Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maddox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 00:34

@ Evdpanne

Ik kwam vandaag dit tegen op internet, misschien is het wat voor je? http://www.studentenwerk.nl/vacature/36429/Consumentenbond-zoekt-juridische-advies-medewerkers

Daarnaast werk ik zelf bij de DAS (in Zoetermeer) en waarschijnlijk zijn we op zoek naar nieuwe medewerkers.

Maar ik zal het eerst navragen!

Als het zeker is dan zal ik je eventueel een PM sturen met de inhoud van het werk en contactgegevens van de persoon die te maken heeft met de werving en selectie mocht je interesse hebben.

evdpanne

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 05:22

Die vacature had ik inderdaad ook al gezien ;). Ga ik denk ook wel op schrijven, niet geschoten altijd mis ;). DAS rechtsbijstand lijkt mij ook leuk, zal niet veel verschillen van SRK. Daar wilde ik ook al solliciteren omdat ze daar ook nog een specifiek starterstraject hebben :). Dan is het niet erg dat je buiten je stage nog geen specifieke werkervaring hebt :P.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 07:55

Andere kandidaten passen beter in het profiel...

Born2BCrazy schreef:
lotteElb schreef:
En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!

Met als reden..?

Ik heb vandaag een baan gekozen, maar damn wat is dat moeilijk zeg.. :\

Kiezen voor zekerheid, buiten je vakgebied, maar wat je ook leuk lijkt of voor iets minder zekerheid om maar ervaring op te doen.
Ik heb gekozen voor optie 1. Hoop dat dit een juiste keuze is. :=

Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.

Maddox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 09:08

Ik heb ook bij SRK gewerkt maar dat is al weer lang geleden. Het is inderdaad hetzelfde als DAS (of ARAG), een rechtsbijstandverzekeraar -- verder heeft SRK ook een professionele organisatie.

Succes in ieder geval. Met rechten kan je op veel plaatsen terecht maar de huidige economie maakt het er niet makkelijk.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:53

Nee inderdaad, met deze economie schiet het niet echt op. Maar ik merk wel al dat er meer juridische banen zijn dan een tijdje terug ;). Dus ik blijf gewoon maar hopen dat ik iets tegen kom. Ga in ieder geval even naar SRK een mail sturen voor het starterstraject ;). En dan misschien nog wat open sollicitaties... En dan zien we wel weer :D.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:55

De markt trekt overal wel heel langzaam aan hoor :j het gaat alleen niet zo hard als dat wij zouden willen haha

Nog 3 dagen duimen en dan hopen dat ik uitgenodigd word voor gesprek.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:02

lotteElb schreef:

Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.

Die is altijd leuk... :Z

Ja, dat zal ws. wel. Net de andere afgebeld, zo moeilijk. Werd er zelfs een beetje emotioneel van.. Niet extreem hoor, maar het doet me toch wel even wat :o
En dan nu opeens aankomen met dat ze misschien wel een halfjaar contract voor me kon regelen. Net nu ik die ander heb toegezegd, lekker dan :+
Maar ja, wel zo'n goed gesprek gehad, dat ze me in de toekomst zeker nog mag en gaat bellen als ze een beter aanbod heeft.

Dus voor nu sta ik (gelukkig) nog achter mijn keuze. En voor de rest, zie ik het wel.
Goede nieuws is dat ik over ong 2 weken weer lekker aan de slag mag! *\o/*

Ja, die markt mag zeker nog wel wat harder aantrekken! Laat maar komen die banen! :D

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:08

iekand nog interesse:

Secretaresse Kadaster Services
Locatie AMSTERDAM Werk/denkniveau MBO Dienstverband Tijdelijk / Parttime (32 uur) Salaris max. € 33295 bpj.
(schaal 5) Sluitingsdatum Intern: 24 sep 2010
Functie
Als Secretaresse ben je werkzaam binnen de sector Facilitaire Services (FS) van de directie Services. Wij zoeken een nieuwe collega voor het kantoor Amsterdam. Je leidt alles binnen het secretariaat voor de vestiging Amsterdam in goede banen. Zo organiseer je en bereid je (externe) vergaderingen voor en laat je meetings en andere bijeenkomsten soepel verlopen. De voorbereiding van deze vergaderingen stem je af met de managers uit de vestiging Amsterdam. Je zorgt bij vergaderingen voor de notulen, actiepunten- en besluitenlijsten. Je bewaakt de voortgang van alle actiepunten. Als secretaresse ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je dat managers hun werkzaamheden zo optimaal mogelijk kunnen verrichten. Je beheert en bewaakt de agenda, behandelt telefoongesprekken, ontvangt bezoekers, informeert en verwijst door. In het verlengde hiervan verricht je verschillende administratieve werkzaamheden zoals het verdelen, registreren en afhandelen van e-mail en post.

