Ik wilde morgen beginnen met hardlopen! Maar ik wilde echt vroeggg dat vind ik zo chill! Dus ik zei dat net tegen mn broer, wilde hij mee gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieziej schreef:Isjtar schreef:Mooie actiefoto dan Elise!
Wat was dit voor evenement dan?
Hihi, dankje![]()
Dit was hét Knollenveldtoernooi in Voorthuizen. Beetje pingelen met een bal, en daarna BIEEERRRR
Laten wij nu net alleen met 6 NeVoBo (Nederlandse Volleybal Bond) leden zitten in een team
Nueve schreef:noekje schreef:Jaa dat was het verschil, nou weet ik het weer. Wij hebben niet dat gedoe met U(n-1) dat gedoetje.
Ja dat klopt, ik mocht niet bezemen
Bedoel je hiermee de kettingregel met differentiëren?
Volgens mij is er bij de huidige wiskunde A een hoop van het meer wiskunde B-achtige gedeelte weggevallen..
Komt doordat in de vorige tweede fase 4VWO voor wiskunde A1,2 en wiskunde B1 gelijk was.
Isjtar schreef:Trouwens! Voor de mensen die het nog niet weten:
Er staat een meeting gepland! 27, 28 of 29 juni, wss (?) bij mij thuis in Eck en Wiel![]()
Hier is meer info te vinden
[BM] [Besloten] VWO6 gaat meeten
Slaap lekker Corinne!![]()
Ik weet niet wie de opening gaat maken, maar een foto inleveren is nooit verkeerd
Phylos schreef:Zo alles beetje bijgelezen. Veel over reisjes en wat vakken van een paar jaar terug. Ik ben 2x naar praag geweest (doordat ik bleef zitten in de 5e) Verder geen verre reizen helaas.
Van 1e t/m 5 godsdienst en in de 4e anw en maatschappijleer
Wie kan mij een goed wiskunde A examen aanraden?
Ga er morgen nog 1 maken en verder concentreren op scheikunde.
Isjtar schreef:Haha, zo'n reactie had ik al verwacht
Eck en Wiel ligt vlakbij Tiel en Culemborg (met ieder een station)![]()
Maar t is volgens mij nog niet zeker hoor, dat het hier is! T is alleen dat ik tot nu toe van de aangemelde huizen het meest centraal woon en ook genoeg ruimte heb voor een club meiden