VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:29

Ik heb voor biologie, natuurkunde en scheikunde samengevat + examenbundels (via school besteld). Samengevat van aardrijkskunde stond al op de boekenlijst dus dat is helemaal handig. Ik ga ook nog een samengevat van wiskunde bestellen (via de bruna).

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:37

Hmm.. :') Ik wilde ook even wat dingen kopen bij Iddink: 71,70 :$

Samengevat economie
Samengevat wiskunde
Examenbundel engels
Examenbundel geschiedenis
Examenbundel economie
Examenbundel M&O

Eerst maar even met mijn ouders overleggen.. Ze zullen het wel goed vinden, maar het is duur. :oo

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:39

Die samengevat-bundels zijn wel handig!! Een klasgenootje heeft er 1 voor wiskunde en iedereen hier heeft er 1 voor natuurkunde (nja, de mensen die natuurkunde hebben dus). Denk er ook over om ze aan te schaffen want ze zijn superhandig!
Wil 'm voor wiskunde nog, scheikunde en evt bio :j
Bol.com heeft trouwens ook wel nieuwe exemplaren, moet je even een paar pagina's verder bladeren op de site!

Idd vanmiddag maar even aan m'n mams vragen, wellicht leuk dat ze het ook weet, zij mag het betalen :+ lol.. Nouja, het is voor school dus vandaar dat m'n mams het betaalt :j

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:43

Ja en je ouders willen natuurlijk ook graag dat je slaagt. :))

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:45

Ik zou biologie ook nemen als ik jouw was, omdat dat toch wel heel veel stof is.. Is wel fijn als je het allemaal samengevat bij elkaar hebt staan. :)

Cherellee_

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:48

Mijn ouders betalen het ook inderdaad, maar ik heb veel al via school gekregen. Ik heb nu alleen nog examenbundel economie en samengevat economie en wiskunde besteld. Was bij elkaar 35 euro dus valt nog wel mee.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:50

R_obin schreef:

ja ook dat :+

jaa biologie is superveel, 3 hele boeken... (wij hebben Nectar)
Wel naar dat het zoveel is := maargoed, dat komt wel goed :j

examenbundels heb ik alleen voor bio en nederlands, verder niet.. misschien dat iemand nog oude heeft :+

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:57

Ilsiie schreef:
R_obin schreef:

jaa biologie is superveel, 3 hele boeken... (wij hebben Nectar)
Wel naar dat het zoveel is := maargoed, dat komt wel goed :j

Ik heb ook Nectar voor biologie. Vind het vreselijke boeken en hele rare vragen. Snap er geen bal van, terwijl de examens in de bundel prima gaan.

Als je oude examenbundels wil moet je even op marktplaats ofzo kijken. Staan er vast heel wat op.

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:13

Trainen is vanavond toch afgelast! :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:15

Ja lijkt me logisch dat dat afgelast wordt toch? Mijn zusje zit ook op voetbal, maar heeft ook al maanden/weken niet meer getraind.

Mondeling NL ging goed!!! ik krijg pas een cijfer als iedereen is geweest, maar het was sowieso een dikke voldoende en waarschijnlijk wel ergens bovenaan!
Pff ben blij dat ik er vanaf ben. Kan ik nu gaan beginnen met al mijn huiswerk en samenvattingen bijwerken...
Laatst bijgewerkt door Phylos op 10-02-10 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:15

Pff, ik heb nu toetsweek..
Wiskunde was maandag echt een rottoets, daar baalde ik flink van want had er wel veel aan gedaan :\
Nederlands (betoog schrijven) ging wel goed, geschiedenis weet ik eigenlijk niet wat voor cijfer ik daar voor moet verwachten, Duits mondeling van gisteren had ik een 7,5 :) Spaanse schrijftoets van vandaag ging volgens mij wel goed, scheikunde heb ik ook geen flauw idee wat voor cijfer ik ik kan verwachten (ben best slecht in scheikunde helaas :x)

Ik moet trouwens ook nog steeds een aantal Samengevat-bundels en examenbundels gaan bestellen, lijkt me toch wel handig..
Vooral voor biologie, aardrijkskunde, scheikunde en wiskunde..
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 10-02-10 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:16

Nouja anders zouden we gewoon heeeel rustig trainen, maar nu door de sneeuw kan je helemaal niet goed zien waar je loopt. En dat is het nog dubbel zo gevaarlijk. :P

Wat goed van je! :):) Kreeg je moeilijke vragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:18

Wij hebben Biologie Voor Jou als methode, wel fijn. :j
Zit er ook aan te denken om wat bundels te bestellen.

