Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. als ik ergens mee kan helpen dingen uitleggen of iets, pb maar oke? laraxXxemma schreef:voor frans best wel netjes berber
vandaag dagje ziek, barstende koppijn en concentratie ligt heel laag want ik zit met m'n hoofd bij een tante die terminaal is.. Dus nu moet ik mn enorme bio toets een keer inhalen, en m'n mo. Heb m'n toetsen liever gewoon in de toetsweek, maar beter een toets inhalen dan dat ik er straks mn herkansing voor moet geven
Ik heb gewoon nog steeds geen enkel cijfer terug, ik had toch gehoopt dat ik al een cijfertje terug had
Nayomie schreef:Het is niet dat ik het kan. Het is meer, dat ik dagen lang tot 4 uur op school zit al 10 uur vrij. Ik steek veel moeite in school tov vorig jaar. Maar ik merk gewoon dat het mij niet lukt. Ik denk dat iemand op school mij straks moet gaan dwingen om mijn cijfers te bekijken (mentor waarschijnlijk aangezien die na de toetsweek wil weten hoe het gegaan is).
Maar ik weet nu al dat ik het examen niet ga halen.
Nayomie schreef:Het is niet dat ik het kan. Het is meer, dat ik dagen lang tot 4 uur op school zit al 10 uur vrij. Ik steek veel moeite in school tov vorig jaar. Maar ik merk gewoon dat het mij niet lukt. Ik denk dat iemand op school mij straks moet gaan dwingen om mijn cijfers te bekijken (mentor waarschijnlijk aangezien die na de toetsweek wil weten hoe het gegaan is).
Maar ik weet nu al dat ik het examen niet ga halen.

.
Nayomie schreef:Omdat ik weet dat ik dit jaar niet ga slagen. Deze toetsweek gaat een regelrechte ramp worden. En, ik durf ook niet meer voor cijfers te kijken dus ik weet straks mijn cijfers ook niet.
en ook niks komt binnen en voel me kei dom. Maar ja dan slaag ik volgend jaar wel.. Komt goed, laat school je niet helemaal ongelukkig maken 

zo gezellig 
En ik wil eigenlijk niet naar mijn mentor omdat die mij al wel weer aan ziet komen. Die wordt onderhand gek van mij ben ik bang. 

Dat demotiveert enorm.Nayomie schreef:Nou het zijn woordjes en ik vergeet altijd de helft van de woorden als de toets er is. Als de toets voorbij is kan ik opeens alle woorden weer optrommelen.