Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Rinske : jammer !
Maar hoe druk heb je het eigenlijk , is het wel nodig om je daarvoor bij de KvK in te schrijven ?
Kun je het wellicht niet nog als hobby houden nu en het eerst nog wat verder uitbouwen ?
Of ben je dat punt al voorbij
pmarena schreef:Ik denk dat mensen het wel begrijpen hoor , als je heel overzichtelijk de mogelijkheden neerzet die er zijn , dus digitaal bestellen , afhalen , meerdere foto's met korting , dan zien ze wat er mogelijk is en als ze dan toch graag verstuurd willen hebben dan zien ze de verzendkostenprijs + prijs voor degelijke verpakking en dan weten ze ook waar dat bedrag vandaan komt , daar kan niemand iets tegenin brengen en als ze de andere opties niet willen dan kiezen ze bewust voor de "dure" optie![]()
Zolang je maar alternatieven aanbiedt denk ik dat het allemaal wel mee valt.
En zo'n aanbieding vind ik altijd een goede zaak , zie reactie een stuk terug ook. Voor iedereen leuk
Ja , dat doe ik af en toe ook inderdaad. Voor mij heeft dat geen nut maar ik vind dat wel leuker voor de wederverkoper zodat die dan tenminste nog wat er aan over houdt. Maargoed , dan sta ik nog 1 klein dingetje in te pakken / factureren / wegbrengen dus voor mij heeft het geen nut.
Erger nog : stel dat de wederverkoper dan toch voor 2 klanten iets nodig heeft , zeg een pommeltje voor klant A en een setje inlages voor klant B , dan krijg je nog dat ik i.p.v. 1 klein pakje , 2 kleine pakjes kan gaan versturen , dan ben ik helemaal de sjaak
Al met al komt het gelukkig niet zo gek vaak voor en daarom doe ik het nog wel , maar als het te gek zou worden zou hier wel mee moeten stoppen. Ik kan me trouwens ook goed voorstellen dat veel importeurs / groothandels een minimum orderbedrag hanteren want dan heb je dit natuurlijk ook niet.
Maargoed dat vind ik weer zo flauw en ondermijnt het hele systeem van wederverkopers natuurlijk dus tja.
Zidore schreef:caphoezen link staat in haar onderschrift Rinske @ [EA-CO] Koude oren en hals met rijden? Nu niet meer met de caphoes!
11AFotograaf schreef:Is er met aangetekend verzenden minder kans op beschadigingen? Ik deed dat namelijk ook altijd zo, maar nu blijkt dat de verpakking van mijn leverancier toch niet zo goed is voor de foto en een klant een vouw heeft gekregen in de foto. Vandaar dat ik nu kokers ga regelen!