Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dyoka schreef:Bij ons toetsweek en tussendoor ook nog gewoon toetsen. Maar dat vind ik veel chiller want dan heb je niet alles in één keer bij de toetsweek.
dyoka schreef:Bij ons toetsweek en tussendoor ook nog gewoon toetsen. Maar dat vind ik veel chiller want dan heb je niet alles in één keer bij de toetsweek.
EskeGirl schreef:dyoka schreef:Bij ons toetsweek en tussendoor ook nog gewoon toetsen. Maar dat vind ik veel chiller want dan heb je niet alles in één keer bij de toetsweek.
Het heeft z'n voor en nadelen. Ik begin iets van 3-4 weken voor de toetsweek met leren, dus het andere deel van het jaar is rustiger met alleen huiswerk. Maar het is wel veel in 1x. Bij gs soms wel 70blz, dus je moet echt samenvatten.

anne182 schreef:Ik heb gisteren mijn examen van Cambridge teruggekregen (moest ik halen, anders mocht ik niet over naar 5 TTO) en ben geslaagd!!![]()
![]()
Verder mijn 5,4 van economie opgehaald naar een 5,8 en mijn 5,3 van ak naar 6,1 dus ik ben blij!
Welkom Imke. Isa en Imke, gaat vast lukken om de cijfers op te halen.
anne182 schreef:Ik heb gisteren mijn examen van Cambridge teruggekregen (moest ik halen, anders mocht ik niet over naar 5 TTO) en ben geslaagd!!![]()
![]()
Verder mijn 5,4 van economie opgehaald naar een 5,8 en mijn 5,3 van ak naar 6,1 dus ik ben blij!
Welkom Imke. Isa en Imke, gaat vast lukken om de cijfers op te halen.