Ah dan komt hij volgens mij net uit Amersfoort Is volgens mij de zelfde trein, kan niet anders als dat ik het zo hoor
1234
Geplaatst: 25-11-11 18:57
Geen idee waar ie vandaan komt xD K ben weer thuis gekomen de sprinter naar den haag centraal kwam net aan toen ik de trein bij Gouda uitstapte, dus kwam mooi uit
Ik heb vandaag nog wat kleine inkopen gedaan voor mijn kamer! Volgende week spullen verhuizen!!!
1234
Geplaatst: 25-11-11 19:50
Spannend! K vind inkopen doen altijd leuk
__Martine__
Geplaatst: 25-11-11 20:02
Pfff, ik heb vandaag echt een ellenlange reis terug naar huis gehad. Niet grappig.
Inkopen doen is altijd leuk, jah, maar soms wordt je kamer te klein.
Mijn zusje vindt Belle Perez trouwens wel leuk, maar fan is wel een groot woord.
1234
Geplaatst: 25-11-11 21:29
Hoe vinden jullie mn nieuwe bank? Hij stond eerst bij mn broertje op de kamer, maar die heeft nu zown huge bed (1,5/2 persoons en heel hoog), dat hij bijna niet meer door zn kamer kon lopen Nu staat ie bij mij dus, staat echt cool! Foto van mn bureau af gemaakt.
Thnx Moeder zei al: nu staat zn bank erin, en volgende x zn bed (hij wilde graag mijn kamer omdat ie dan geen last van de meeuwen op zn dak heeft xD Mjaah ik wil mn eigen vertrouwde kamertje gwoon houden )
Haha, ik denk dat ik hier (thuisthuis) ook maar weer eens van kamer ga wisselen... Vorig jaar ook gedaan, omdat mijn kamer als enige niet is geïsoleerd en het daar dus in de winter gewoon vriest. Dit weekend valt het trouwens nog wel mee, misschien dat ik het dan maar volgende week ga doen
Sneeuw, nee, bah Dan kun je helemaal niks meer. Je kan nog net lopend de deur uit, maar fietsen of met de auto is levensgevaarlijk en de treinen rijden al helemaal niet meer
Ik doe ook even een stipje! Wil graag even meelezen.
Ik studeer in Amsterdam Commerciële Economie op de HES bij de Amsterdam ArenA en ben nu ook (half) op zoek naar een kamer. Ik sta ingeschreven bij studentenwoningweb, maar de wachttijd is zo'n jaar .. kamers in Amsterdam zijn ook duur voor wat je er voor krijgt .. dus dat gaat nog wel even duren. Ik reis nu elke dag van deur tot deur 1,5 uur heen en 1,5 uur terug (met de auto is het 3 kwartier). Op zich wel te doen (doe dit ook al 1,5 jaar), maar denk dat het toch wel leuk is om op kamers te gaan wonen. Ik lees hier ook al leuke verhalen!
Oh hellup, ik heb me opgegeven voor mijn eerste hardloopwedstrijd van 5,2 kilometer aanstaande zaterdag!! Ben ik Groningen begonnen bij vitalis en nou hoorde ik dat zaterdag bij ons thuisthuis (voor de deur) in het bos een hardloopwedstrijd is...En ik heb me net dus opgegeven, haha!