Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Astaloca schreef:Ik mag wat leuks melden. Ik ben van de markt af! Het is allemaal gunstig verlopen en goed gesprek gehad! Binnenkort contract tekenen

fargo schreef:Jij zocht toch op communicatievlak Kayleigh? Ben je al bij werving & selectiebureaus aangemeld e.d. ?
Dat zie ik hier ook wel gebeuren af en toe. Iedereen duikt massaal op dezelfde functies
Je mag ook reageren per PB als je wilt.AmoorM schreef:Hoe houden jullie het vol dat als je weet dat je contract niet verlengd wordt maar je er nog wel een maand moet werken?
Succes de mensen die naar het uwv moeten.
Dus netjes en beleefd blijven tot het einde daar heb je uiteindelijk het meeste aan.
Lijkt me heel frustrerend!
Gewoon, als verklaring waarom ik minder gemotiveerd was en wat minder werk uit handen kwam. Baas had hier alle begrip voor. (hij wilde me ook wel in vaste dienst, maar hoger management niet....! En ik ben vrij lang aan het lijntje gehouden met vast-contract-geruchten).
of ik woensdag even langs wil komen (bij het uitzendburo). Tijdelijk project met weinig uren... maar heb het jarenlang gedaan als bijbaantje

gezellig hoor! En als het goed is wordt ik vandaag ook door uzb voorgesteld bij een opdrachtgever, ben heel erg benieuwd.