heel erg veel vlees eet.
En net heb ik de restjes op gegeten.

Dat doe je niet zo snel op kamers als je het maar met 2e op moet eten...