Henla_tent/Tante_t kun 1 van jullie eens uitleggen wie wie is en wat jullie van elkaar zijn? Ben niet nieuwsgierig hoor, maar ben af en toe kwijt tegen wie ik zit te praten hihi.
Ik snap nog niet zoveel van twitter. Zie dat jij er aardig mee vooruit kunt Ka Weet jij toevallig ook wat dat listed inhoudt?
DendroFleur
Geplaatst: 15-03-11 00:28
Zo, ik heb ook weer bijgelezen. Tijdje afwezig geweest door een hoop drukte. Vanavond nog een aantal klussen aangepakt. Stalnaam moet op het stamboekpapier komen, links laten opnemen bij de stamboeksite, KI-station aanschrijven, website is nu openbaar al moet ik nog wat dingen wijzigen. En daarbij ben ik hem nu aan het inrijden. Wil nog een affiche maken voor het prikbord en de tafels op de vereniging omdat er komende tijden grote wedstrijden zijn en er dus veel vreemde mensen komen. Hoop dus op een vlotte reactie van het KI-station zodat ik een prijs kan berekenen, zijn sperma getest kan worden en mijn eigen merrie ook gedekt kan worden met hem.
Ik heb wel een startpakket bij de Rabobank. Komende 2 jaar ben ik niet veel geld kwijt. Daarna zie ik het wel. Het is voor mezelf wel praktisch dat er een duidelijk scheiding is tussen prive en zakelijk.
Henla
Geplaatst: 15-03-11 08:42
holly schreef:
Henla_tent/Tante_t kun 1 van jullie eens uitleggen wie wie is en wat jullie van elkaar zijn? Ben niet nieuwsgierig hoor, maar ben af en toe kwijt tegen wie ik zit te praten hihi.
Tante_t (Michiel) is mijn vriend en ik ben Henla Michiel helpt mij mee met de webwinkel en op wedstrijden.
11AFotograaf
Geplaatst: 15-03-11 10:04
holly schreef:
Ik snap nog niet zoveel van twitter. Zie dat jij er aardig mee vooruit kunt Ka Weet jij toevallig ook wat dat listed inhoudt?
Listed is dat je opgenomen wordt in een lijst, of zelf een lijst maakt. Zo kun je bijvoorbeeld een lijst maken van alle ondernemers die je uit dit topic kent! Als je dan zo'n lijst bekijkt, dan kun je precies zien wie wat gezegd heeft van de mensen die opgenomen zijn in die lijst. Persoonlijk heb ik er niet heel veel mee. Het is misschien wel makkelijk, maar ik ben veel te nieuwsgierig en wil zien wie wat zegt van de mensen die ik volg, dus ik volg gewoon iedereen en probeer dan zo veel mogelijk up-to-date te blijven! Is het zo een beetje duidelijker?
Zo ik ben gister een potje gefrustreerd op bed gegaan. Had de flyer definitief af en ook de visitekaartjes. Dus ge up load. Doen ze er een lijntje om om te laten zien hoe het eindresultaat zou worden. Past dus gewoon niet hé. En dat terwijl ik alles precies zo had gedaan als uitgelegd. Stomme ik heb de boel niet in concept opgeslagen met als resultaat dat ik alles zo ongeveer opnieuw mag gaan doen omdat dit mij niet aan staat.
Ik moest 2 mm snijruimte aanhouden. Dat heb ik gedaan en als ik die weer weghaalde ter controle pastte het. Doen ze bij de check ineens 5 mm maar als je dat ziet lijkt het wel 1 cm. Dus alles opnieuw doen en dan ga ik voor heel safe en ga ik 5 mm rondom aanhouden ipv 2 mm.
