Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar op de noodcomputer zat geen tekstverwerker dus die heb ik ff van internet geplukt. Ben zo gewend aan Word en dit werkt net ff anders....

. Maar het is wel moeilijker geworden. En heel eerlijk gezegd ben ik nog steeds niet over de teleurstelling heen van die droombaan. Anders had ik vrijdag kunnen beginnen
. Stiekem hoop ik dat die kandidaat toch niet zo aan de verwachtingen voldoet en dat ze mij bellen of ik nog belangstelling heb. Ik weet het, het is gemeen om die ander die fantastische baan niet te gunnen. Maar ja, zij had al een leuke baan
en ik nog niet! Ondertussen blijf ik zoeken. Kan nog eens kijken op de site voor gehandicapten, misschien is er weer wat nieuws bij gekomen.
. patpen schreef:Ik kwam net een advertentie tegen waarbij ze regelmatig op zoek zijn naar tijdelijk administratief/secretarieel personeel. Toch maar een open sollicitatiebrief geschreven dat ik op zoek ben naar een vaste functie, bv administratief. Het is een instelling met 26 locaties dus ook de voorkeursplaatsen aangegeven. Tja, je weet maar nooit.......

Ik heb een luxe probleem...
Winkel geeft me een sort off 'veilig' gevoel tot januari, ik kan daar sowieso die 2 dagen werken & met die 2 dagen voorzie ik in m'n eten. Maar ik heb daar geen uitdaging in het werk, het verdiend matig.. Alle 3 de andere banen verdienen bijna het dubbele. Maar die 'veiligheid'.. Help.. Weet echt even niet wat ik moet doen. 
Esther28 schreef:patpen schreef:Ik kwam net een advertentie tegen waarbij ze regelmatig op zoek zijn naar tijdelijk administratief/secretarieel personeel. Toch maar een open sollicitatiebrief geschreven dat ik op zoek ben naar een vaste functie, bv administratief. Het is een instelling met 26 locaties dus ook de voorkeursplaatsen aangegeven. Tja, je weet maar nooit.......
Toevallig ook in de regio Rijnmond/Rotterdam?? Even heel blond, maar wat is de AD van het UWV?
. Eerst had je UWV en CWI; de laatste heet tegenwoordig UWV Werkbedrijf. Officieel is het 1 bedrijf maar samenwerken komt niet in het woordenboek voor! Marcella schreef:Als het meezit dan heb ik een stage als beveiliger 2 en kan ik mijn opleiding afronden. Hopelijk is de papieren kwestie snel afgehandeld.
UWV is uitkerings instantie voor je aanvraag WW uitkering.
zegt die vrouw, wie is Totilas