Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Born2BCrazy schreef:lotteElb schreef:En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!
Met als reden..?
Ik heb vandaag een baan gekozen, maar damn wat is dat moeilijk zeg..![]()
Kiezen voor zekerheid, buiten je vakgebied, maar wat je ook leuk lijkt of voor iets minder zekerheid om maar ervaring op te doen.
Ik heb gekozen voor optie 1. Hoop dat dit een juiste keuze is.
lotteElb schreef:Andere kandidaten passen beter in het profiel...
Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.
Born2BCrazy schreef:lotteElb schreef:Andere kandidaten passen beter in het profiel...
Ja dat is wel een moeilijke keuze! Je weet toch pas over een tijdje of je de goede keuze gemaakt hebt.
Die is altijd leuk...![]()
Ja, dat zal ws. wel. Net de andere afgebeld, zo moeilijk. Werd er zelfs een beetje emotioneel van.. Niet extreem hoor, maar het doet me toch wel even wat![]()
En dan nu opeens aankomen met dat ze misschien wel een halfjaar contract voor me kon regelen. Net nu ik die ander heb toegezegd, lekker dan![]()
Maar ja, wel zo'n goed gesprek gehad, dat ze me in de toekomst zeker nog mag en gaat bellen als ze een beter aanbod heeft.
Dus voor nu sta ik (gelukkig) nog achter mijn keuze. En voor de rest, zie ik het wel.
Goede nieuws is dat ik over ong 2 weken weer lekker aan de slag mag!![]()
Ja, die markt mag zeker nog wel wat harder aantrekken! Laat maar komen die banen!
Born2BCrazy schreef:Bijbaantje opzeggen, hoezo dat? Zat van?
meikemarieke schreef:Ik heb me zojuist maar ingeschreven bij het cwi....
Heb een uitkering aangevraagd, zolang ik nog geen werk heb.
Zijn er meer mensen die bij het cwi zijn ingeschreven?