echt vervelend! sterkte! ik weet ook niet of mijn vriend het 4jaar volhoud hoor, pff hij is zoooo chaggie omdat ik die opleiding ga doen! maar ga het echt niet voor hem laten schieten
Hmm, ik snap het niet. Ik bedoel het zou juist de bedoeling moeten zijn dat zo iemand het juist leuk voor je vind? Naja ook de reden dat ik nar 3,5 jaar uit gemaakt had met mijn vriend, altijd dat eeuwige gezeur over die paarden...
we moeten gewoon een vent zoeken die al in de paarden zit andere snappen er toch geen bal van
Oneens! Maurice moest er eerst niets van weten, en nu moet ik gewoon tot 's avonds wachten om te gaan rijden of mennen, want dan is hij pas thuis en hij wil PER SE mee haha! Op de fiets of mee op de kar hihi:) Leukleukk
Iemand hier een idee voor een korte pakkende slogan voor een sieradenwebwinkel?
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 31-08-12 13:23
Ja het is altijd iets, haha. Ik ga alleen nog maar voor een paarden vent, of in ieder geval 1 die begrijp wat het in houd! Die mannen die de eerste tijd doen dat ze t niet erg vinden en soms zelfs mee willen, maar hoe verder je komt hoe meer gezeur er bij komt. *vind ik niet leuk!*
Leuk als je vriend mee gaat en wilt! Mijne ging op een gegeven moment ook ELKE keer mee, niet omdat hij het leuk vond, maar omdat ik dan opschoot. Grrr, misbaksel.
Haha ik heb nergens problemen mee, mijne vind het allemaal wel leuk
verder even een ego berichtje... Tini heeft blijkbaar lichte ataxie, atrose in zn knieën, wervelkolom en hals. Dus einde oefening voor ons.... Enkel nog wat simpel basis werk om hem soepel te houden en buitenritjes en af en toe een sprongetje. Dressuursport is niet meer mogelijk...
inderdaad.... heeft ie er last van als hij op het land loopt? of echt pas als jij hem in beweging zet? maar heb je de ataxie niet gezien ofzo? of is het zooooooooo licht
Anoniem
Geplaatst: 31-08-12 19:32
He bah, sterkte Dat is inderdaad geen fijn nieuws!
Hij stond de laatste tijd wel onstabiel in de trailer maar verder eigenlijk nooit tekenen ervan gehad.... Hij heeft waarschijnlijk geen pijn maar kan zijn lijf niet gebruiken. Hij heeft enorme moeite met lengtebuiging, sluiten en zijn rug gebruiken. Dat kan ie gewoon niet. Dus nu enkel in beweging houden zodat ie soepel blijft. Maar das dan echt b niveau. En ook omdat ie zoveel looplust heeft en zo graag wil. Springen kan ie nog wel maar ook niet elke week. Dus vooral gaan buitenrijden, licht dresuurwerk en een sprongetje. Puur recreatie om hem fit te houden.. Maar hij heeft zo op het lang geen pijn gelukkig.