Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jammer genoeg krijg ik die app niet op mijn telefoon, alleen op mijn ipod.. Birgit__ schreef:Voor de mensen die vanavond in Eindhoven zijn; kom naar Cafe Wilhelmina op het Wilhelminaplein! Wij organiseren hier voor ons project van school ons evenement! Een gezellige avond met bandjes, dj en een quiz! De opbrengst gaat naar het KWF voor Movember

Anoniem schreef:Dat risico bestaan inderdaad, maar je constant kapot slepen met je boeken is ook niet fijn...
Mijn school was vorige week echt achterlijk qua roostermeldingen.. alles lekker op het laatste moment laten weten of helemaal niets..

Momenteel zit ik totaal niet goed in m'n vel, enorm moe steeds etc en kan m'n aandacht niet bij school houden. Probeer alles zo goed mogelijk te doen en het gaat opzich wel, ben allang blij als ik deze periode af sluit met een 5.5
Ze merkte tijdens de les dat de helft v/d klas ongeveer niet voorbereid had en toen besloot ze dus een huiswerkcontrole te doen. Ook niet slim van mezelf, heb gisteravond al die vreselijk onzinnige programma's op tv zitten kijken.
En weer 1 met de opleiding gestopt van mijn klas. Onze klas is waarschijnlijk 1 van de klassen die per ingang van de 3e periode opgeheven wordt en dan worden we verdeelt over andere klassen.
Ze zijn dan wel erg streng hoor Marielle .. Pfoeh, zeker voor het HBO.
Love my study, hahaha.