Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:51

Balen cowgirl, maar laat je niet kisten, op naar een volgende ;)
Hierdoor weet je wat je "zwakke" punten zijn en die kun je nu nog beter benutten een volgende keer :))

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:03

Dat is balen zeg cowgirl.. Misschien hadden ze al genoeg kandidaten?
Laat je niet op de kop zitten, er komt vast wat beters voor je voorbij!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 16:39

Jeetje dat is wel balen. Kan me voorstellen dat je daar even heel down van word.
Maar inderdaad schouders er onder en door naar het volgende!
Er moet vast nog iets leuks zijn bij je in de buurt.

Ik heb net een sollicitatie naar de NTI gestuurd. Ben echt super benieuwd! Vind het een hele leuke functie omschrijving
en is maar een half uurtje van huis af!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:58

ik zou nu wel graag er even tussenuit willen om de batterij opte laden en weer een beetje gemotiveerd te raken.
Het traject bij het reintegratieburo is ook over. Daar heb ik toch veel aan gehad joh +:)+ ..... :Z Maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken.

Ben net wel weer aan het zoeken geweest op jobrapido maar het lijkt wel weer wat rustig met vacatures plaatsen.
Soms zitten er echt van die pieken tussen dat er enorm veel op staat (voor mij dan).

Ik heb nog wel iets lopen als testzaal assistent.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:02

Hier gaat morgen een brief op de post voor een baan in de horeca. Ben normaal helemaal niet weg van de werktijden, maar dit is doordeweeks :)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:18

Cowgirl schreef:
ik zou nu wel graag er even tussenuit willen om de batterij opte laden en weer een beetje gemotiveerd te raken.
Het traject bij het reintegratieburo is ook over. Daar heb ik toch veel aan gehad joh +:)+ ..... :Z Maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken.

Ben net wel weer aan het zoeken geweest op jobrapido maar het lijkt wel weer wat rustig met vacatures plaatsen.
Soms zitten er echt van die pieken tussen dat er enorm veel op staat (voor mij dan).

Ik heb nog wel iets lopen als testzaal assistent.

Kan ik me heel, heel goed voorstellen. Ik klaag al na een maandje :o
Klopt dat het momenteel wat rustiger is, vind ik ook...

Wat is je achtergrond, als ik vragen mag?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:26

Cowgirl, wat voor werk zoek je?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 00:30

Mijn achtergrond: 12 jaar glas tuinbouw, 1,5 jaar bloemenwinkel op Schiphol. En nog wat kortere baantjes (hema, stoeterij, koerier
Scholing: LAS, diploma dierverzorgster, cursus reisbegeleiding/hostess en over 2 weken administratief medewerker. Mbo nivo.

Wat ik zou willen: functie op een receptie van een bungalowpark lijkt mij erg leuk. Zou ook graag willen vliegen maar op dit moment geen vacatures. Daarnaast houd ik me open voor een administratieve functie op een paard/dier gerelateerd bedrijf maar als ik iets tegen kom op een bedrijf wat me ook leuk lijkt is dat ook goed, zo heb ik laatst bij een gemeente en bij een autobedrijf gesolliciteerd.
Iets met reizen (speciale reizen naar bv amerika, australie, NZ Azie) trekt me ook wel, ook omdat ik het op bokt al leuk vind hierover te vertellen en te adviseren. Echter ontbreekt het mij aan de nodige papieren en ik heb nu geen geld om dat te gaan doen.

Waar ik nu op zoek: Van alles, orderpicker, koerier, administratief op een niet te formeel bedrijf, wil ook wel achter de kassa staan. Wisseldiensten geen probleem, graag zelfs. Eigenlijk loop ik websites af en alles waarvan ik denk dat het me leuk lijkt en dat ik het kan reageer ik op.

Wat ik NIET wil: Productie werk en sinds vandaag ook zeker geen Callcenter werk.

Tja veelzijdig dus, misschien te veelzijdig. :o

regio Noord Holland. maar wil grag verhuizen naar gelderland of drenthe (ik had vandaag een huis in uffelte was alleen te duur op dit moment te dus moest afzeggen:( )

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:39

@ Cowgirl, d'r is nu volgens mij echt een dip... Ik kan nu ook bijna nergens op reageren. Ik reageer op alles onder de 25 uur, omgeving Eindhoven. Alles wat secretarieel/administratief achtig is/lijkt. (Geen callcenter/schoonmaak, verder zowat alles!)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 07:47

Zo cowgirl, je bent wel breed geinteresseerd en hebt ook diploma's verschillende richtingen uit.
Dat is opzich wel positief. Het is nu allemaal wat minder, maar het gaat vaak met pieken en dalen :(:)

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:06

Het is al een tijdje geleden dat ik gereageerd had in dit topic; maar ik kan jullie het goede nieuws melden dat ik gister, na het 3e gesprek, de baan heb gekregen :):) Ben er super blij mee uiteraard, per 1 oktober kan ik beginnen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zoeken en met de sollicitaties.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 08:43

2009 schreef:
Het is al een tijdje geleden dat ik gereageerd had in dit topic; maar ik kan jullie het goede nieuws melden dat ik gister, na het 3e gesprek, de baan heb gekregen :):) Ben er super blij mee uiteraard, per 1 oktober kan ik beginnen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zoeken en met de sollicitaties.

