Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet 'm eigenlijk eens veranderen.
)
Spannend. Boself schreef:Linde: Maar er kan nog zoveel gebeuren met je Centraal examens he :p Als je onverwachts een 7 ergens haalt kom je misschien nog wel uit op een 6,5 gemiddeld![]()
Debbels: Herkenbaar, zelfde geval hier. Heb morgen een inhaal en woensdag mijn wiskunde her.Spannend.
Debbels schreef:Boself schreef:Linde: Maar er kan nog zoveel gebeuren met je Centraal examens he :p Als je onverwachts een 7 ergens haalt kom je misschien nog wel uit op een 6,5 gemiddeld![]()
Debbels: Herkenbaar, zelfde geval hier. Heb morgen een inhaal en woensdag mijn wiskunde her.Spannend.
Succes! Wiskunde wordt sowieso m'n her ook al heb ik nog niet eens al m'n cijfers terug haha..
Gaat het bij jou ook over analyse?
Boself schreef:Linde: Maar er kan nog zoveel gebeuren met je Centraal examens he :p Als je onverwachts een 7 ergens haalt kom je misschien nog wel uit op een 6,5 gemiddeld![]()
Debbels schreef:@Boself Ik heb ook wiskunde A, vorige periode ook kansberekening gehad.. Ging ook al zo goed..
Afgelopen 4 jaar ging wiskunde altijd wel lekker, maar nu...
Oeps.
Heb ik nog wat te doen ook. Ik heb hetzelfde plan namelijk, omdat ik uitgeloot ben voor mijn studie.linnnde schreef:Boself schreef:Linde: Maar er kan nog zoveel gebeuren met je Centraal examens he :p Als je onverwachts een 7 ergens haalt kom je misschien nog wel uit op een 6,5 gemiddeld![]()
Ja! het is koffiedik kijken.. Ik heb woensdag mn sk her. hoop dat ik daar een 7 voor haal, haal ik dat ook mooi op, en sta ik nog maar een 5![]()
Jullie beide succes met wis!
Hoef ik me ook nergens meer druk om te maken. Ik ben helaas mijn SE weken geëindigd met 3x een 5, dus ga daarmee ook mijn centraal in. Maar we houden de moed erin.