Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:41

Burgers Zoo is vet. Klasgenootje van mij werkt daar :')
ik begon ook pas om half 2 hoor

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:45

haha ik om 13:00 xD
Had van 13:00-16:00 les O:) Alleen maar Ethologie, 3 uur lang 8-) (wel met 20 minuten pauze tussendoor)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:48

Ik was vandaag om kwart over 12 al klaar :D
Had alleen maar een practicum vandaag :P
En wij hebben trouwens elk uur een kwartier pauze bij colleges :+

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:01

@ Never_Mind jij doet ook dierwetenschappen toch? Volg je alle sk een beetje? :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:04

woow xD Ik weet niet precies hoe de pauzes hier lopen xD Volgens mij een keer na 2 lesuren (45 min.) 15 minuten pauze, daarna na 2 lesuren 45 minuten pauze :wow: en dan 3 lesuren xD
Maar volgens mij moeten ervoor ook nog 2 lesuren met een pauze O:) Nja k weet t niet xD

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:06

Never_Mind schreef:
Geen idee, ik reis niet via treinen van arriva (waar gaan die eigenlijk langs? :P )
Maar ik probeer het maar gewoon zonder inchecken (bij connexxion en ns), aangezien je dus op Ede-Wageningen en op Amersfoort niet kunt inchecken :=

Synthus, waar ik de boete van kreeg, hoort bij Connexion. Zou ik dus maar niet uit proberen. Conducteur beweerde ook nog dat er heel veel reclame voor was geweest. Reclame van Synthus/Connexion? Dat je moet inchecken wanneer je met OV-jaarkaart rijdt? Nooit gezien. :? En ook echt twee minuten voor ik uitstapte. -:(- Zie trouwens in een reactie onder het bericht dat ik niet de enige ben die dit overkomen is en die van niets wist. Over communicatie gesproken. Het heeft ze vast wel lekker wat geld op geleverd, al die studenten die zich van geen kwaad bewust waren.

Wij hadden vandaag sportdag in de regen... Was op zich wel leuk hoor, mochten zelfs buikglijden. :') Halverwege werd de boel alsnog afgelast en zijn we film gaan kijken in een collegezaal.
Laatst bijgewerkt door shetjessweet op 08-09-11 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:08

Wij hebben maar 2x een kwartier pauze op een dag en college's van 1,5 uur. Maar vaak heb je maar 2 of 3 colleges op een dag of een tussenuur dus heb die die pauzes ook niet echt nodig. Ik had deze week 2x dat ik pas 3 uur hoefde te beginnen, dat is wel vreemd! Dan is de dag opeens hele kort als je lang uitslaapt haha.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:18

Wij hebben zegmaar lesuren van 3 kwartier maar dan zijn er 2 lesuren ingepland voor 1 vak xD
Soms zelfs 4 lesuren zoals vandaag O:) Opzich wel chill als het een leuk vak is, dan kan je lekker veel behandelen tijdens een les :D

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:19

Hebben jullie net btw iets van een aardbeving gevoeld ofzo?
Er schijnt iets bij roermond gescheurd te zijn?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:20

Las wel wat op FB net ja, vreemd!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:21

Ja ik las ook iets, komt blijkbaar uit Duisburg. Maar volgens mij is het niet zo erg :Y)

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:24

Net half uur geleden ofzo?

Mijn bed schudden, en ik vroeg me al af waarom. Ik lag er alleen op namelijk

dressagelady

Ik lees het ook overal, heb niets gevoeld :P was druk mn tas aan het inpakken haha. Zit in Utrecht west, op de uithof hebben wel mensen het gevoeld!

1234

ik heb niets gevoeld. Maar roermond is ook best ver hiervandaan volgens mij xD

xManon_

Hier in Den Bosch ook niks gemerkt hoor.

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:26

nee was niet heel erg, ik zat een beetje in mn stoel te trillen, meer niet,
maar voelde wel vreemd opeens xD

xManon_

dressagelady

Het trilt hier regelmatig als er weer eens een vrachtwagen voorbij komt haha dus misschien dat ik daarom niets door had :+

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:32

mpc_rijder schreef:
@ Never_Mind jij doet ook dierwetenschappen toch? Volg je alle sk een beetje? :+

Ja klopt.
Ik vind het allemaal wel errug snel gaan, maar het is tot nu toe wel veel herhaling.
Dus over het algemeen lukt het nog :j

shetjessweet schreef:
Never_Mind schreef:
Geen idee, ik reis niet via treinen van arriva (waar gaan die eigenlijk langs? :P )
Maar ik probeer het maar gewoon zonder inchecken (bij connexxion en ns), aangezien je dus op Ede-Wageningen en op Amersfoort niet kunt inchecken :=

