1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:07

Ik heb:
Ma: vrij
Di: van 8:30 - 16:00 + 4,5 uur vrij
Woe: vrij
Do: 8:30 - 14:30 + 3 uur vrij
Vr: 11;30 - 14:30

Oke valt mee, maar vorige 2 periodes ben ik verwend :+ Ik zit idd als het een beetje tegenzit ookal snel op 1,5 uur per keer. (heen 1,5 en terug :+ )

Melisding

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:25

Ik heb deze periode echt iedere week een ander rooster. Staan maar 2 vakken vast. Nu maar hopen dat ik ook zo slim ben om op het rooster te blijven kijken :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:27

oh, wel veel tussenuren dus. Da's minder. Mijn rooster is wel prima. Heb bijna iedere week wel 2 dagen vrij. Of Woensdag, of Vrijdag of Maandag. En anders heb ik maar 2 uurtjes op Vrijdag... En als ik dan toch 10 minuten fietsen er vandaan woon :) ....

Wij krijgen geen mailtjes, helaas. Wel appjes vaak, maar heb momenteel geen mobiel :') . Inmiddels staat er 1 cijfer op, maar da's van een toets die ik niet gemaakt heb. En mijn Engels toets is helemaal nagekeken nu, en die heb ik gelukkig wel gehaald :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:29

Bijna.... klaar..... ik kan niet meer..... :(

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:28

Wat is er myhorsegirl?

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:33

Twee projecten in 1,5 week.... Werkelijk waar drama. Eén van m'n vriendinnen (tevens een van mijn projectpartners) is erg ziek, dus wij kunnen extra werk doen. Valt allemaal even niet mee. Ben zo blij als het donderdagmiddag is!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:34

Hmm, mijn eerste toetscijfer is binnen; een 8,2 .... Dus ben tevreden :Y)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:44

Mooi cijfer!!!!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:10

Mooi cijfer Menino ! :)

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:35

Gefeliciteerd!

Hier flink de balen, vrijdag tentamen, was al een aantal dagen niet lekker, vanmorgen dus flinke koorts dus toch maar even de dokter gebeld ivm ook al tijd hoesten en strondverkouden, bleek ik dus voorhoofd-bijholte ontsteking te hebben met een luchtwegeninfectie in combi met de griep :( Nu een flinke antibiotica kuur gekregen, hopen dat ik genoeg ben opgeknapt voor vrijdag :(

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:39

Netjes Menimo!

En annika, beterschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:40

MyHorseGirl schreef:
Twee projecten in 1,5 week.... Werkelijk waar drama. Eén van m'n vriendinnen (tevens een van mijn projectpartners) is erg ziek, dus wij kunnen extra werk doen. Valt allemaal even niet mee. Ben zo blij als het donderdagmiddag is!!

Oooh bah. Naar is dat! MAar het helpt wel dat je een punt hebt om naar uit te kijken. Gewoon nu effe knallen en dan komt het goed...

Annika_S . Balen. Ik weet precies hoe je je voelt, helaas :+ Ben je mooi klaar mee! Beterschaps :(:)

En thanks iedereen!

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:45

Ik heb een 9,7 op bedrijfsadministratie, een 5,7 op logistiek en auditing en een 7,8 op management accounting :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:10

Sterkte Annika, balen!!

@suus_pepper wauw hele mooie cijfers!!

@Menino, ja nog even doorbikkelen helaas. Mijn deel van de herkansing is helemaal afgerond. Zelfs inleiding, inhoudsopgave, conclusie en dergelijke al geschreven en de rest maar piepen over hun 'o zo lange stuk..' :n Morgen even werken aan het project van donderdag. Zin in......... :n Gaat nu alweer een herkansing worden. :D Maargoed maakt niet uit.

Vandaag is het cijfer voor Bestuursprocesrecht bekend gemaakt. 5,7, mager, maar wel gehaald! Misschien deze ook nog even herkansen voor een hoger cijfer.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:16

Beterschap Annika!

