Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Maar geen idee waarvoor haha. Hoop maar dat het een beetje gaat. Ze verwachten in 10 minuten een gemiddelde van 29,4mm/u. Dat is echt verschrikkelijk veel.
Ik maak elke keer van die stomme fouten. Als bijvoorbeeld niet netjes voor een kruispunt stoppen waardoor ik midden op het kruispunt stil sta, een bord van éénrichtingsverkeer missen en noem het maar op..
Helaas 1 ingreep. Dacht bij een rotonde eindelijk eens wat besluitvaardiger te zijn, maar toen kwam er ineens nog een auto aan scheuren
. Heb wel vertrouwen in mn ttt volgende week. Wel met een andere instructeur, mn eigen is op vakantie. Hoop maar dat ik in ieder geval de 'eigen' auto heb!
.
mocht ook wel een keer na beschamend veel lessen, 2 lange onderbrekingen van het lessen, een medische keuring waar CBR erg lang over heeft gedaan om me goed te keuren, een overstap naar een andere rijschool al 3 normale examens.
xdniesje schreef:Ik heb ook ergens gehoord dat ze maar een bepaald aantal mogen laten slagen? Kan dit kloppen of is dit maar een stomme fabel?
Mag er wel tweede bijbaan bij zoeken onderhand VeraPopeye schreef:Pfff, ben ondertussen al 55 lessen verder en nog steeds geen examen in zichtMag er wel tweede bijbaan bij zoeken onderhand

Nu morgen weer.