Het is een leuke manege, 2 oud klasgenoten van mij werk(t)en daar. We hebben er ook een keer een pas-de-deux georganiseerd voor school. Als ik dichterbij had gewoond, had ik wel gesolliciteerd!
Ja .. Je moet dan voorbereid zijn op een gesprek, logisch.. Dus die meneer vraagt meteen: vertel maar wat wij doen. Dus ik doe dat globaal en ik kon nog uitleggen waar ze verschillende producten voor gebruiken enzo, maar ik werd aangekeken alsof ik heel raar was. Blijkbaar hoort een blondje in mantelpak niet te weten wat ze met smeermiddelen, plakcomponenten, oppervlakte-behandelingsvloeistoffen en mouldingmaterialen doen?
Het is dezelfde blik die ik wel eens krijg als ik zeg dat ik geen probleem heb met notuleren Blijkbaar is dat heel gek
Mij kijken ze ook altijd raar als ik zeg dat ik het mooi vind om op de trekker te rijden. Hoe dikker hoe mooier. Raar he dat vrouwen niet technisch etc mogen zijn.
Ja een poos geleden kwam ik ergens binnen, en op m'n cv staat bij hobbits: paarden. Zegt die kerel bij binnenkomst: zo, daar is het paardenmeisje Ik dacht: pardon?? Is m niet geworden
paarden zet ik er al helemaal niet meer bij Heb 1 x op een gesprek gehad die man leek er wel hele rare ideen bij te hebben vreog me dingen zoals je houd dus wel van leiding geven je bent graag on top nou heb dr wel wat van gezegd ik hou niet zo van dat soort humor
nou dat is idd ook wel raar. ik heb et er wel bij staan, en tot nu toe vragen ze er elke keer nog naar.. ik hoor morgen meer van het afbouw bedrijf. dat moet em worden, bij die andere die ik vandaag had had ik geen klik, maar ja, ik had ook een humeur om op te schijten naatuurlijk.
Cer
Geplaatst: 13-10-11 21:30
Ja ik zet het er wel bij, wil besproken hebben dat als er noodzaak is, dat ik dan naar stal moet kunnen. Als ze dan moeilijk gaan kijken zeg ik: maar ik heb geen kinderen ( )
Ergens in het gesprek prop ik mn honden en paarden wel dan merk ik dat mensen er ook voor open staan. Hoe doen jullie dat met evt ziektes die je hebt geef je dit direct aan?
in het nederland chronische spastische darm, helaas wordt ook mijn maag hierdoor getrickerd. Nu heb ik dr bijvoorbeeld al een maand geen last van gehad maar de mand hiervoor heb ik 1 week 5 dagen op bed gelegen. Maar zo kan ik ook bijv een maand vrij zijn van elk ziektebeeld.
Hmmm lastig. Zou denk ik even contact zoeken met een jurist op gebied van arbeidszaken, of je verplicht bent dit te melden.
Want denk dat als je dit bij voorbaat al meld ze sneller voor een ander gaan omdat ze jou een risico vinden. Denk ook niet dat ik het dan op het 1ste gesprek direct al ging melden.