Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan zit ik ergens en dan gaan zij ook ergens anders (alleen) zitten. Ach, schijt dan maar
vind het ook wel lekker af en toe, wordt ik tenminste niet zo snel afgeleid..
Nanno_123 schreef:[naam] schreef:sorry meiden, ik moet me even uiten, want ik snap het gewoon echt niet.
Ik ga achterin zitten en 'vriendinnen' lopen mee, maar die gaan de rij voor me zitten. Terwijl er wel plek is voor 4. Daarna komt een andere 'vriendin' binnen en komt wel naast me zitten. Dit omdat er geen plek was naast een ander meisje. Zegt dat andere meisje 'waarom kom je niet naast mij zitten???!!'. en jahoor... gaat ze verkassen. Met als gevolg dat ik weer alleen zit... Word daar echt moe van.. snap dat niet.. Ik praat gewoon normaal tegen ze en toon interesse, maar vanuit hun komt bijna helemaal niks...
Erg frustrerend.. en doe echt mijn best om interesse te tonen naar ze, maar wil blijkbaar niet baten..
Hoe is het bij jullie??
Gatverdarrie zeg wat een egoïstische meiden, ik hou daar helemaal niet van!
Daar wil je toch geen vriendinnen meer mee zijn?
maar ik snap je probleem goed, het is toch fijn om meiden op school te hebben en je voelt je erg eenzaam als ze je dit flikken.. ik kan echt boos worden gewoon nu ik dit lees!(haha zal me inhouden)
ik kan je niet echt een tip geven, behalve dat je niet over je heen moet laten lopen door zulke meiden, zijn er nog andere meiden die wel leuk zijn?
Nanno_123 schreef:ik heb trouwens ook nog wel een vraagje voor jullie!
hoe COMBINEREN jullie alles met elkaar??![]()
ik krijg binnenkort nog een burn-out van alle stress.. oké dit is iets wat overdreven maar ik heb wel veel stress hoe ik alles moet combineren.
School kost mij een hoop tijd, ben ik niet op school ben ik thuis wel aan het leren.. ik heb een eigen paard waarvan ik 2 dagen iemand anders voor haar heb, gelukkig, anders had ik het helemaal niet getrokken. ook werk ik nog.. 1 dag in de week, maar nu het drukke maanden zijn en mijn vriend een eigen speelgoed winkel heeft moet ik daar ook nog bijspringen, en ojaaaaaaaaa mn vriend en ik willen soms elkaar thuis ook nog wel even zien. HOE DAN?? ik zie het even niet meer hoor..
vandaag merkte ik gewoon.. ik moest om kwart over 12 op school zijn heb heel de ochtend aan school gezeten.. toen zat ik in de bus en merkte gewoon midden op de dag mn ogen dichtvallen?![]()
oke, tijdens het college heb ik me gelukkig goed kunnen concentreren maar sociologie ligt mij ook wel dus dat scheelt.. toen weer naar huis.. direct door naar stal, anderhalf uur staan wachten tot dat ik de bak in kon wegens drukte, ook hatelijk! rij ik naar huis word ik gebeld waar ik blijf want ik moet eten.. loop me continu te haasten.. en nu wil ik nog aan school(eigenlijk komt mn vriend altijd op dinsdag even langs maar heb maar gezegd dat hij thuis moest blijven haha), maar ik kan gewoon niet meer na zo'n dag?
excuses voor het lange bericht, maar ik dacht jullie zullen misschien vast iets herkennen hiervan en heel misschien tips hebben hoe ik ook af en toe toch nog mijn rust kan pakken?
Voelt zo iemand zich nou beter na zo'n opmerking?
dan ga je inderdaad graag naar de lessen.
De klas is verder best fijn, kan met de meesten prima een praatje maken en gezellig met ze overweg, maar zij brengt een wat naar sfeertje zo. Ze is heel blij met haar nieuwe groepje, zit ze lekker samen met een ander bazig meisje etc en ze noemen zichzelf 'het dreamteam'. Ahum dat gaat vast vanzelf ook een keer botsen
Maar zij zitten nu steeds in een groepje in de klas en fluisteren af en toe zelfs over de projectopdrachten want ze hebben blijkbaar zulke goede ideeën dat de rest van de klas dat niet mag horen.
_Judith schreef:Sanne; ga jij morgen naar die inzage? zo ja, snap je iets van dat rooster?
Zie door de bomen het bos niet meer, moet een onderzoeksanalyse met deelvragen maken maar .. docent zegt net 'Kijk nog naar je deelvragen' en loopt vervolgens weg terwijl ik al een tijd vast zit ermee .. Wat moet ik daar nou weer mee 
(wel meerdere hoor
) Als ik die wel goed had gehad had ik hem nog niet gehaald, maar ik kon mijzelf wel voor mijn kop slaan