Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:27

Ooooh het Reelaer! :oo
Op wie heb je toen gereden?

Maar ik zat laatst inderdaad ook al naar die ranch te kijken, ziet er zooooo leuk uit. <3

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:27

Hahha ik ben 3 keer naar Reelaer geweest en 2 x naar Domaine du menil _O-
Toevallig.
Ik had bij t reelaer op Diesel, Knoet en Marleen gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:28

Wat is domaine du menil? :P

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:33

In de ardennen!

Ik zat op reelaer de 1e x op bailey, dat vond ik toen echt een schatje,
en de tweede keer op drole :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:34

Ik snap nog steeds niet hoe ik de enige ben die nooit op vakantie kan? Ik heb gewoon geen geld :o dus ik doe maar vakantiewerk.. xD ach is ook een beetje vakantie? Ga hopelijk een NH kamp begeleiden deze zomer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:39

Ah Bailey heb ik ook een keer een lesje opgereden! Heel lief ja, niet helemaal mijn ding. :P Diesel vind ik ook leuk! <3
Ik heb op Onyx gereden (van Desie en Emillion) en op Catanzaro (van Paola). Maar dat zijn alletwee nog wel jonkies, dus weet niet of jullie die kennen. :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:40

Nou ik ging altijd met mn ouders mee op vakantie. en mn ouders betaalden de ruiterkampen ook O:)
Alleen heb ik die western ranch-week zelf betaald O:)
Nja dat was iig de bedoeling, uiteindelijk hebben mn ouders me ook nog 300 euro op de bank gestort ofzow :') als bijdrage O:) (prijs was €855,- := )
Had echt heeel lang gespaard, onbewust eigenlijk, door gewoon weinig (kleding) te kopen, en ik kreeg wel gewoon iedere maand salaris :j Vorig jaar zat ik nog niet op kamers dus had ik veel minder kosten dan nu.

Van die 2 paardjes heb k wel gehoord :j maar is wel 3/4 jaar geleden dat ik er geweest ben.

Hahah Drole was een keer in de sloot gevallen bij mijn week :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:45

Reelaer ben ik ook geweest (was eigenlijk het leukste kamp waar ik ooit ben geweest). (op stalleiding zijn bij klein oever na)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:46

Haha Drole is ook echt een beetje maf, reed mijn vrindin toen ook op. _O-
Maar 855 is veeeeel! Nja, je hebt dan ook wel ets bijznoders, maar ik vond 't Reelaer al duur.. :P
Ja, Onyx en Cat zijn nu allebei 4 (v/d zomer 5) dus zou best kunnen..

Op wie reed jij dan Nienke? :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:52

Naskapower schreef:
Reelaer ben ik ook geweest (was eigenlijk het leukste kamp waar ik ooit ben geweest). (op stalleiding zijn bij klein oever na)

Haha, ik ben ook ooit stalleiding geweest bij KO :P
Lekker simpel werk, helpen met op en afzadelen en nog mee mogen op buitenrit ook! :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:56

Hitime schreef:
Haha Drole is ook echt een beetje maf, reed mijn vrindin toen ook op. _O-
Maar 855 is veeeeel! Nja, je hebt dan ook wel ets bijznoders, maar ik vond 't Reelaer al duur.. :P
Ja, Onyx en Cat zijn nu allebei 4 (v/d zomer 5) dus zou best kunnen..

Op wie reed jij dan Nienke? :P

Jaah maar het reelaer is helemaaal niet te vergelijken met dit in Frankrijk. Deze western Ranch vond ik 100 keer mooier en spectaculairder en je kreeg hier echt 200% waard voor je geld. Ook het eten was super lekker, geen friet of pannenkoeken wat je bij ieder kamp krijgt :')
Voor het reelaer vond ik 400 euro veeel te veel worden, daarom ga ik er ook niet meer heen. (sowieso omdat ik het er wel een beetje gezien had. Vond het een beetje dom, ik mocht bijv. niet wisselen van paard, en derest wel :( Moest op Lars, vond ik niet leuk, en uiteindelijk mocht ik dan toch op een ander, Marleen) deze 855 zou ik zo nog een keer willen betalen voor die ranch als ik de kans kreeg en geld over heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:00

Jaa 't is nu 430.. Echt veel ja, maarja.. Ik ga toch. :')
Die ranch zou ik echt leuk vinden om met m'n vriend te doen ofzo. Jammer dattie niet kan rijden.. :')

