Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
We zaten met z'n 5en op 2 werkplekken en na anderhalf jaar was ik er zat van en ben ik voor iets anders gegaan. Het was heerlijk om zo stressloos te 'werken', maar op een gegeven moment ben je er klaar mee (ik dan iig).

telefoniste functie vrij

vorige maand al 2,5% indexverhoging en nu nog eens 10% erbij
vorig jaar uhmn 40%
en de andere dag niet 
sommige dingen maken een hoop goed
xD
) en heb er niet veel vertrouwen in dat ik daar na 1 juli volgend jaar nog kan blijven (onze afdeling heeft tot die datum bestaansrecht)

Starjob belde me vanmiddag, ze hebben m'n referenties nagetrokken en jawel... de ene referentie zei: 'het is al zo lang geleden, het was een leuke meid, maar verder weet ik het niet meer' en de andere referentie is overleden. Hoppatee, kunnen ze echt wat mee
Heb nog het uitzendbureau gebeld, ben ik begonnen bij de PI (hebben mij toen overgenomen en die contactpersoon is dus overleden), maar het uitzendbureau kan er verder ook niets over zeggen, omdat mijn contactpersoon van het uitzendbureau daar niet meer werkzaam is (hoe verrassend). Lekker allemaal hoor! Maar goed... heb een getuigschrift van die kerel die mij zich niet meer zo goed weet te herinneren en ik werk al ruim 3,5 jaar op mijn huidige plek, lijkt me ook genoeg te zeggen. Maar ik ga het bij Starjob voor gezien houden, ze laten het puur afhangen op een referentie, ben hier inmiddels al 3 weken mee bezig. Graag of niet hoor!