ik begon ook pas om half 2 hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Never_Mind schreef:Geen idee, ik reis niet via treinen van arriva (waar gaan die eigenlijk langs?)
Maar ik probeer het maar gewoon zonder inchecken (bij connexxion en ns), aangezien je dus op Ede-Wageningen en op Amersfoort niet kunt inchecken
mpc_rijder schreef:@ Never_Mind jij doet ook dierwetenschappen toch? Volg je alle sk een beetje?
shetjessweet schreef:Never_Mind schreef:Geen idee, ik reis niet via treinen van arriva (waar gaan die eigenlijk langs?)
Maar ik probeer het maar gewoon zonder inchecken (bij connexxion en ns), aangezien je dus op Ede-Wageningen en op Amersfoort niet kunt inchecken
Synthus, waar ik de boete van kreeg, hoort bij Connexion. Zou ik dus maar niet uit proberen. Conducteur beweerde ook nog dat er heel veel reclame voor was geweest. Reclame van Synthus/Connexion? Dat je moet inchecken wanneer je met OV-jaarkaart rijdt? Nooit gezien.En ook echt twee minuten voor ik uitstapte.
Zie trouwens in een reactie onder het bericht dat ik niet de enige ben die dit overkomen is en die van niets wist. Over communicatie gesproken. Het heeft ze vast wel lekker wat geld op geleverd, al die studenten die zich van geen kwaad bewust waren.
Wij hadden vandaag sportdag in de regen... Was op zich wel leuk hoor, mochten zelfs buikglijden.Halverwege werd de boel alsnog afgelast en zijn we film gaan kijken in een collegezaal.
NieneWiep schreef:Wij hebben maar 2x een kwartier pauze op een dag en college's van 1,5 uur. Maar vaak heb je maar 2 of 3 colleges op een dag of een tussenuur dus heb die die pauzes ook niet echt nodig. Ik had deze week 2x dat ik pas 3 uur hoefde te beginnen, dat is wel vreemd! Dan is de dag opeens hele kort als je lang uitslaapt haha.
mpc_rijder schreef:Hebben jullie net btw iets van een aardbeving gevoeld ofzo?
Er schijnt iets bij roermond gescheurd te zijn?
shetjessweet schreef:Ik heb op die site gekeken voor ik de eerste keer met dat ding ging reizen, dacht ik. Heb toen in elk geval google nog geraadpleegd, maar kon er niets over vinden. Zeker overheen gekeken, maar erg duidelijk aangegeven was het in elk geval niet. Op het station is er sowieso niets van te vinden, en op internet moet je dus ook wel goed zoeken, want ik heb echt ernaar gezocht, maar kon niets vinden.
Heb jij even geluk.