xdniesje schreef:Ik heb ook ergens gehoord dat ze maar een bepaald aantal mogen laten slagen? Kan dit kloppen of is dit maar een stomme fabel?
ONZIN!!!
Het is ook weleens moeilijk inschatten als je van mensen zelf hoort waarom ze zijn gezakt. Vaak komt de boodschap zo hard aan dat de rest van het verhaal een beetje langs de mensen heen gaat. Voorbeeldje: leerling was gezakt, was ook duidelijk een onvoldoende rit (voornamelijk door de zenuwen) en de examinator had bijna een wc rol nodig om alle dingen te benoemen waar hij de fout in was gegaan. Heel sneu natuurlijk dus geprobeerd om het wel duidelijk uit te leggen en hij gaf aan dat hij het begreep.
Onderweg naar huis werd hij gebeld door zijn moeder en het enige wat hij zei was 'ja ik ben gezakt omdat ik een keer niet in mn binnenspiegel keek'
eeeeuuuhhhmmmm
Dus toen hij ophing gevraagd waarom hij dat op die manier deed maar hij was de rest echt alweer vergeten, de spiegel was het enige wat was blijven hangen..
Hoef niet te vermelden dat ik thuis ook even een praatje heb gemaakt met zn ouders..