Gefeliciteert, wat voor baan heb je nou?

Ik kan het niet vinden in je repleis in deze topic.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:36

Super 2009! Wat onwijs goed! Gefeliciteerd!

Hier in de buurt hebben ze heel veel van zulke vacature's openstaan Cowgirl. Regio leiden-zuid-holland. Maar beetje uit de richting denk ik.

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 09:56

Gefeliciteerd 2009! Wat een opluchting lijkt me dat

Ik heb vandaag nog wat sollicitaties de deur uit gedaan, op secretariele/receptionele functies.. 1 bij een alfa romeo dealer uit de buurt, en 1 die via een uitzendbureau gaat..
Het lijkt me best leuk om manusje van alles te zijn :) maar ik betwijfel of ik in aanmerking om voor een dergelijke functie..

Maar ach, zoals al vaker genoemd is hier: niet geschoten is altijd mis ;)

Ik zag dat die vacature bij Dolfinarium ingetrokken is wegens de vele reacties.. binnen een paar dagen hadden ze 300 reacties haha

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:01

2009 schreef:

Gefeliciteerd! Ben ook wel benieuwd om wat voor baan het gaat ;)

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:13

Gefeliciteerd!
Ik loop er ook tegen aan dat er gewoon weinig te vinden is op het moment..... Zeker hier in de achterhoek zijn er weinig banen te vinden.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:26

Gefeliciteerd 2009! :D

marionnn, niet geschoten, altijd mis toch :) .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:28

Weer positief nieuws hier :). Ik moet ook echt weer wat sollicitaties te deur uit doen, kom alleen geen leuke vacatures tegen :(. Wel eentje bij de pets place bij ons in dorp :), maar ja dat zou ik ook alleen maar doen tot ik weer wat in mijn richting vind (en zoiets heb ik nu ook....).

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 10:30

meikemarieke schreef:
Gefeliciteerd!
Ik loop er ook tegen aan dat er gewoon weinig te vinden is op het moment..... Zeker hier in de achterhoek zijn er weinig banen te vinden.

Ik weet wel wat bij TNT? :) Ik werk in Doetinchem en rijdt daar met een busje, (B rijbewijs) post ophalen bij bedrijven.
Enige eis is dus dat je een B rijbewijs hebt. Wil je meer informatie dan moet je maar even pb'en :)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:39

Destino schreef:
Zo cowgirl, je bent wel breed geinteresseerd en hebt ook diploma's verschillende richtingen uit.
Dat is opzich wel positief. Het is nu allemaal wat minder, maar het gaat vaak met pieken en dalen :(:)

Ja dat vind ik ook zeg! Je bent er goed mee bezig en bent ook veelzijdig!
Nu alleen nog de juiste baas :)

Die pieken en dalen is zeker waar.. af en toe heb je even een piekje nodig :(:)

Gefeliciteerd 2009! *\o/*

Hahahaha Had ik ook wel verwacht, dolfijntjes zijn toch ook leuk! *D

Irritant is dat he, evdpanne? :Z

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:49

Die dolfijnen vacature was ook op tv geweest omdat er te weinig mensen waren die zich aanmelden. Mijn stalgenoot kwam ermee.
Ik zei toen al "nou dan hebben ze nu meer als genoeg aanmeldingen" zo te lezen is dat ook zo.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 11:52

_Jessie schreef:
Super 2009! Wat onwijs goed! Gefeliciteerd!

Hier in de buurt hebben ze heel veel van zulke vacature's openstaan Cowgirl. Regio leiden-zuid-holland. Maar beetje uit de richting denk ik.

Ja dat is wel een beetje uit de buurt. En ook niet een regio waar ik zou willen wonen.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:45

En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:27

Inderdaad, positief blijven!

Ik wil ook nog en studie volgen, maar dan in deeltijd... Kwam er alleen achter dat je dan een baan op minimaal MBO niveau moet hebben in de richting van je studie. Tja dat heb ik nog niet.... Wil graag nog bestuurskunde of managment, economie en recht gaan doen naast mijn al behaalde HBO-rechten (leek mij wel een mooie combi).

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 00:04

lotteElb schreef:
En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!

Met als reden..?

Ik heb vandaag een baan gekozen, maar damn wat is dat moeilijk zeg.. :\

Kiezen voor zekerheid, buiten je vakgebied, maar wat je ook leuk lijkt of voor iets minder zekerheid om maar ervaring op te doen.
Ik heb gekozen voor optie 1. Hoop dat dit een juiste keuze is. :=