Eigen bedrijf, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HannahFrouk

Re: Eigen bedrijf, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 22:08

Lovepaints, oh dat zou ik ZEKER doen! Vooral als het een beetje bij je in de buurt is. Ik zou wel zorgen dat je foldertjes kunt uitdelen waar je website op staat en zo.

Ben net terug uit Leiderdorp van m'n examen voor gewichtsconsulent (LOI). Het was een pittig examen qua tijd (qua inhoud viel het wel mee). Omdat ik het totaal niet zag zitten om in de ochtendspits van Apeldoorn naar Leiderdorp te rijden (aangezien het naar Utrecht dan soms al 2 uur duurt!) was ik gisteren al naar een vriendin in Rotterdam gereden. Toen kregen we vanmorgen nog een spits-alarm ook, met allerlei enge voorspellingen. Ben dus om 06.15 al uit Rotterdam vertrokken, en had toen gelukkig nergens last van. Maar wat een loodzware dag zeg. De terugweg heeft me ook weer 3 uur gekost met aan 1 stuk files. BAH!

Nu maar hopen dat ik het gehaald heb, maar heb er wel een goed gevoel over, het waren 4 onderdelen ik denk eigenlijk da'k ze allemaal wel heb. Het zou een erg leuke aanvulling zijn op het "therapeutschap".

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 09:42

Spannend HF! Wanneer krijg je de uitslag te horen?
(en hoe is het trouwens met je man nu?)

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:39

Ik hoor het pas over 8 weken, balen he, zo lang. Maar ik ga er niet op zitten wachten, ik ga er gewoon vanuit dat ik het heb. Heb alle studiespullen opgeruimd en ben gisteravond al met het volgende "projectje" begonnen. Er moet namelijk ook nog een scriptie af , da's ook nog een stapel werk. En ook belangrijk voor de praktijk.

Met man-lief is het matig.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:54

Ik ben net gebeld door een uitgever, voor een advertentie in een naslagwerk oid voor voortgezet onderwijs hier in de regio. Waarin scholen kunnen kiezen uit fotografen die ze in kunne huren voor de fotografie van sportdagen, toneelstukken etc

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 14:56

Nona, ik zou eerst echt even HEEL goed checken of het wel zuivere koffie is. Ik ben zelf namelijk al een aantal keren gebeld door instanties die mijn naam ergens in willen publiceren en dan blijkt het soms te gaan om publicaties in boekjes of werken die verder helemaal niet eens verspreid worden! (en daar betaal je dan dus wel voor).

Dus ik zou de naam e.d. even goed googlen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:03

Oe dank je, ik krijg v/d week een opdracht bevestiging waar ik ook nog onder uit zou kunnen dus dat scheelt :) Bedankt voor die tip iig.. maar meende dat het 2 drukkerijen waren uit Zutphen.. Lees de papieren nog een keer rustig door :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:15

Zutphen? Dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Ben ook eens gebeld door een bedrijf uit Zutphen voor een dergelijke advertentie. Zeer duur en echt zo'n boekje dat niemand ooit onder ogen krijgt. Ik hoop dat je aan de telefoon niet al te positief was, want dan is de kans groot dat je er nu al moeilijk nog onderuit kunt komen......

Te gekke avatar trouwens :)

Ik reageer later vandaag of morgen nog even op wat eerdere posts :)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:26

Uhu Zutphen.. oe.. nou jah, 't klonk best goed om eerlijk te zijn ik krijg v/d week papieren etc. Heb nog wel gezegd dat ik het onder voor behoud doe en als ik het alsnog wil annuleren dat ik het dan wil kunnen annuleren. Dat was geen probleem zei ze..

Ik wacht het even af :)

Whehe, zelfde regio he :D

Dank je ! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:32

Hmmm ja, die heb ik vaker gehoord.... Ze schijnen alle gesprekken op te nemen en indien nodig nogal te knippen en plakken in deze opnames. Dan knippen ze de "onder voorbehoud" er gewoon uit :\

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:34

Hm.. ik ben benieuwd.. := zal de naam hier nog wel neer kwakken ze praten zo snel.. de eerste die belde klonk wel aardig.. die tweede.. niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:58

Waarschijnlijk Ijssel Media Groep (even gegoogeld). Doe ook eens een zoekopdracht, dan zul je wel lezen waarom we je het hier afraden...

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:08

Nou ik hoop voor je dat het ook goed komt. Heb je al wel betaald??

Ik adverteer alleen in het krantje voor ambulancewens. Wel prijzig, maar wel goed en voor een goed doel.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:11

Nee heb nog niet betaald, wil eerst spul op papier.. en dan zou ik zeggen of ik het wel of niet door liet gaan..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:23

Citaat:
Maar ik heb gevraagt kan ik er nog onderuit en hij zei ja, je hebt 14 dagen de tijd om je te bedenken nadat je alles opgestuurt heb gekregen.

Anouk ! Ontzettend bedankt.. dat zijn hun !

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 16:42

Fijn dat je nog niet betaald hebt! En dat dit topic bestaat. Toch altijd handig! :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:09

Haha écht wel !

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:08

zowiezo brengt adverteren je geen/weinig klanten.

Kostbaar en weinig productief

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:18

I know, maar dit was wel heel gericht.. en meer als een brochure.. :) ach het klonk goed :')

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:28

Gelukkig heb je nog niks betaald NonaWen. Nu kun je er nog onderuit. Ik vind je avator ook erg leuk.

HannahFrouk, ik hoop dat je gevoel over je examen goed is. Dus dat je het gehaald hebt. Ik zal voor je duimen.

Morgen sta ik op een kerstmarkt. Hopen dat het net zo leuk gaat als op de vorige markt in Lunteren. Ze hebben er wel aardig reclame voor gemaakt. Het blijft altijd afwachten. Vandaag bericht gehad dat de verhuizing van onze domeinnaam in werking is gezet. Hopelijk gaan we het halen voor 19 december. Die datum komt nu wel steeds dichter bij. We zullen het allemaal wel zien.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:31

Pff idd, het is halverwege december voor je het weet! De deadline voor het opleveren van mn website is half december, nou, ik geloof niet dat ie dat gaat redden.... Maar we zullen zien! Op een of andere manier lopen internet gerelateerde dingen altijd uit bij mij...

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 21:50

Ik heb morgen ook kerstmarkt. Weer in Lunteren maar deze keer in het centrum. Heb speciaal nog ski sokken gekocht vandaag haha. Al gaat het morgen niet vriezen gelukkig. Zondag ook nog iets klein schaligs op een geiten boerderij in Zoetermeer (daar heb ik gewoond), dus een druk weekend.

Hebben jullie ook wel eens dat je met inkopen enthousiast wordt en veel te veel koopt := ? Dat had ik gister dus en nu heb ik veel teveel sjaals gekocht want ik kon niet kiezen :+ Nu maar hopen dat ik ze allemaal kwijt raak.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:11

Leuk, iedereen naar een kerstmarkt! En dat inkopen is echt funest voor het budget. Ik zie ook altijd leuke dingen; wordt je echt hebberig van.
HF: duimen dat je het gehaald hebt.
En voor Joyce en Paan; komt vast goed me de sites/verhuizing al weet ik uit ervaring dat alles láng kan duren :+

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 09:41

Zo, hier wordt opeens weer aardig gekletst!

Het blijft een nuttig topic, ik ben er persoonlijk heel blij mee, heb er al meerdere nuttige tips uitgehaald.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:36

Iemand enig idee waar ik plak letters kan halen voor op de auto ruit? Ik wil mijn bedrijfsnaam op de auto zetten, Halfords had ze niet.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:12