stef schreef:Weet iemand wat ik aan thuiszorg kan/mag doen? Heb er geen diploma's in, wil ook absoluut geen mensen wassen of helpen met toilet oid, maar kan wel schoonmaken, boodschappen doen etc...
Sonja? Weet jij dit?
huishoudelijke zorg idd,
en er zijn ook cliénten waarbij je dan ook eventueel een boodschapje voor doet(ligt aan indicatie etc)
maar huishoudelijke zorg mag je sowieso

je hebt bij ons in de buurt Sowieso Thebe die huishoudelijke thuiszorg aanbied, maar daar geef ik je weinig kans momenteel, ze hebben ruim voldoende uren op contract , ik heb momenteel als 0 uren contracter echt minimaal werk.(4 weken thuis gezeten, toen een week een paar ochtendjes, komende week weer thuis)
TSN thuiszorg is misschien wel een optie(heeft een vriendin van me gewerkt)
Tzorg staat meestal ook wel op werk.nl met een vacature
je zou trouwens ook bij Goezate kunnen kijken(stichting riethorst stromenland) is wel een verzorgingshuis, maar misschien kunnen die nog iemand in de huishoudelijke zorg gebruiken, of in de keuken, is misschien ook een optie. en lekker dichtbij

verder doen ze bij riethorst/stromenland ook thuiszorg , extramuraal dus, maar ik weet niet zeker of ze ook huishoudelijke hulp leveren.
Rivas doet ook thuiszorg trouwens, maar weet niet of die alles aanbieden, maar die hebben ook verzorgings en verpleeghuizen en ziekenhuizen waar misschien ook mogelijkheden zijn