Ik denk dat wisselen van instructeur altijd wel een plus is. Die wijst misschien even net wat andere dingen aan dan je huidige instructeur. Wat balen dat je weet gezakt bent moonforever..
Ik moet 1 augustus op. Heb er geen goed gevoel over..
Lekkere grote bak Dat lijkt mij trouwens echt creepy, voor de eerste keer met een aanhanger of trailer rijden. Wij hebben een bus gekocht, ben benieuwd of het heel anders rijdt dan de lesauto waar ik nu in rij. Hoewel ik er zin in heb om er voor het eerst in te rijden, vind ik het ook echt retespannend
Ik zit er zelf echt tegenop autorijden als ik merk dat moet ga met tegenzin er heen.. ik maar denken dat anwb goeie rijschool was not ik weet niet haal ik ooit wel vraag ik me af
Een rijschool moet bij jou passen daarom is het begrip een goede rijschool voor iedereen verschillend. Je bent nu 4x gezakt dan mag je geen examen meer doen bij CBR maar moet je naar BNOR. Wat ik je zou aanraden stop bij de rijschool waar je nu lest en ga naar een andere. Wellicht zelfs één die bekend is met faalangst leerlingen. Want ik denk dat je door je eigen houding ,die ik hier uit het topic op maak, zakt... Je ziet er tegenop zeg je zelf. Je vraag je af of je het gaat halen, het maakt je niet uit moet van je ouders. Als je die instelling al hebt straal je dat uit en dan lukt het niet..
Mijn tip dus ga naar een andere rijschool en zorg dat je het plezier in rijden terug krijgt. Ik zou nu niet direct binnen een week of 4-6 weer examen willen doen maar eerst alles op de rit krijgen.
Bij mijn wordt geregeld heb zelf niks over te zeggen..
Gisteren had nog zo iets nu haal ik hem ken eindelijk op vakantie met de meiden nu weer zak ga steeds veder tegenop kijken.. Na nu al 2 jaar aan toppe zakt de moed je in schoenen.. veral door de druk van je ouders..
Smijt mezelf hier ook even tussen, ben nog aan het lessen met mijn vader, maar dat gaat nu eigenlijk prima. Voordeel van een paard hebben, daar moet je toch elke keer heen rijden dus kan ik mooi oefenen hoop eind september/oktober mijn examen te doen. Maar eerst nog de autostrade doen (heb wel al wegen gedaan die bijna exact autosnelweg zijn) en in het stad, wat ik zo ongeveer al gedaan heb. Nog wat bevestigen dus.
Maar nu begint de stress zo langzaamaan te komen he examen gaan doen... Maar, ik wil niet arrogant overkomen, ik heb wel het idee dat ik een prima chauffeur ben, dus eigenlijk moet het goed gaan.
Maar wanneer ik mijn examen datum heb kom ik hier nog eens klagen lees wel mee, vind het wel interessant, ook al ben ik van belgie en ziet het er wss anders uit
Vanmorgen les gehad van 2 uur. Sjee dat is vermoeiend!! Reed over allerlei moeilijke stukken en drukke kruispunten waar ze graagrijden met examens. Het ging wel goed, mijn iinstructrice zei als ik zo rijd op mijn examen moet ik slagen . Er was wel een punt waar ik een beetje in de stress schoot omdat t met plannen allemaal niet lukte, maar daarna werd ik wel snel rustig.
Straks heb ik weer les over 2 weken mag ik afrijden vind het nu wel spannend worden hoor! Wat me wel gerust stelt is dat het niet gaat om hoe strak je een auto inparkeert bijvoorbeeld maar hoe je handelt (dat je goed kijkt en rekening houd met andere weggebruikers). Vind de snelweg nog wel spannend omdat je dan zo hard rijdt en je weinig tijd heb om jezelf te verbeteren enzo.