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:10

Hitime schreef:
Ah Bailey heb ik ook een keer een lesje opgereden! Heel lief ja, niet helemaal mijn ding. :P Diesel vind ik ook leuk! <3
Ik heb op Onyx gereden (van Desie en Emillion) en op Catanzaro (van Paola). Maar dat zijn alletwee nog wel jonkies, dus weet niet of jullie die kennen. :P

ja bailey zou nu ook niks meer voor me zijn,
maar 4 jaar terug was ik nog een beetje onzeker met paarden buiten,
en dan is hij echt perfect <3
zo die ranch is wel duur inderdaad zeg!
moet ik eerst is gaan bedenken of ik dat geld bij elkaar kan krijgen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:18

Hitime schreef:
Jaa 't is nu 430.. Echt veel ja, maarja.. Ik ga toch. :')
Die ranch zou ik echt leuk vinden om met m'n vriend te doen ofzo. Jammer dattie niet kan rijden.. :')

Dr is er ook een beginners arrangement!!
Dr zaten mensen in onze groep die nog bijna nooit gereden hadden en die konden echt gewoon mee met de ritten, ging perfect!
Maar bij het beginnersarrangement krijgen ze de 1e 2 dagen ofzo les en daarna kunnen ze met derest mee met de rit! Na de ritten kom je gewoon weer bij elkaar :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:25

Volgens mij wordt het wel wat later dat ik weg kan _O-
Moet nog heel mn koffer inpakken enzo :+ En hopen dat ie dichtkan. Heb geen zin om met nog een extra tas te gaan sjouwen. (heb al een koffer, rugzak en schoudertas) Iig alle afwas al weggewerkt.

Omg volgens mij gaat het serieus sneeuwen in Den Haag, volgende week _O-
http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-e ... 4%5Bp%5D=1
vanaf 21 jan.

Beter dat het niet a.s. donderdag gaat sneeuwen want dan moet ik autorijden.

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:47

haha heb je zoveel mee dan?

ik heb nu hier mijn oude kamer van onder tot boven schoongemaakt,
mijn vader gaat morgen alles voor me over verhuizen naar mijn nieuwe kamertje!
het is jammer dat ik zelf morgen moet werken, want ik had eigenlijk willen helpen :(

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:53

ja kleren, handdoek, toilettas, paardrijspullen moeten ook mee.
aangezien ik misschien op die manege soms wel mag rijden :)

Had net pas mn kerstboompje eruit gegooid (ja nu pas, was er maandag niet van gekomen :') )
oh my gosh was valt dat ding uit := was bijna geen kerstboompje meer over!!! Hele bureau lag onder de naaldjes, kwam in stralen naar beneden toen ik de lichtjes eruit haalde en de balletjes enzo. :')
mijn plan was om em op het balkon te zetten en dan voor volgend jaar weer te gebruiken, maar ik ga em mooi weg doen :') nja nu weet ik niet waar ik em kan dumpen, dus laat em wel ff op balkon staan, maar volgend jaar ga ik em niet gebruiken xD

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:06

ik reed op Mexico.

Wow ik ben gewoon sinds mijn laatste reactie in dit toppic echt serieus bezig geweest voor mijn studie :j .
Is wel super interessant! We moeten een poster maken over genetica (Mijn groepje moet het probleem van inteelt in het Friese paard uitzoeken, dus ik zit nu al die lijnen na te pluizen :D)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:08

Das wel leuk *D Wij hadden deze periode ook genetica :P Moesten we de verwantschappen tussen 2 paarden onderzoeken O:)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:12

Ik ben nog vrij nutteloos geweest, qua school dan, vandaag. Ik ga nu eindelijk beginnen. Moet nog twee tentamens leren voor volgende week. Wel beide open boek. En de een ook open vragen, de ander meerkeuze
Wel getraind vanmorgen, stallen uitgemest etc. Gelunched, voorbereidingen getroffen voor het avondeten en daarna nutteloos 2 oude BZV uitzendingen bekeken :P
Laatst bijgewerkt door Phylos op 13-01-12 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:12

Haha, wij hebben ook genetica :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:13

We hebben gister een stukje kleur genetica gehad. De basiskleuren bij paarden zegmaar. Maandag maar even langs de bieb op school (er staat zo'n heel interesant boekje over genitica van kleuren bij paarden :D)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:13

Oh nee genetica weet ik nog van vwo bij bio. Was niet mijn sterkste punt :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:15

Ik vond het juist het leukste onderdeel van bio :')
Was samen met ethologie het enige waar ik in die 3 jaar boven de 7 op haalde (haalde standaard tussen de 5,5 en 6,5, net als met 80% van de klas) :P

Maar ik vind dit toch wel een stuk lastiger. Alles wat we op de middelbare school hadden, hebben we nu in 1,5 dag gehad :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:20

Jahoor, naast me in de bus zit een of ander raar meisje van n jaar of 16 over neptieten, condooms en naakte mannen te praten...