Heb ook al zoooveel gedaan voor bio.. Ik dénk dat het wel goed komt, want ik heb nog niet onder de 5.2 gehaald en dat moet ik halen dus opzich..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:
Gisteravond terug gekomen van 3daags toernooi, ben kapot! Zo toch nog even wat aan biologie doen denk ik
Gittekit schreef:Gaan jullie je nederlands samenvatting ni het net schrijven nog? Dat is niet verplicht toch?
Kiki schreef:Nemen jullie trouwens ook een woordenboek NL mee? Bij ons op school mag dat tenminste, weet niet hoe het bij andere scholen zit..
Isjtar schreef:Heb net eindelijk even een tijdje bio kunnen leren
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik zie op dit moment helemaal niet op tegen morgenIk heb het idee dat het allemaal wel gaat lukken eigenlijk
![]()
Nu zit ik natuurlijk wel vol positieve energie dankzij de baby![]()
xFioon schreef:Flowerpull schreef:Waarom zitten er niet meer uren in deze dag? Ik moet nog zoveel doen
ik ook...
Planning was eigenlijk heel samengevat nog keertje doornemen (Ben nu op de helft)
en 2 examens maken +nakijken en doornemen...
Maar dat betekend dat ik tot 3 uur vannacht bezig ben ofzo...
Flowerpull schreef:Euh even een domme vraag
Bij nederlands met de samenvatting, hoe schrijven jullie die eerste zin op zegmaar?
Dit is een samenvatting van "Het poreuze zelf" van Marjan Slob.
Wel die aanhalingstekens of niet? Of hoe doen jullie dit? Zou niet zo best zijn als ik in mn eerste zin die ik opschrijf al in de fout ga namelijk