Ah oke vandaar! Heb jij geen last om weer in je normale ritme te komen? Wij staan alleen op 2 vleugels (30 clienten). we gaan in juni verhuizen en dan moet je snachts buiten via een galerij naar de clienten toe, dat vind ik dan wel weer minder.
Echt knap, vaste nachtdienst! Ik zie er toch altijd weer tegen op. Doe er 3 per keer, liever 2 maar dan zit je weer vaker in de nacht. Nu nacht 3/3 fiew
bruintje123
Geplaatst: 21-03-15 03:55
Dat is ook niet fijn eliana.
Ik heb 8 tot 10 nachten in de maand. Maar misschien dat het er in de toekomst minder worden.
Bijna weer klaar dan eempiej . Hoe vaak moeten jullie nacht draaien? Bij ons gemiddeld 2 a 3 per maand we hebben ook een vaste nachtdienst die draait 3 nachten per week. Jij werkt ook alleen snachts Bruintje?
bruintje123
Geplaatst: 21-03-15 04:10
Nee ook avonden. Vroege draai ik wel maar momenteel zelden. Maar dat veranderd misschien.
@ eliana, nee heb er helemaal geen moeite mee...af en toe moet ik een dagje bijslapen. Ik heb nu ook nacht 3/3 en daarna weekend. Vind het ideaal te combineren de nachten, ben alleenstaande moeder en mijn dochtertje slaapt 's nachts bij oma en ik breng en haal haar doordeweeks vaak zelf naar school.