Suus_pepper: wat n mooie cijfers zeg, super!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:48

najaa sterkte iig My-horse_girl. Ik heb wel aan het einde , als ik dan klaar ben en ECHT hard gewerkt heb, altijd zo'n voldaan gevoel. En kun je cijfers geven voor de samenwerking bij jullie? Want dan zou ik gewoon fllink op je strepen gaan staan enzo omdat jij kennelijk nu veel harder werkt dan de rest :P Succes en sterkte!!!

Ik heb mijn 2e cijfer binnen; een 8.7 voor SPSS. Heel bizar, want ik ben er absoluut niet goed in ofzo :') Heb tijdens de toets gewoon net zolang zitten klooien en op knopjes ed. zitten drukken tot het antwoord, naar mijn mening, goed genoeg was... hahaha :') . De goede tactiek kennelijk :+

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:01

Menino schreef:
najaa sterkte iig My-horse_girl. Ik heb wel aan het einde , als ik dan klaar ben en ECHT hard gewerkt heb, altijd zo'n voldaan gevoel. En kun je cijfers geven voor de samenwerking bij jullie? Want dan zou ik gewoon fllink op je strepen gaan staan enzo omdat jij kennelijk nu veel harder werkt dan de rest :P Succes en sterkte!!!

Ik heb mijn 2e cijfer binnen; een 8.7 voor SPSS. Heel bizar, want ik ben er absoluut niet goed in ofzo :') Heb tijdens de toets gewoon net zolang zitten klooien en op knopjes ed. zitten drukken tot het antwoord, naar mijn mening, goed genoeg was... hahaha :') . De goede tactiek kennelijk :+

Bijna klaar.... Alleen morgen nog! Om 12.00 uur ultieme vrijheid! Zo verdiend! Voldaan gevoel heb ik dan ook altijd, maar dat komt pas echt daarna, haha. Nee dat kan helaas niet, het zijn ook m'n vriendinnen dus of dat nou zo'n slim plan is..

Hahaha hele goede tactiek! Heeft je wel een mooie 8.7 opgeleverd! :))

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:04

Sterkte myhorsegirl, wel respect dat jij goed je best doet hoor!

Mijn schoolweek zit er op. Ik ga zo beginnen met het werk voor de projecten en herkansing die op de planning staan.

Ik heb dit kwartiel duits, dit heb ik al paar jaar niet meer gehad, mogen we fijn 13 lijsten met woordjes gaan leren voor de tentamens...

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 18:30

Pfoeh succes DomixXx! Ik zag hier ook nog wat goede cijfers voorbij komen!

Ik heb een 8,5 op mijn literatuurverslag! :D

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:19

Jeetje jullie zijn echt goed bezig!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:08

Wat een goede cijfers zeg! :j
Ik haal wel alles, maar wel met 6'en haha.

Brr, hoorde net dat een oud-klasgenoot en teamgenootje zwanger is... :op
Ongewenst van een One night stand en de vader wil er niets mee te maken hebben... Heftig hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:28

hahaa vandaag inzage, iedereen had hoge cijfers voor SPSS :j

Da's heftig idd :oo Bij mij in de klas ook een meisje dat een kind heeft van 2 jaar... Is toch wel effe absurd als je dat hoort, ze is nog jonger dan ik :oo Maargoed.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:34

Dat is ook wat zwanger van je one night stand..
Margoo: wat n prachtig cijfer zeg, proficiat!

Menino, dat is ook wat al n kindje van 2.
Bij mij op school is er ook een zwanger (net 18 is ze geloof ik) en dan net begonnen aan een nieuwe opleiding, ben benieuwd wat ze gaat doen...

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:42

Bij mij is ook wel een jongen van 26 doe net een kindje heeft, maar dat is echt huisje boompje beestje en soe heeft alles goed voor elkaar..

Maar zij is nogmaar 18..

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:44

Zoo he al die zwangere mensen en mensen met kinderen.. Ik ben nog niemand tegen gekomen die zoiets heeft, maar t is idd wel heftig zeg.. Pff...