Volgens mij ben ik eruit;
x/5 = 0,2x. Dus afgeleide is 0,2.
0,2 + 6x^-2
Kan iemand bevestigen? Lekker als je geen antwoorden hebt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Let er wel op dat je het terug moet schrijven naar de orginele vorm, dus 6/x^2 en niet 6x^-2!!!
R_obin schreef:Ik had vorige week tentamenweek gehad en ik ben wel tevreden over mijn cijfers.
Wiskunde: 7,1
Engels: 5,5 (hier ben ik echt trots op.Voor sommige mensen is het misschien niet zo hoog, maar ik ben heel erg slecht in brieven schrijven (heb altijd een 4) en dit was mijn beste brief ooit, dat heeft de lerares wel 10x gezegd).
Biologie: 5,3 (ook wel tevreden mee, heb altijd slecht voor bio)
Geschiedenis: 8,5
Economie: 5,8 (ook tevreden, had een 3 verwacht omdat ik de dag ervoor in slaap was gevallen en nauwelijks had geleerd).
Duits: 7,7
Duits luistertoets: 8 fout
En dan moet ik nog Nederlands, M&O en M&O herkansing terug.. Ben benieuwd, die gingen wel het slechtst.
Door die 8,5 voor geschiedenis is mijn gemiddelde gewoon van een 6,6 naar een 7,0 gegaan.Dit was ook de laatste toets voor geschiedenis, dus ik ga met een 7,0 het examen in.
Cherellee_ schreef:Wauw, goede cijfers zeg! Vooral geschiedenis is echt super. Lijkt me heerlijk om met een 7 mn examen in te gaan! Ik sta nu een 5,9 maar heb nog een SE (dynamiek en stagnatie) dus hoop er op een of andere manier een 6,5 gemiddeld uit te kunnen slepen.
Huiswerk uurtje werkt dus duidelijk niet..
R_obin schreef:Cherellee_ schreef:Wauw, goede cijfers zeg! Vooral geschiedenis is echt super. Lijkt me heerlijk om met een 7 mn examen in te gaan! Ik sta nu een 5,9 maar heb nog een SE (dynamiek en stagnatie) dus hoop er op een of andere manier een 6,5 gemiddeld uit te kunnen slepen.
Huiswerk uurtje werkt dus duidelijk niet..
Ja zou fijn zijn als je met een 6,5 je CE in gaat.Ik ben ook wel heel blij met dit gemiddelde, want zo goed ben ik niet in geschiedenis (geloven jullie vast niet meer na dit cijfer.
). Dit was een overzichtstoets van 12 hoofdstukken, en daar ben ik veel beter in dan dat je de diepte in gaat over 1 onderwerp.