Synthus, waar ik de boete van kreeg, hoort bij Connexion. Zou ik dus maar niet uit proberen. Conducteur beweerde ook nog dat er heel veel reclame voor was geweest. Reclame van Synthus/Connexion? Dat je moet inchecken wanneer je met OV-jaarkaart rijdt? Nooit gezien. :? En ook echt twee minuten voor ik uitstapte. -:(- Zie trouwens in een reactie onder het bericht dat ik niet de enige ben die dit overkomen is en die van niets wist. Over communicatie gesproken. Het heeft ze vast wel lekker wat geld op geleverd, al die studenten die zich van geen kwaad bewust waren.

Wij hadden vandaag sportdag in de regen... Was op zich wel leuk hoor, mochten zelfs buikglijden. :') Halverwege werd de boel alsnog afgelast en zijn we film gaan kijken in een collegezaal.

Letterlijk van de site van het studentenreisproduct:
In- en uitchecken is ook verplicht bij de regionale treinvervoerders Arriva, Connexxion (met uitzondering van de Valleilijn), Syntus en Veolia Transport.

Laat ik nou net met de Valleilijn moeten reizen :')

NieneWiep schreef:
Wij hebben maar 2x een kwartier pauze op een dag en college's van 1,5 uur. Maar vaak heb je maar 2 of 3 colleges op een dag of een tussenuur dus heb die die pauzes ook niet echt nodig. Ik had deze week 2x dat ik pas 3 uur hoefde te beginnen, dat is wel vreemd! Dan is de dag opeens hele kort als je lang uitslaapt haha.

Wij hebben gewoon maar 2 vakken tegelijk :P
's ochtends een vak en 's middags een vak, dus dat is ook best makkelijk te onthouden :')

mpc_rijder schreef:
Hebben jullie net btw iets van een aardbeving gevoeld ofzo?
Er schijnt iets bij roermond gescheurd te zijn?

Ik voelde wel m'n bed trillen (zit altijd tv te kijken met m'n rug tegen 1 van die poten van het bed) :P

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:55

Ik heb op die site gekeken voor ik de eerste keer met dat ding ging reizen, dacht ik. Heb toen in elk geval google nog geraadpleegd, maar kon er niets over vinden. Zeker overheen gekeken, maar erg duidelijk aangegeven was het in elk geval niet. Op het station is er sowieso niets van te vinden, en op internet moet je dus ook wel goed zoeken, want ik heb echt ernaar gezocht, maar kon niets vinden.

Heb jij even geluk. :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:00

Ik heb een keer een aardbeving meegemaakt, dat was in februari toen ik in Nieuw Zeeland was, die aardbeving in Christchurch, dat was echt niet leuk.. Hoop dat ik zoiets nog meer mee maak, wat een eng gevoel is dat.

Ik ben al goed bezig vind ik zelf, we hebben al best veel huiswerk maar ik loop helemaal bij! Heb een to do list gemaakt en die is bijna helemaal afgestreept :D

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:01

Lekker bezig! Ik ben op de helft van waar ik zou moeten zijn :')

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:03

shetjessweet schreef:
Ik heb op die site gekeken voor ik de eerste keer met dat ding ging reizen, dacht ik. Heb toen in elk geval google nog geraadpleegd, maar kon er niets over vinden. Zeker overheen gekeken, maar erg duidelijk aangegeven was het in elk geval niet. Op het station is er sowieso niets van te vinden, en op internet moet je dus ook wel goed zoeken, want ik heb echt ernaar gezocht, maar kon niets vinden.

Heb jij even geluk. :')

Ja, qua communicatie kan het idd nog wel wat beter...
Ik dacht dus ook dat ik wel met ov chipkaart kon reizen vanaf Ede.
Stond ook nergens op dat hele station aangegeven dat dat niet kon. Nee, alleen op de trein zelf :=
Dus dan moet je nog weel helemaal dat station in om een kaartje te kopen, terwijl die trein er dus al staat...

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:03

Ik doe alleen wel alsof ik alles gelezen heb, dat is wat minder. :') We moeten zo'n 90 pagina's lezen voor elke college, bij elk vak... Maar voor bv bedrijfseconomie lukt me dat echt niet, dat is zo saai! Als ik dat moet lezen en in me op nemen ben ik een dag bezig haha. De samenvatting voldoet ook wel denk ik.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:04

Ik ben nu bezig voor PGO, maar ik heb eeeecht geen concentratie vanavond.