Heino schreef:Florenc, heb je al eens met je baas gepraat over dat je wat meer uitdaging in je werk zoekt? Wie weet zijn er doorgroeimogelijkheden waardoor je op dezelfde plek, toch vindt wat je zoekt
Zoveel moed heb ik nog niet gehad
. Enerzijds omdat ik nog zeker genoeg uitdagingen heb, ik ben "nog maar" een ruim half jaar aan het werk, dus ik loop zelf nog op heel wat dingen vast die ik niet kan/weet. Anderzijds omdat er op zich wel "uitdagingen" zitten aan te komen, in de zin dat er een internationaal project in opstart is waar ik een grote rol in zou moeten spelen. Super tof natuurlijk, maar het is iets van lange duur. In januari start het met een kleine (internationale) firma (30personen?), wat helemaal niet zoveel speciaals is. Dan is het pas in mei dat de volgende extra firma erbij komt, dan weer pas in september. Dus eer dat loopt, zijn we minstens een jaar verder....Ik voel me eigenlijk zo'n verwend klein kind dat een beetje loopt te stampevoeten
, vandaar dat ik misschien niet zo goed met mijn leidinggevende durf erover spreken. Maar mss moet ik inderdaad wel toch wel eens...