Jouw profiel
Je hebt een afgeronde secretariële opleiding op MBO+ niveau en meerdere jaren ervaring. Je hebt ruime werkervaring en daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, daadkracht en stressbestendigheid. Outlook, Word en Excel hebben voor jou geen geheimen meer. Je bent zelfstandig, resultaatgericht en kunt goed plannen en organiseren. Daarbij bewaak je de voortgang van alle afspraken en acties. Representativiteit en discretie zijn voor jou vanzelfsprekend evenals een grote mate van klantgerichtheid. In je werk ben je nauwkeurig en flexibel ook wat betreft de werktijden.

Wij bieden
Het Kadaster is een organisatie met ruime ontwikkelingsmogelijkheden en veel uitdagingen, die je de kans geeft om echt te laten zien wat je in huis hebt. Wij bieden een collegiale werksfeer en een concurrerend pakket van 15 arbeidsvoorwaarden, waaronder een 36-urige werkweek en interessante opleidings- en loopbaanmogelijkheden. Je jaarsalaris is afhankelijk van kennis en ervaring vastgesteld op maximaal € 33.295,- inclusief vakantietoeslag van 8% en een vaste eindejaarsuitkering.

Sollicitatie en informatie
Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan direct via onderstaande button. Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Gert Supheert, Coördinator Facilitaire Services, (06) 46 22 41 53. Voor informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Boudewijn Plantinga, Werving en Selectie, (088) 183 32 50.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:27

Born2BCrazy schreef:
lotteElb schreef:

Die is altijd leuk... :Z

Ja, dat zal ws. wel. Net de andere afgebeld, zo moeilijk. Werd er zelfs een beetje emotioneel van.. Niet extreem hoor, maar het doet me toch wel even wat :o
En dan nu opeens aankomen met dat ze misschien wel een halfjaar contract voor me kon regelen. Net nu ik die ander heb toegezegd, lekker dan :+
Maar ja, wel zo'n goed gesprek gehad, dat ze me in de toekomst zeker nog mag en gaat bellen als ze een beter aanbod heeft.

Dus voor nu sta ik (gelukkig) nog achter mijn keuze. En voor de rest, zie ik het wel.
Goede nieuws is dat ik over ong 2 weken weer lekker aan de slag mag! *\o/*

Ja, die markt mag zeker nog wel wat harder aantrekken! Laat maar komen die banen! :D

Goed zo dat je nog achter je keuze staat!! :D
En lekker jo dat je over 2 weken aan de slag kan echt super!
Ik ga straks maar naar mijn bijbaantje toe waar ik ga stoppen over 2 weken.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:34

Kan snel veranderen natuurlijk, maar daar ik liever even niet vanuit :+

Bijbaantje opzeggen, hoezo dat? Zat van?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:50

Arg ik had bijna mijn nieuwe fiets, blijkbaar tijdens vervoer een onderdeel stuk gegaan :(.
Nu moet ik door bussen t/m donderdag hoop die dan wel 1 en al heel aan komt.

Vacatures is inderdaad aardig stil.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:14

Balen van je fiets! Hopelijk komt de volgende wel heel aan!

Zijn inderdaad niet veel vacatures, ook in de lokale kranten enz valt het tegen... Dr stonden er een tijdje wel aardig wat in maar allemaal vakantiewerk. Nu staat er weer vrij weinig in ;).

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:19

Born2BCrazy schreef:
Bijbaantje opzeggen, hoezo dat? Zat van?