Heb overigens Nederlands met een 8,7 gemiddeld afgesloten. Dus dat is met het centraal examen wel chilllll. :D

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:19

Ja wij hebben idd ook BVJ. :j Geen idee of hij fijn is, want ik heb de hoop al opgegeven bij biologie (dus ik maak het ook niet.. :+)

Een 8,7 :oo Waaaaaaauw!! Wat super goed van je!!!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:22

voor biologie en natuurkunde hebben wij de bundels van school..van scheikunde krijgen we hem misschien nog en wiskunde zou in het antwoordenboek moeten staan..maar ik heb ook van alle hoofdstukken samenvattingen van mezelf, zelfde geldt voor economie, maar die ga ik misschien nog wel bestellen

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:25

Wij hebben ook BVJ, maar wij hebben echt hele oude boeken. Die zijn al minstens 10 jaar oud :? Ik heb de hoop ook al een beetje opgegeven, ik snap niks van al die cellulaire biologie..

Echt goed Tessa!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:26

Wij hebben nectar van biologie..vind ik zelf erg fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:30

R_obin schreef:
Ja wij hebben idd ook BVJ. :j Geen idee of hij fijn is, want ik heb de hoop al opgegeven bij biologie (dus ik maak het ook niet.. :+)

Een 8,7 :oo Waaaaaaauw!! Wat super goed van je!!!

Ik maak ook nooit hw. :+ Maar de uitleg en plaatjes ed vind ik wel fijn!

astriidj schreef:
Wij hebben ook BVJ, maar wij hebben echt hele oude boeken. Die zijn al minstens 10 jaar oud :? Ik heb de hoop ook al een beetje opgegeven, ik snap niks van al die cellulaire biologie..

Echt goed Tessa!

Huh, hoe kan dat? Of doe jij dit jaar opnieuw examen?
Wij hebben namelijk alleen nieuwe boeken. Lang leve de vernieuwde tweede fase. Soms dan. :+

Oh en dat hoge cijfer voor Nederlands komt alleen doordat ik bij de laatste 2 SE's (betoog en mondeling/presentatie literatuur) flink heb gescoord. Dat telde zwaar mee. :D
Voordat ik dat betoog en literatuurgedoe had gedaan stond ik maar een 8,1 ofzo haha.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:35

Nueve schreef:
stond ik maar een 8,1 ofzo haha.

Máár een 8,1?? Wil je dat nooit meer zeggen :D Ik zou zielsgelukkig zijn al als ik met een 8tje mn examen in ga :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:37

ik stond vorig jaar een 9 voor nederlands..helaas waren dat geen SE's. Dit jaar is het helaas veel minder..sta nu een 6,3 ofzo..hoop met mijn mondeling en discussie het op te halen naar een 7

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:38

Nueve schreef:
astriidj schreef:

Echt goed Tessa!

Huh, hoe kan dat? Of doe jij dit jaar opnieuw examen?
Wij hebben namelijk alleen nieuwe boeken. Lang leve de vernieuwde tweede fase. Soms dan. :+

Wij hebben t/m de 5e ook elk jaar nieuwe boeken van BVJ voor jou gehad. Maar toen wij in de 5e zaten kregen we een nieuwe leraar en die vind Nectar fijner om mee te werken. Dus de lagere klassen werken nu met Nectar, wij zijn de laatste met BVJ. En toen had de school geen geld meer om nieuwe BVJ boeken te kopen voor de 6e :?

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:40

Ik sta nu ook een 8 voor nederlands, maar ik denk dat ik het juist naar beneden ga halen met het mondeling en discussie. :')

Dat is ook slecht van de school :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 14:56

Ik wil ook die dingen van samengevat etc gaan kopen, moet nog even kijken welke ik wil :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 15:00

Cherellee_ schreef:
Nueve schreef:
stond ik maar een 8,1 ofzo haha.

Máár een 8,1?? Wil je dat nooit meer zeggen :D Ik zou zielsgelukkig zijn al als ik met een 8tje mn examen in ga :+

Ja bedoel t.o.v. de 8.7 die ik nu heb. :+

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:12

Nueve schreef:
Cherellee_ schreef:
[

Ja bedoel t.o.v. de 8.7 die ik nu heb. :+

Nou vooruit, dan mag het hihi :Y)