Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:pffff.... trouwen.... Haha, al die serieuze toestanden. da's ook nog niet echt aan mij besteed (sowieso, zou ik dan moeten trouwen met mezelfLijkt me pijnlijk
)
Heb nog geen feedback gekregen. Moet ik effe om vragen. Nu zijn er mensen van wie je graag feedback krijgt, en van sommige niet zo graag (helemaal niet als het slechte feedback is) en die docenten die me beoordeelden behoorde wel tot de laatste categorie... Dus daar moet ik me nog even overheen zetten
.
MyHorseGirl schreef:Zwanger van een one night stand??? Dan doe je iets echt niet goed hoor.. Moeilijk he.. Voorbehoedsmiddelen..![]()
Wonder boven wonder alle drie m'n tentamens gehaald. Burgerlijk procesrecht was twijfelachtig, heb een 5,7 en wil 'm herkansen voor een hoger cijfer. Bijzondere overeenkomsten ging naar mijn idee echt super goed, had dan ook een heel hoog cijfer verwacht, maar ik heb niet hoger dan een 5.6..Verbintenissenrecht ook gehaald, had juist verwacht dat ik deze niet gehaald zou hebben omdat ik geen idee had waar ik mee bezig was zo ongeveer haha. Meerkeuzevragen waren heel vreemd, maargoed, heb dus prima gegokt dit keer. Had er een 6 voor.
![]()
Project herkansing uit blok 1 ingeleverd, wat een drama was dat zeg. Ik zal jullie het verhaal besparen. Project 2 ging wat minder, dus ben benieuwd.
Zie wel allemaal supergoede cijfers voorbij komen, wat een goede start van 2013!
Lizxxx schreef:Is er hier iemand die op het Stenden in Leeuwarden zit?