Zo moet het morgen ook gaan dan sta ik nog een 6. Maar ik vind die M&O examens echt niet te doen hoor... Heeft iemand al een voldoende gehaald op een oefenexamen van M&O?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo moet het morgen ook gaan dan sta ik nog een 6.
Ik denk dan te weten hoe het moet en dan zie ik het antwoord + berekening en die is dan echt compleet anders.. Pff dom vak
o0Steffie0o schreef:Manon88 schreef:Hoe leren jullie filosofie?
*komt ook even langs
eindtermen stampen
ik word ter echt helemaal gestoord van ..
heb eventueel de uitwerkingen van mijn docente, voor de geinteresserden?

, maar als een persoon zelf de juiste keuze bepaalt, wat doet de plicht in dat geval nog?
capopjekop schreef:Staat in het boek dat hij verplicht is om voor zichzelf de juiste keuze te maken.
Ik vergeet steeds wat categorische imperatief is.
SuusJa schreef:@viedepief, Ja nu wil ik niet te filosisch gaan doen, maar als een persoon zelf de juiste keuze bepaalt, wat doet de plicht in dat geval nog?
viefdepief schreef:CI = Handel volgens de maxime die als algemene wet kan gelden.
viefdepief schreef:SuusJa schreef:@viedepief, Ja nu wil ik niet te filosisch gaan doen, maar als een persoon zelf de juiste keuze bepaalt, wat doet de plicht in dat geval nog?
Hij heeft de plicht zijn eigen wil te bepalen.
SuusJa schreef:viefdepief schreef:CI = Handel volgens de maxime die als algemene wet kan gelden.
En in de volksmond?
SuusJa schreef:Ohja, en mag zich niet leiden door natuurlijke neigingen. Hmmm het wordt alweer wat duidelijker
" 
viefdepief schreef:viefdepief schreef:CI = Handel volgens de maxime die als algemene wet kan gelden.
Volgens mij heeft dat te maken dat het voor iedereen moet gelden.
Maar ik weet het zo niet meer moet ik eerlijk bekennen
Wat een vondst!