Jup :)
Ik heb op het moment 2 bijbaantjes. Bij een bowling en in de keuken van een verzorginshuis.
Bij het verzorginshuis kan ik nu meer gaan werken en daar kan ik zelf mijn dagen en tijd indelen.
Daarbij verdien ik ook nog eens 1,5 euro meer doordeweeks en het 11-12 euro pu in het weekend.
en het ergste is dat ik bij de bowling niks heb om te doen.
Er komen gewoon geen mensen bowlen dus ik sta wel eens een hele avond achter de bar niks te doen.
En dat is vreselijk vervelend en geestdodend. Dus ja dan kies ik nu liever voor het baantje waar ik
meer geld krijg en gewoon wat te doen heb.
De sfeer bij beide baantjes is erg gezellig maar ja ik wil niet mezelf op vreten :P
En aangezien paard lief rotstraal heeft, er een trailer komt (als is dat al van de baan en komt dat over een jaar wel) en een nieuwe bak aangelegd moet worden snappie
jullie dat ik dat geld best wel nodig heb :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:30

Mensen met paarden hebben ook altijd geld te kort he :D. Ik wil ook nog ooit een trailer, en op korte termijn een nieuw zadel... En een leuk passend hoofdstel daarbij (wil over naar bruin). Maar ja eerst maar de drie zadels die ik heb zien te verkopen ;).

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:50

haha ja dat is wel handig ja :D
Springzadel toevallig :P :')
naja die trailer kan wachten maar de rest echt niet. Kan nu dus al 1,5 maand niet rijden met mn gup van 4 en meneer zit onwijs in de pubertijd en eigenlijk MOET hij aan het werk. Dus ja.
Misschien moet ik nog meer opslag vragen xD

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:51

Ik rij momenteel niet en dat scheelt zoooveel geld! Want je hebt altijd wat nodig idd :+
Toch nog een voordeel ;) Al kriebelt het bij tijd en wijle nog wel heel erg hoor <3

Hahaha Jessie voor jou 10 anderen vrees ik :')

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:54

haha ja helaas inderdaad nog 10 andere :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:49

Jessie: Ik wil een bruin dressuurzadel :). En ik heb drie zwarte dressuurzadels in mijn bezit :). Waarvan 2 niet bij mijn paard passen en degene die past eigenlijk voor mijn kont te klein is :P.

ps. Leuk he jonge paarden ;). Die van mij is net 5 en je merkt idd dat ze het nodig hebben om te werken. Kan je niet lange teugel of clickertraining gaan doen met hem, heeft ie in ieder geval iets om over na te denken :D.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:28

Ik heb me zojuist maar ingeschreven bij het cwi....
Heb een uitkering aangevraagd, zolang ik nog geen werk heb.
Zijn er meer mensen die bij het cwi zijn ingeschreven?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:30

Ik niet in ieder geval, maar ja heb voorlopig nog twee banen.... Ben alleen op zoek naar iets in mijn studierichting :).

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:34

meikemarieke schreef:
Ik heb me zojuist maar ingeschreven bij het cwi....
Heb een uitkering aangevraagd, zolang ik nog geen werk heb.
Zijn er meer mensen die bij het cwi zijn ingeschreven?

Als in het uvw Werk bedrijf of hoe het tegenwoordig ook maar heet?
Ja, daar stond ik ook ingeschreven.. maar verwacht er niet teveel van.
Mijn zogenaamde werkcoach zei vorige keer letterlijk : "Nou, ik weet het eigenlijk op dit moment ook even niet".
Lekker dan :Z

Irritant is dat he, evdpanne?
Zo zit ik nu ook compleet buiten mn richting.. Maar ja, wie weet bevalt het me heel goed en anders heb ik een mooie positie om vanuit te solliciteren :+
Mijn andere optie belt als ze een beter aanbod heeft hihi (wel studiegerelateerd)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:37

Ik zit nu heel erg uit de richting en ver onder mijn niveau :) (bij mijn vaste baan dan), bij mijn vakantiebaan zit ik wel redelijk in de richting maar ook onder mijn niveau en zit wel op de goede afdeling maar doe eigenlijk het verkeerde werk :). Ik houd hier de administratie bij en hat daadwerkelijk behandelen (mag ik in principe wel) daar kom ik door de drukte niet eens toe :).

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:39

Tja, je kan het ook van de andere kant bekijken.. Je wil wel werken!
Maar onder je niveau word je op de langere termijn inderdaad ook niet vrolijk van.....

Maar ja, moet je wel een kans krijgen.. :Z

polly26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:45

tip gekleurde envelop heeft gewerkt
heb een uitnodiging zins tijden
hopen dat het wat is Dressurstal!!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:50

Welke kleur heb je gebruikt :P?