Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ga ik denk ook wel op schrijven, niet geschoten altijd mis
. DAS rechtsbijstand lijkt mij ook leuk, zal niet veel verschillen van SRK. Daar wilde ik ook al solliciteren omdat ze daar ook nog een specifiek starterstraject hebben
. Dan is het niet erg dat je buiten je stage nog geen specifieke werkervaring hebt
. Born2BCrazy schreef:lotteElb schreef:En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!
Met als reden..?
Ik heb vandaag een baan gekozen, maar damn wat is dat moeilijk zeg..![]()
Kiezen voor zekerheid, buiten je vakgebied, maar wat je ook leuk lijkt of voor iets minder zekerheid om maar ervaring op te doen.
Ik heb gekozen voor optie 1. Hoop dat dit een juiste keuze is.
. Dus ik blijf gewoon maar hopen dat ik iets tegen kom. Ga in ieder geval even naar SRK een mail sturen voor het starterstraject
. En dan misschien nog wat open sollicitaties... En dan zien we wel weer
.
het gaat alleen niet zo hard als dat wij zouden willen hahalotteElb schreef:Andere kandidaten passen beter in het profiel...
Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.
Born2BCrazy schreef:lotteElb schreef:Andere kandidaten passen beter in het profiel...
Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.
Die is altijd leuk...![]()
Ja, dat zal ws. wel. Net de andere afgebeld, zo moeilijk. Werd er zelfs een beetje emotioneel van.. Niet extreem hoor, maar het doet me toch wel even wat![]()
En dan nu opeens aankomen met dat ze misschien wel een halfjaar contract voor me kon regelen. Net nu ik die ander heb toegezegd, lekker dan![]()
Maar ja, wel zo'n goed gesprek gehad, dat ze me in de toekomst zeker nog mag en gaat bellen als ze een beter aanbod heeft.
Dus voor nu sta ik (gelukkig) nog achter mijn keuze. En voor de rest, zie ik het wel.
Goede nieuws is dat ik over ong 2 weken weer lekker aan de slag mag!![]()
Ja, die markt mag zeker nog wel wat harder aantrekken! Laat maar komen die banen!

.
. Born2BCrazy schreef:Bijbaantje opzeggen, hoezo dat? Zat van?

. Ik wil ook nog ooit een trailer, en op korte termijn een nieuw zadel... En een leuk passend hoofdstel daarbij (wil over naar bruin). Maar ja eerst maar de drie zadels die ik heb zien te verkopen
. 

. En ik heb drie zwarte dressuurzadels in mijn bezit
. Waarvan 2 niet bij mijn paard passen en degene die past eigenlijk voor mijn kont te klein is
.
. Die van mij is net 5 en je merkt idd dat ze het nodig hebben om te werken. Kan je niet lange teugel of clickertraining gaan doen met hem, heeft ie in ieder geval iets om over na te denken
.
. meikemarieke schreef:Ik heb me zojuist maar ingeschreven bij het cwi....
Heb een uitkering aangevraagd, zolang ik nog geen werk heb.
Zijn er meer mensen die bij het cwi zijn ingeschreven?
(bij mijn vaste baan dan), bij mijn vakantiebaan zit ik wel redelijk in de richting maar ook onder mijn niveau en zit wel op de goede afdeling maar doe eigenlijk het verkeerde werk
. Ik houd hier de administratie bij en hat daadwerkelijk behandelen (mag ik in principe wel) daar kom ik door de drukte niet eens toe
.
?