Kaisa
Geplaatst: 15-03-11 10:19
Balen zeg Hilda! Vraag aan je printer dan voortaan om een bestand waar de lijnen al in staan, daar werk ik ook altijd mee en zo gaat het nooit fout
Ze mailen nu dat het gewoon goed is. Het 1,5 formaat kaartje is nog niet ingeladen dus daarom drukt hij hem in elkaar naar het standaard kaartje. Had hem meegestuurd en hij is goed zeggen ze. Toch wil ik voor de zekerheid hem opnieuw doen.
Ik weet niet hoe je achtergrond is, maar anders zou je ook dat bestand kunnen verkleinen naar het formaat binnen die lijnen van 5mm en dan je 'canvas' vergroten naar het goede formaat en de achtergrond opvullen... Maar dat ligt dus wel aan je ontwerp!
Lovepaints
Geplaatst: 15-03-11 14:04
Ken je dat: zoveel te doen hebben dat je gewoon niet weet waar te beginnen. Dat heb ik nu. Moet veel aan de shops aanpassen, bijwerken en bekijken, bijlezen, kind bezighouden, hond wandelen, huishouden, boodschappen, straks weer naar school. En het is mooi weer; eigenlijk moeten we naar buiten. Maar dat kan niet!!! (zie hiervoor). Luxe probleem. Succes met de visitekaartjes.
holly
Geplaatst: 15-03-11 14:10
Ja dat ken ik Ik heb handen tekort, of uren in een dag, dat kan ook. Was druk bezig met tig dingen tegelijk, maar kindje gilt weer dat ie uit bed wil, dus afkappen en rennen maar weer hihi.
Leuk Frozenstar. Heb je zelf eentje gemaakt of heb je een dienst hiervoor gevonden. Ik dub daar ook over om op die manier mijn acties zoals de studiodagen etc onder de aandacht te brengen. Hoor dus graag je ervaringen.
Nou, ik moest wel even zoeken hoe ik hem moest maken. Je moet namelijk een Campaign aanmaken. (en eerst promoten zodat je ontvangers krijgt natuurlijk ) Dan volg je stappen om je nieuwsbrief te maken, je stelt een lijst met ontvangers samen en geeft naam etc. aan je brief etc.! Opzich wel simpel, alleen had ik niemand die het mij kon uitleggen
Overigens, je kan het in je website integreren (zodat ze zich gelijk aan kunnen melden, zoals je bij mij zag) en op je Facebook!
Ik ga hem onthouden en als mijn site klaar is eens bekijken of het iets voor mij kan zijn. Moet eerst weten of ik een leuke aanmeldscherm kan versieren.
Top, je kan je aanmeld scherm zelf wat aanpassen hoor Als je hulp nodig hebt, let me know!
Yucca
Geplaatst: 15-03-11 15:22
Middag!
Leuke nieuwsbrief Frozenstar, daar moet ik ook nog mee aan de gang! Hilda, balen van je ontwerp zeg, is inderdaad canvas vergroten niet voldoende?
Ik ben vanmorgen naar professional imaging 2011 geweest, vakbeurs voor fotografen. Had graag een plattegrondje erbij gekregen, want ik snapte er eerst niets van Uiteindelijk wel veel fotoboeken kunnen bekijken, dat was wel waar ik voor ging.
Gister een leuke avond gehad over de ins-en outs van internetmarketing, conclusie: alles begint bij Google! Owja, nog een toevoeging: adwords is niet echt wat mensen bekijken de advertenties nauwelijks (1-2 % )
Poe, dat wordt wel een heel verslag en of het dan gesnapt wordt?! haha Heb er nu even geen tijd voor, ik zal kijken of ik later in de week nog tijd heb om mijn aantekeningen uit te werken.
Maar wat ik al zei: alles begint bij google. En denk niet vanuit je product, maar vanuit je klant. Waar zoeken zij op? Zorg dat je daar op gevonden wordt, in de eerste 3 zoekresultaten het liefst.
Om daar te komen moet je uniek zijn, veel links op andere sites hebben staan naar jou website, dynamiek in je website bouwen (blogs, veel vernieuwingen) en veel activiteit/verkeer hebben.