Die hebben we dus al gedaan.. Het is echt lastig want iedereen moet een keer een proefje doen met presentatie (vorig jaar dus al 30 proefjes) en we doen ook nog in de les proefjes.. Bijna alle proefjes zijn al gedaan
Hmm Isa, in principe moet ze goed ontwormd zijn. Om welke wormen ging het bij jullie, die de jeuk veroorzaakten?
Geen idee, Nu woon ik ook vlakbij zee dus hier zijn practise ook geen paarden met eczeem. Dus daarom hebben ze ook vaak wormen als ze jeuk hebben. Gelukkig nu geen last van.
Ik zal ook even voor je nadenken Myrthe . Mag je alles gebruiken wat er aanwezig is?
Want onze leraar heeft een proefje gedaan met een apparaat (ehm naam kwijt), een flitsende lamp en een slang waar water uit komt. Je kunt op die manier water voor het oog sneller, langzamer en zelfs terug de slang in laten stromen. Was best tof om te zien!
Het wordt weer kouder binnenkort volgens mij, dus ik denk dat haar jeuk dan snel stopt Isa . Ideaal dat je bij de zee woont!
In principe mag je alles gebruiken ja ! Klinkt best vet, alleen wel lastig..
Pacific
Geplaatst: 02-11-14 13:53
Nee valt best mee hoe lastig het is! Je hoeft alleen maar wat aan knoppen te draaien ;p. Ik zal het straks even duidelijker omschrijven. Die lamp heet een stroboscoop.
Ja, het valt best mee en het valt ook heel erg mee met de bloederigheid. En het is zo overduidelijk nep maar toch leef je je heel erg in. IK heb geen moment kunnen ontspannen.