Hierdoor weet je wat je "zwakke" punten zijn en die kun je nu nog beter benutten een volgende keer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:ik zou nu wel graag er even tussenuit willen om de batterij opte laden en weer een beetje gemotiveerd te raken.
Het traject bij het reintegratieburo is ook over. Daar heb ik toch veel aan gehad joh.....
Maar daar is het laatste woord nog niet over gesproken.
Ben net wel weer aan het zoeken geweest op jobrapido maar het lijkt wel weer wat rustig met vacatures plaatsen.
Soms zitten er echt van die pieken tussen dat er enorm veel op staat (voor mij dan).
Ik heb nog wel iets lopen als testzaal assistent.
2009 schreef:Het is al een tijdje geleden dat ik gereageerd had in dit topic; maar ik kan jullie het goede nieuws melden dat ik gister, na het 3e gesprek, de baan heb gekregenBen er super blij mee uiteraard, per 1 oktober kan ik beginnen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zoeken en met de sollicitaties.
2009 schreef:Het is al een tijdje geleden dat ik gereageerd had in dit topic; maar ik kan jullie het goede nieuws melden dat ik gister, na het 3e gesprek, de baan heb gekregenBen er super blij mee uiteraard, per 1 oktober kan ik beginnen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zoeken en met de sollicitaties.
meikemarieke schreef:Gefeliciteerd!
Ik loop er ook tegen aan dat er gewoon weinig te vinden is op het moment..... Zeker hier in de achterhoek zijn er weinig banen te vinden.
Destino schreef:Zo cowgirl, je bent wel breed geinteresseerd en hebt ook diploma's verschillende richtingen uit.
Dat is opzich wel positief. Het is nu allemaal wat minder, maar het gaat vaak met pieken en dalen
lotteElb schreef:En weer een afwijzing.... Op degene waar ik maandag op gesprek was geweest... Naja maar ff extra hard aan de studie dan!