Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Had het er laatst wel met een leraar van 25 over. D'r zitten er een paar in 6vwo die al 20 zijn en voor hetzelfde geld komt hij ze tegen bij een avondje stappen en klikt dat wel erg goed. wreen schreef:Hebben jullie het bericht gehoort over die leraar die 2 meisjes seksueel getinte smsjes stuurde?
We kregen vorige week ineens een heel onduidelijke brief, dat er een medewerker in hechtenis was genomen omdat er waarschijnlijk seksueel getinte smsjs waren gestuurd naar 2 leerlingen enz enz. En gister was 't ook al op 't nieuws.... Lekker :S

MoonWencke schreef:Dat is ook wel erg KimHad het er laatst wel met een leraar van 25 over. D'r zitten er een paar in 6vwo die al 20 zijn en voor hetzelfde geld komt hij ze tegen bij een avondje stappen en klikt dat wel erg goed.

)
Morgen gala!!

; nog een leuke herinnering aan je gala
. Calanddra schreef:Morgen gala!!
![]()
Ga je ook Anouk?
Oliefjuh schreef:Niseyra; nog een leuke herinnering aan je gala
.
Pfff kan me voorstellen dat je echt he-le-maal kapot bent ! Hebben jullie ( de mensen die gala hebben gehad ) nog foto's van jullie in gala ? Vind k altijd gaaf om te zien, iedereen helemaal uitgedost

Lekker knalkleurtje.
ik ga ze eens even bekijken!

haha
capopjekop schreef:
Niseyra schreef:Gave jurk capopjekop!
Staat je goed
@SuusJa voel je je niet een beetje oud dan?
Maar ook alsof ik gezag had, dat is wel enig
En ik trek echt een vreselijk hoofd van dichtbij, maar ik kan ook niet leuk kijken voor de foto en vriendelijk lachen/praten naar de mensen langs de kant ondanks dat ik een vrouw ben